2021-04-16, 17:08
Medlem
Förbannat märkligt att denna tråd inte kan öppnas eller flyttas. Varför händer ingenting?
2021-04-16, 20:00
Medlem
tempeZZts avatar
Jag har sett tillräckligt av Micke för att inse vilken idiot det är på samma sätt som de som "älskar" och följer honom har motsvarande intelligensnivå eller i vart fall mognadsnivå. Nåväl, rätt ska vara rätt.

Icke desto mindre gömmer sig ett kardinalfel här eller varje fall ett större problem kopplat till Flashbacks devis.

Jag har inget emot specifika regler i olika forumdelar, de behövs av naturliga skäl beroende på nivåer och seriositet i diskussionerna oavsett hur mycket vissa debila vrålar "gummiregler" eller "godtycklighet".

Däremot besvaras ofta klagomål från användare om div. raderingar och "censur" (ännu ett debilvrål) från mod- och adminhåll med motfrågan "vad är det du inte tycker får diskuteras på Flashback"?

(ja, även jag har med sannolikhet gränsande till visshet svarat på samma sätt i mina inlägg i Meta (debiliteten hos de som använder ordet "wannebe" för sidotecknad i sammanhanget är än värre än de hos Mickefansen av totalt uppenbara skäl), men här har vi nog kommit till vägs ände)

Det som inte får diskuteras på Flashback är alltså Micke! Varför? Visst, en regel om antalet prenumeranter och visst, varje jävla person av Sverjes 10M innevånare kan inte ha en tråd och självklart kan de inte det, men nu har Micke själv valt att ha en offentlg kanal så då är han i offentlighetens ljus. Skit samma om det är i eget oförstånd eller inte.

YT-kanal som tempeZZt, fine, om det nu funnits någon. Då också tråd.
YT-kanal om privatpersonen "t" bakom nicket, fine om jag själv startat den. Då också tråd.
Annars definitivt inte.

Till saken hör också att det är viktigt att locka användare till forumet och dess betalande annonsörer. Varför då denna inskränkning?

500 flugor i en smäll kan inte ha fel. Ät skit! (vilka förstår sammankopplingen?)
2021-04-17, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det som inte får diskuteras på Flashback är alltså Micke! Varför? Visst, en regel om antalet prenumeranter och visst, varje jävla person av Sverjes 10M innevånare kan inte ha en tråd och självklart kan de inte det, men nu har Micke själv valt att ha en offentlg kanal så då är han i offentlighetens ljus. Skit samma om det är i eget oförstånd eller inte.
Det som jag frågat om ett par gånger är just scenariot ifall Micke lagt upp sina videos på en egen hemsida. Vad skulle gälla då? Eller ifall man skall diskutera en youtuber som stängt ned sin kanal? Ingen mod med kuk nog har svarat på dessa simpla frågor, vilka jag tycker belyser den helt rubbat Vogon+Kafka-lika fyrkantighet som visats från högre instanser. Ryggradslöst. Syltryggar. Lyckas jag trigga detta subforums största fitta till mod nu?

Jag har bara tittat in i Magmys-tråden några gånger, dock så finner jag denna meta-tråd ofantligt mer intressant. Det är fan pinsamt.
Senast redigerad av Kemiske-Allan 2021-04-17 kl. 02:52.
2021-04-19, 08:26
Medlem
Mikkkas avatar
Är väl bara att erkänna att man aldrig kommer öppna tråden oavsett var den ligger, det har att göra med flashback och dess annonser/donationer. Att sitta och hävda att micke (som inte är någon youtuber i första hand) inte har tillräckligt med preluminanter är bara efterblivet. För i så fall är det bara att flytta tråden till lämplig del av flashback som har förslagits av diverse användare.
2021-04-19, 14:32
Medlem
mrtowlies avatar
Vill bara tillföra till protokollet att huvudpersonen nu har startat ytterligare en youtube-kanal:

https://www.youtube.com/channel/UCBW...yivUjYw/videos
2021-04-19, 21:49
Vilken moderator flyttade micke till Youtubeforumet?
2021-04-19, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis

En relevant fråga som vi antagligen inte kommer få ett svar på. Den frågan har ställts flera gånger i tråden, där tyvärr ett svar uteblivit.
2021-04-20, 01:51
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Citat:
Ursprungligen postat av Allegera
En relevant fråga som vi antagligen inte kommer få ett svar på. Den frågan har ställts flera gånger i tråden, där tyvärr ett svar uteblivit.
Tråden (FB) Magmys med Micke - tråden utan hot! startades i forumet som då hette enbart Youtubers så den har inte flyttats från något annat forum.

Däremot fanns det en tidigare tråd i Länktips som låstes då den klassades som raidtråd.
2021-04-20, 12:07
Medlem
Och varför öppnar ni inte upp befintlig tråd när han har en ny kanal med 300 följare?
2021-04-21, 11:20
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gg
Och varför öppnar ni inte upp befintlig tråd när han har en ny kanal med 300 följare?

För att gränsen för tillåten tråd är satt till 5000 följare, inte 300.
2021-04-21, 11:23
Det finns inget allmänintresse för en tråd om magmysmarodören. Därför har en tråd om hans låsta Flashbacktråd mer än 200 inlägg.

Inget allmänintresse, sa Bill...
2021-04-21, 11:41
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Det finns inget allmänintresse för en tråd om magmysmarodören. Därför har en tråd om hans låsta Flashbacktråd mer än 200 inlägg.

Inget allmänintresse, sa Bill...

Över 13 000 visningar...på en tråd som handlar om upplåsningen av en annan tråd.

Kan inte admin ge sitt utlåtande?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in