2021-04-21, 11:39
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vad har Mergim egentligen mot Dennis? Varför skulle han se honom som ett större hot än någon annan därinne? Han la ju två poäng på honom under nomineringen. Även Nardos och Jackie gjorde det. Tror ni Nardos hade lagt på honom även om inte Mergim var där? Jag är osäker.
Låt mig citera (typ).

"Vafan gör egentligen ens Dennis här? Inte sett ett program och säger att han bara vill festa? Det kan han lika gärna göra på utsidan." -Ormgim
2021-04-21, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Oavgjort Dompa - Adrian ?

Dompa 4, Adrian 3 om jag inte räknat fel
2021-04-21, 11:40
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vad har Mergim egentligen mot Dennis? Varför skulle han se honom som ett större hot än någon annan därinne? Han la ju två poäng på honom under nomineringen. Även Nardos och Jackie gjorde det. Tror ni Nardos hade lagt på honom även om inte Mergim var där? Jag är osäker.

Han tänker kanske som Madde. Om han och dompa skulle hänga löst så tror han att han har störst chans att vinna mot Dennis eftersom Dennis är en av de nya deltagarna i huset.
Medlem
Anonym396s avatar
Instagram brinner pga Dennis.

Han kommer antagligen få lämna på måndag oavsett vem som får minst röster.

TV4 står aldrig upp för deltagarna i deras program när det kommer till drev på sociala medier.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hoppas fan det är en tävling nu där inte Adrian vinner

Lerduveskytte
2021-04-21, 11:41
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Instagram brinner pga Dennis.

Han kommer antagligen få lämna på måndag oavsett vem som får minst röster.

TV4 står aldrig upp för deltagarna i deras program när det kommer till drev på sociala medier.
För mycket löööve?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
var väl folk om skrek våldtäckt/övergrep om peddo på tess också där hände inte ett skit kommer inte hända ett piss nu heller

Ja men precis , peddo både Tess och Tanja , det va ju skandal och det med massa på hopp om att han våltar dom i sömnen efter fest.

Sen Judith oxå

Och nu tydligen Dennis för att han kysser nån som han nån slag av känslor för varandra .

Sjuk löjligt , folk vet inte vad dom skriver .
Att anklaga nån för våltäckt är allvarligt ,

Dom som använder det ordet när det ej har hänt borde skämmas . För dom som har varit med om det på riktigt är det hemskt att ta friheten att använda det ordet för att nån tror saker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nej Nej. Såklart inte. Dompa "leder" och kommer blockad.
Alltså fyfan. Det är helt jävla sjukt. MÅNGA, om inte majoriteten, skulle GARR vilja lägga sin röst på honom men ingen vågar för att de på något plan insett att han är sinnessjuk och vet att han kommer göra horhus då

men så bra

då kommer han inte bli nominerad i veckan heller
2021-04-21, 11:42
Medlem
Hoppas dom visar nomineringen
Bannlyst
68% på Mergim i appen, produktionen måste fatta att dom måste göra nåt åt honom.
Ge han auto lr låta tittarna nominera en person så lämnar han frivilligt 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hoppas fan det är en tävling nu där inte Adrian vinner

Kunskapsfågeln! AD kommer bara ha flashbacks från Lasse och inte kunna tänka klart
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
svenska gener är inga bra gener när det kommer till kropp Fyfan. Vi har inga former och behöver köpa tuttar och läppar och nu förtiden röv.
männen ska vi inte ens prata om. lägg ner ölen och gå till gymmet så era kroppar blir hårdare istället
Nardos kropp är ett exempel på vad folk betalar för att få men som hon fått gratis.
Och vet du vad? Min katt föredrar Royal canin sterelized +37. Jag har provat blötmat, men endast Sheebas på påse funkar. INGET ANNAT vill han äta...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in