Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Kan någon som kollade i natt upplysa mig på vilket sätt Dompa tjatade på Emelie? Alltså hur sa han det, hur/vad hon svarade osv? Var det en skämtsam jargong, var hon "hihihih mään nääee hihihih sleeuutaa hihihihi" med gluggen blottad i ett leende eller var hon "NÄÄE JAUG VELL ENTE SLUEETA" med sitt rEsTiNg BiTcHfAcE?
Det är en markant skillnad, känner jag spontant. Men baserat på kommentarerna på Instagram verkade det som att han var dödsseriös när han tjatade och hon dödsseriös när hon sa nej? Och att de KRÄVER att BB ska AGERA.
Måste veta vad som faktiskt hände innan jag vet vem/vad jag ska ranta på

Citat:
Ursprungligen postat av
Ghandi
kort : Dompa ville ha en vanlig natt med emelie och mysa som dom gör varje natt.
Emelie skulle denna natt sova med 2 täcken o fullt påklädd o på sin sida av sängen.
Retade han flera ggr med att hångla med honom under tiden. För att sen dra sig ifrån honom.
Det här är min uppfattning också, men jag missade de sista 10 minuterna innan de somnade.
Båda tyckte rummet var obehagligt i och med inget tak, och förmodligen kablar och annan elektronisk utrustning där uppe. Därav allt snack om att "slappna av" "drick för att slappna av och försök släpp tankarna på kamerorna" "det känns som en porrfilm".
Annars var det som vanligt sjukt skämtsam jargong. Dompa blir alltid på gränsen när han är dyngad, lite sliskig och PK-fri. Lätt att bli missförstådd och ett perfekt offer för cancelculture.
Hybrisfittan exonphspoiler kan dra åt helvete.