2021-04-21, 09:10
Medlem
vadfan är det för sovmorgon hela tiden? väck dom nu
2021-04-21, 09:11
Medlem
Hydraulslangens avatar
Två saker blev i alla fall plågsamt tydliga i går kväll, Mergim är allvarligt psykiskt störd OCH fullständigt hejdlöst förälskad i Adrian! 😂
2021-04-21, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jaha så vaknar man upp till en ny Dompskandal

är det nu han ryker eller?

Verkligen oklart. De slutade filma sviten strax efter 01:00 och har inte setts till sedan dess.

Han var klängig, men skandal vettefan.
Misstänker ett snack i bikten.
2021-04-21, 09:13
Medlem
Ghandis avatar
OJ bb vågar visa från sviten nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
kort : Dompa ville ha en vanlig natt med emelie och mysa som dom gör varje natt.
Emelie skulle denna natt sova med 2 täcken o fullt påklädd o på sin sida av sängen.
Retade han flera ggr med att hångla med honom under tiden. För att sen dra sig ifrån honom.
Ja, hon kände sig mer uttittad än vanligt och upplevde att det blev stelt inne i rummet. När kan försökte mysa som vanligt sa hon bara ”nej, nu blir det snart tumme upp” och ”stress” mm.

Sedan försökte han väl få det att bli lite mer chill när de snackade genom att dricka lite skumpa men Emelie tyckte inte om drickat som jag förstod det. Dompa sa också att ”vadå, vi brukar ju inte göra något”. Tror verkligen inte att han hade andra avsikter än deras vanliga mys med hångel.
Medlem
dompa kvar iaf!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
det betyder alltså att det inte blir någon immunitetstävling denna vecka

Lika synsk som Nardos
2021-04-21, 09:16
Medlem
Citat:
Kan någon som kollade i natt upplysa mig på vilket sätt Dompa tjatade på Emelie? Alltså hur sa han det, hur/vad hon svarade osv? Var det en skämtsam jargong, var hon "hihihih mään nääee hihihih sleeuutaa hihihihi" med gluggen blottad i ett leende eller var hon "NÄÄE JAUG VELL ENTE SLUEETA" med sitt rEsTiNg BiTcHfAcE?

Det är en markant skillnad, känner jag spontant. Men baserat på kommentarerna på Instagram verkade det som att han var dödsseriös när han tjatade och hon dödsseriös när hon sa nej? Och att de KRÄVER att BB ska AGERA.

Måste veta vad som faktiskt hände innan jag vet vem/vad jag ska ranta på

Det var typ exakt så, pga obekväm för kamerorna kändes extra mycket med bara dom i ”porrummet”.

Tyckte att han kunde gett sig dock när hon för tredje gången sa ”Nej nu blir det snart en tumme upp. Jag vill sova. Godnatt.”
Vad som hände sedan är det ingen som vet.
Han fick nog gå till bikten. Blev censur och sedan filmade dom S1 resten av natten (tror jag).

Med PH-skandalen vissa är mer upplysta om än mig som färsk nyhet är väl folk på hugget.
2021-04-21, 09:19
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Kan någon som kollade i natt upplysa mig på vilket sätt Dompa tjatade på Emelie? Alltså hur sa han det, hur/vad hon svarade osv? Var det en skämtsam jargong, var hon "hihihih mään nääee hihihih sleeuutaa hihihihi" med gluggen blottad i ett leende eller var hon "NÄÄE JAUG VELL ENTE SLUEETA" med sitt rEsTiNg BiTcHfAcE?

Det är en markant skillnad, känner jag spontant. Men baserat på kommentarerna på Instagram verkade det som att han var dödsseriös när han tjatade och hon dödsseriös när hon sa nej? Och att de KRÄVER att BB ska AGERA.

Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
kort : Dompa ville ha en vanlig natt med emelie och mysa som dom gör varje natt.
Emelie skulle denna natt sova med 2 täcken o fullt påklädd o på sin sida av sängen.
Retade han flera ggr med att hångla med honom under tiden. För att sen dra sig ifrån honom.

Det här är min uppfattning också, men jag missade de sista 10 minuterna innan de somnade.

Båda tyckte rummet var obehagligt i och med inget tak, och förmodligen kablar och annan elektronisk utrustning där uppe. Därav allt snack om att "slappna av" "drick för att slappna av och försök släpp tankarna på kamerorna" "det känns som en porrfilm".

Annars var det som vanligt sjukt skämtsam jargong. Dompa blir alltid på gränsen när han är dyngad, lite sliskig och PK-fri. Lätt att bli missförstådd och ett perfekt offer för cancelculture.

Hybrisfittan exonphspoiler kan dra åt helvete.
2021-04-21, 09:20
Bannlyst
Somnade igår, men läste i morse i mammagruppen på Facebook att Dennis våldtog Emelie och kommer nu kastas ut ur huset 👮🏽‍♀️
Sant lr bara galna feminister 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
2021-04-21, 09:21
Medlem
Citat:

Fast spelar det någon roll? Ett nej är ett nej, det vet ju du också. BB valde att inte filma det rummet mer på hela natten efter det där hände, så något har ju uppenbarligen hänt, förmodligen en tillsägelse.

Jag såg det själv inte, jag såg bara när de två gick in i rummet och Dennis skulle trycka in Emelie mot väggen och hångla upp henne men hon slet sig ur han och sa att hon inte ville. Det är inte första gången heller han sliter i henne.

Tilläggas ska att jag gillar Dompa annars! Nu blev det censur när Judith frågade om han hade sovit gott ”näe det känns inte som det....” och censur.
2021-04-21, 09:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Somnade igår, men läste i morse i mammagruppen på Facebook att Dennis våldtog Emelie och kommer nu kastas ut ur huset 👮🏽‍♀️
Sant lr bara galna feminister 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️

var väl folk om skrek våldtäckt/övergrep om peddo på tess också där hände inte ett skit kommer inte hända ett piss nu heller

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in