2021-04-20, 22:58
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Slutligen: Biden är en skam för den Fria världen och USAs Presidentskap. Biden, Kamala och Demokraterna har stulit till sig Presidenposten och sannolikt även Senaten och Kongressen. En stor förlust för USA, demokratin och världen.

Välkommen tillbaka.
Glädjande besked du kommer med från Arizona.
Ska bli intressant att följa utvecklingen.
2021-04-21, 03:48
Medlem
siisters avatar
Citat:
För den som följt detta finns fler counties i USA där man registrerat att långt fler är 100% röstberättigade har röstat.

Eftersom det var mycket urspårningar väljer jag att fokusera på en liten del av ditt inlägg. Kan du berätta för oss som hängt med vilka counties du pratar om?
2021-04-21, 07:13
Medlem
klybans avatar
Citat:
...

Slutligen: Biden är en skam för den Fria världen och USAs Presidentskap. Biden, Kamala och Demokraterna har stulit till sig Presidenposten och sannolikt även Senaten och Kongressen. En stor förlust för USA, demokratin och världen.
Kommer det ta länge innan ni bevisar det också, undrar såhär 24 veckor senare och det enda vi sett är ett försök, men då av trumpen till ett systematiskt valfusk.

För allt vi fått höra är tomt prat och aldrig några bevis som håller för kritik, inte ens den allra minsta kritik.

Så är frågande hur många veckor till kommer det ta innan bevisen kommer för ett påstående?
För nu ser ni bara ut som en hög lögnare.

(Vi vet redan du inte har ett intresse för demokrati, så du gör komik av dig själv.)
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Välkommen tillbaka.
Glädjande besked du kommer med från Arizona.
Ska bli intressant att följa utvecklingen.
Och ändå får vi aldrig några bevis för ett systematiskt valfusk.
Är inte det rätt lustigt och påstå nått, och sen stå där med inget.
2021-04-21, 10:01
Medlem
UltimateShipIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
Då du hängt här 24h om dygnet i ett halvår borde du om nån veta det , jävla vänsterdrägg..

Ge fan i att fråga hela tiden.. går ändå inte få in nått i din hjärna

Jag har sett frågan flera gånger i tråden, men aldrig ett svar.

Tror ni verkligen, på riktigt, att det är möjligt att valdeltagandet i ett område är över 100 %, och ingen utreder varför detta skett? Tycker ni själva att det låter trovärdigt och rimligt?

Eller är det mer troligt att detta antingen är ett påstående som någon dragit ur röven, eller att någon mindre kompetent person har jämfört valdeltagandet i Springfield i Florida med befolkningen i Springfield i Texas, och sedan har myten fått eget liv, eftersom fakta är mycket tråkigare än verkligheten?

Eller, mest troligt: Någon har jämfört antalet förtidsregistrerade röstande med antalet faktiska röstande, och bara VÄGRAR fatta att det i vissa stater är möjligt att registrera sig på valdagen, och att det därför är fullt rimligt att det är fler personer som röstar än som var registrerade innan.
Senast redigerad av UltimateShipII 2021-04-21 kl. 10:03.
2021-04-21, 10:07
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateShipII
Jag har sett frågan flera gånger i tråden, men aldrig ett svar.

Tror ni verkligen, på riktigt, att det är möjligt att valdeltagandet i ett område är över 100 %, och ingen utreder varför detta skett? Tycker ni själva att det låter trovärdigt och rimligt?

Eller är det mer troligt att detta antingen är ett påstående som någon dragit ur röven, eller att någon mindre kompetent person har jämfört valdeltagandet i Springfield i Florida med befolkningen i Springfield i Texas, och sedan har myten fått eget liv, eftersom fakta är mycket tråkigare än verkligheten?

Eller, mest troligt: Någon har jämfört antalet förtidsregistrerade röstande med antalet faktiska röstande, och bara VÄGRAR fatta att det i vissa stater är möjligt att registrera sig på valdagen, och att det därför är fullt rimligt att det är fler personer som röstar än som var registrerade innan.

jag har då läst det ett flertal ggr o sett bevis... orkar inte leta tillbaka flera tusen sidor
2021-04-21, 10:13
Medlem
UltimateShipIIs avatar
Citat:
jag har då läst det ett flertal ggr o sett bevis... orkar inte leta tillbaka flera tusen sidor

Jag har märkt det med konspirationsteoretiker jag försökt diskutera med. De brukar hävda att det finns ett väldigt tydligt svar, men det är alltid någon annanstans, och de orkar aldrig leta reda på det.

Undrar hur det kan komma sig...
2021-04-21, 10:30
Medlem
UltimateShipIIs avatar
Citat:
du får leta mer, det tar inte 1 min o leta igenom 3000 sidor på flashback

Varför skulle jag titta på Flashback om jag vill se amerikanska röstsiffror? Jag har naturligtvis kollat riktiga officiella källor. Det är bättre än att hitta på saker, som du gör.
2021-04-21, 10:32
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Varför skulle jag titta på Flashback om jag vill se amerikanska röstsiffror? Jag har naturligtvis kollat riktiga officiella källor. Det är bättre än att hitta på saker, som du gör.

ja o just de officiella siffrorna är de som ska undersökas för ev valfusk.. där lär du aldrig hitta annat svar än det som redan finns

du får hålla till tåls då till auditen i AZ är klar helt enkelt men sluta med meningslösa hjärndöda vänsterinlägg.. ni bevisar bara hur blåsta ni är
2021-04-21, 10:38
Medlem
UltimateShipIIs avatar
Citat:
ja o just de officiella siffrorna är de som ska undersökas för ev valfusk.. där lär du aldrig hitta annat svar än det som redan finns

du får hålla till tåls då till auditen i AZ är klar helt enkelt men sluta med meningslösa hjärndöda vänsterinlägg.. ni bevisar bara hur blåsta ni är

Så de över 100 % som har röstat är alltså inte de officiella siffrorna som var de som avgjorde vem som blev president, utan några andra siffror som bara finns i fantasin?

Förstår du ens själv vad det är du argumenterar för? Du säger alltså att den officiella röstsiffran, på kanske 65 % valdeltagande i en region är felaktig, och att det i själva verket var över 100 % som röstade? Tror du att "auditen" i Arizona kommer att visa på över 100 % valdeltagande och att detta är korrekt?
2021-04-21, 11:38
Medlem
Emma18s avatar
Sista stämningen i Pennsylvania verkar nu vara avgjord av Supreme Court: https://www.inquirer.com/politics/election/supreme-court-pennsylvania-mail-ballot-deadline-bognet-20210419.html

Stämningen hade dock redan från början ingen chans att ändra resultatet. Stämningen försökte nämligen blockera ~10 000 poströster från att räknas, och nu när det är avgjort kommer de räknas och Bidens vinst utökas ytterligare.
2021-04-21, 11:42
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Förstår du ens själv vad det är du argumenterar för? Du säger alltså att den officiella röstsiffran, på kanske 65 % valdeltagande i en region är felaktig, och att det i själva verket var över 100 % som röstade? Tror du att "auditen" i Arizona kommer att visa på över 100 % valdeltagande och att detta är korrekt?

Detta är matematik på en så hög nivå att en mycket stor majoritet inte hänger med.
Det är därför man ska genomföra den av Nixter initierade dörrknackningen. I ett område med officiellt tex 1 miljon röstande knackar man dörr och frågar om folk röstat. Visar det sig att det bara är 990000 som säger sig ha röstat så har du ett valresultat som indikerar över 100% valdeltagande och därmed valfusk. Genialt och presidentposten till DJT. Spännande.

Mike Pensé
2021-04-21, 13:32
Medlem
snygg-Harriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Detta är matematik på en så hög nivå att en mycket stor majoritet inte hänger med.
Det är därför man ska genomföra den av Nixter initierade dörrknackningen. I ett område med officiellt tex 1 miljon röstande knackar man dörr och frågar om folk röstat. Visar det sig att det bara är 990000 som säger sig ha röstat så har du ett valresultat som indikerar över 100% valdeltagande och därmed valfusk. Genialt och presidentposten till DJT. Spännande.

Mike Pensé
Det blir många dörrknackningar alltså. Vad händer om folket trollar dem och säger varken bu eller bä, eller ljuger för dörrknackarkontrollanterna? Stöper projektet direkt eller tar det tusen år att reda ut alla turer?

Låter ospännande tycker jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in