2021-04-21, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag börjar nästan tro att kaxighet är hans normalbeteende och att fjolleriet där han är såååå glaaaad är dålig teater, för att han vet att om han är snäll och medgörlig så har han mer att tjäna, särskilt i TV-sammanhang, där han har en chans att göra sin familj stolt.

Den tanken känns obehaglig. Tänk om det är så! 😳

Jag tycker hans ilska, hans anklagelser och stundtals paranoida idéer är läskiga men vill tro att det är en avvikelse från hans rätta jag. Iofs räcker det mer än väl för att han ska behöva hjälp men det blir riktigt läskigt om jag föreställer mig att det är hans defaultläge.
2021-04-21, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Mössan förklara hon dåligt , är ju på grund av nått med håret, det har ju kommit fram från Madde till Emelie en kväll att det hade med hår inplantas
Någon skrev att Adrian va elit idrottsman, vad menas?
2021-04-21, 08:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag börjar nästan tro att kaxighet är hans normalbeteende och att fjolleriet där han är såååå glaaaad är dålig teater, för att han vet att om han är snäll och medgörlig så har han mer att tjäna, särskilt i TV-sammanhang, där han har en chans att göra sin familj stolt.
Fast enda sättet Mergim skulle kunna göra sin familj stolt nu, vore om han tejpade fast 30 konservburkar på sig själv och hoppade ner i poolen.
2021-04-21, 08:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack

Han spelar fotboll..
2021-04-21, 08:19
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Fotboll i nån lägre division har jag för mig?
2021-04-21, 08:23
Medlem
Citat:

Han har spelat i bla Lund och Thorn, division 1 fotboll men var inte given i startelvan.
Har även spelat i Lödde If i lägre division.
2021-04-21, 08:28
Medlem
Kan någon berätta om vad som hände inatt mellan Dompa Lööv och Emilie? Det sprids rykten på instagram.
2021-04-21, 08:29
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Helt jävla otroligt. Inte en kotte kommer våga ens tänka tanken på att nominera honom. Utan att överdriva så är det obehagligt att se hans sjuka beteende, blir så skevt i ett sånt här sammanhang också för det kan avfärdas som ”en del av spelet” och med att ”huset gör en aLlDeLles kNaSiG”.

PER-FEKT.

Jag har varit vaken i fem minuter och är rasande. Vilken ljuvlig morgon!!!
Hehe, var väl det fyran cyniskt var ute efter när dom kastade in den fullständigt labila galningen?
Väcka känslor (hat, avsky) i årets jävla menlösa mellanmjölksgäng.

Fattar ni vilken usel säsong det varit när 60 % av denna tråd består av ändlösa och meningslösa spekulationer om ett jävla par som aldrig kommer bli ett par? (Madde Adrian tjatet)

En fucking Flashback tråd som låter som en Harlequinbok??
HELT JÄVLA OTROLIGT!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-21 kl. 09:01.
2021-04-21, 08:35
Medlem
Det skrivs vääääldigt mycket på instagram om Dennis beteende mot Emelie inatt, att han tjatat för att få ligga. Kommenterat att hon brukar sova naken annars osv osv osv. Spoilerkontot har hängt ut massvis med kommentarer om folk som reagerat när de sett liven. Låter inte bra detta.
2021-04-21, 08:39
Medlem
Jaha så vaknar man upp till en ny Dompskandal

är det nu han ryker eller?
2021-04-21, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Deras ansikten när de röstas ut kommer bli intressanta
2021-04-21, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hehe, var väl det fyran cyniskt var ute efter när dom kastade in den fullständigt labila galningen?
Väcka känslor (hat, avsky) i årets jävla menlösa mellanmjölksgäng.

Fattar ni vilken usel säsong det varit när 60 % av denna tråd består av ändlösa och meningslösa spekulationer om ett jävla par som aldrig kommer bli ett par? (Madde Adrian tjatet)

En fucking Flashback tråd som låter som en Harlequinbok??
HELT JÄVLA OTROLIGT!

Så sant🤣🤣🤣👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in