2021-04-21, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Men nu får väl Instagram-ligan ge sig!

Är det sant så är det väl det enda rätta!

Kan någon säga vad som hände inatt?
2021-04-21, 07:41
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Men nu får väl Instagram-ligan ge sig!

Ja. Jag är helt med på att nej är ett nej men hela deras jargong är väl ganska hård och skämtsam från båda håll. Hon kallar honom för douche så han är skämtsamt en douche mot henne.
Slappna av delen handlade ju om att hon skulle sluta tänka på kamerorna när hon berättade om sin vikt.
2021-04-21, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Från att vara så glad, dansar och har kul till att ligga och säga att folk hatar honom och snackar skit.🤯🤯🤯
Sen är han ett stort jävla svin och det är därför tittarna avskyr honom, det är fullständigt naturligt.

Det där hissbeteendet (först så går det upp och sen så går det ner och fort som attan) kom ju efter tittarfrågorna. Mergim verkar ha dragit slutsatsen att hans tuffa frågor kommer sig av att övriga deltagare snackat skit om honom och att det avspeglar sig i frågornas formuleringar.

Han borde leva mer som han lär, ”tittarna ser och vet allt”. Det är extremt fina människor i huset, så omtänksamma och omhändertagande. Att tittarna går i taket på Mergims beteende har bara med honom själv att göra.
2021-04-21, 07:50
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Alltså what. Kollar på det senaste avsnittet nu. Emelies definition av "en bra kille" är blyge Alex, som (när tillfälle ges) verkligen visar i ord hur han skulle bete sig mot en eventuell partner. Han är BETYDLIGT mer benägen att vara otrogen än Dompa IMO och jag ska förklara varför:

Jag kan redan se det framför mig... När Dompa är ute och festar är han van vid att tjejer kommer fram. Han är lång, stor etc och sticker ut. Dessutom är han party party och väldigt framåt i sin kommunikation. Han är garanterat inte lättgenerad. Får han ett random par tuttar/röv i ansiktet kommer han inte balla ur fullständigt. En sådan situation kan han garanterat handskas med utan att vara ett svin mot sin partner. Det märks dessutom att han är intresserad av Emelie, för han får nervösa ögontics när samtalen blir av känsligare karaktär.

När Alex hamnar i samma situation anar jag att han blir nervös, förvånad, tar tillfället i akt etc. Han skulle känna sig speciell om en tjej fullständigt vek ut sig för honom. Jag tror definitivt inte att han är lika van vid att tjejer kommer fram, just för att han är en lugnare kille.

Varför är folk så jävla dåliga människokännare? Jag har på papper att jag suger på det; ändå är jag betydligt mer analytisk när det gäller den biten.
Senast redigerad av Ofcoursemyhorse 2021-04-21 kl. 07:55.
2021-04-21, 07:52
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Ja. Jag är helt med på att nej är ett nej men hela deras jargong är väl ganska hård och skämtsam från båda håll. Hon kallar honom för douche så han är skämtsamt en douche mot henne.
Slappna av delen handlade ju om att hon skulle sluta tänka på kamerorna när hon berättade om sin vikt.

Ja..jag såg ju det hela tills BB stängde av och absolut är ett nej ett nej men vem har inte varit med om att en kille tjatar om sex? Så farligt tycker inte jag att det var alls men sen vet ju ingen vad som hände när man inte fick se nå mer.

Har en känsla av att han kommer att få lämna eftersom tv4 är livrädda för "sånt här"..
2021-04-21, 07:54
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Från att vara så glad, dansar och har kul till att ligga och säga att folk hatar honom och snackar skit.🤯🤯🤯
Sen är han ett stort jävla svin och det är därför tittarna avskyr honom, det är fullständigt naturligt.
Absolut. Han visar ju bara gång på gång vad han går för. Han har garanterat vänner och familj som läser här: SNÄLLA, säg till er lille Mergim att söka hjälp istället för TV-tid. Det är löjligt att vi ska sitta och kommentera en människa som uppenbarligen inte alls mår bra rent psykiskt. Jag skiter i vad han varit med om, men ni får fan hjälpa till att fixa det. En tickande bomb är vad han är.
2021-04-21, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Alltså what. Kollar på det senaste avsnittet nu. Emelies definition av "en bra kille" är blyge Alex, som (när tillfälle ges) verkligen visar i ord hur han skulle bete sig mot en eventuell partner. Han är BETYDLIGT mer benägen att vara otrogen än Dompa IMO och jag ska förklara varför:

Jag kan redan se det framför mig... När Dompa är ute och festar är han van vid att tjejer kommer fram. Han är lång, stor etc och sticker ut. Dessutom är han party party och väldigt framåt i sin kommunikation. Han är garanterat inte lättgenerad. Får han ett random par tuttar/röv i ansiktet kommer han inte balla ur fullständigt. En sådan situation kan han garanterat handskas med utan att vara ett svin mot din partner. Det märks dessutom att han är intresserad av Emelie, för han får nervösa ögontics när samtalen blir av känsligare karaktär.

När Alex hamnar i samma situation anar jag att han blir nervös, förvånad, tar tillfället i akt etc. Han skulle känna sig speciell om en tjej fullständigt vek ut sig för honom. Jag tror definitivt inte att han är lika van vid att tjejer kommer fram, just för att han är en lugnare kille.

Varför är folk så jävla dåliga människokännare? Jag har på papper att jag suger på det; ändå är jag betydligt mer analytisk när det gäller den biten.

Du menar ”i de lugnaste vattnen...”

Ligger nog nåt i det! Ordspråket finns av en anledning. 😊
2021-04-21, 07:57
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65

Möjligen. Jag tycker faktiskt att Alex lagt betydligt fler douchiga kommentarer än Dompa. Kommer inte på några exempel nu, men jag fick douche-vibbar av honom och definitivt inte av Dompa.
2021-04-21, 07:59
Medlem
Citat:
Absolut. Han visar ju bara gång på gång vad han går för. Han har garanterat vänner och familj som läser här: SNÄLLA, säg till er lille Mergim att söka hjälp istället för TV-tid. Det är löjligt att vi ska sitta och kommentera en människa som uppenbarligen inte alls mår bra rent psykiskt. Jag skiter i vad han varit med om, men ni får fan hjälpa till att fixa det. En tickande bomb är vad han är.

Håller med. Mergim mår uppenbart inte bra. Han har helt säkert många fina sidor som han inte kan visa och de sidor som kommer fram under pressen i huset behöver han hjälp med.
2021-04-21, 08:02
Medlem
Citat:

Jag kan redan se det framför mig... När Dompa är ute och festar är han van vid att tjejer kommer fram. Han är lång, stor etc och sticker ut. Dessutom är han party party och väldigt framåt i sin kommunikation. Han är garanterat inte lättgenerad. Får han ett random par tuttar/röv i ansiktet kommer han inte balla ur fullständigt. En sådan situation kan han garanterat handskas med utan att vara ett svin mot sin partner. Det märks dessutom att han är intresserad av Emelie, för han får nervösa ögontics när samtalen blir av känsligare karaktär.

Citat:

Spot on.
2021-04-21, 08:02
Medlem
Citat:
Möjligen. Jag tycker faktiskt att Alex lagt betydligt fler douchiga kommentarer än Dompa. Kommer inte på några exempel nu, men jag fick douche-vibbar av honom och definitivt inte av Dompa.

Så kan det säkert också vara. Jag uppfattade Alex som väldigt tafatt och blyg och att han hade svårt att läsa av människor (iaf kvinnor som han är intresserad av). Der hoppade grodor ur hans mun ibland men jag tror inte att det var menat så eller att han ens fattade när han sa nåt tokigt.
2021-04-21, 08:03
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Håller med. Mergim mår uppenbart inte bra. Han har helt säkert många fina sidor som han inte kan visa och de sidor som kommer fram under pressen i huset behöver han hjälp med.
Jag börjar nästan tro att kaxighet är hans normalbeteende och att fjolleriet där han är såååå glaaaad är dålig teater, för att han vet att om han är snäll och medgörlig så har han mer att tjäna, särskilt i TV-sammanhang, där han har en chans att göra sin familj stolt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in