2021-04-21, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
När de t.om tar AD:s syrra till Live Studion i ett desperat försök att övertyga alla om hur bra han är o.sv gör att man ännu mer fattar att något inte stämmer!

Jag hoppas verkligen att Madde tar en annan riktning nu och ger honom sina nomineringspoäng. Fan vad nice det hade varit men det kommer hon antagligen inte att göra för hon har kärat ner sig i Douchbagen Adrian.

Mössan förklara hon dåligt , är ju på grund av nått med håret, det har ju kommit fram från Madde till Emelie en kväll att det hade med hår inplantas
2021-04-21, 01:37
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Sen när har inte Madde sett nöjd ut efter att ha fått klia AD...
Sen när ser inte AD obekväm ut...

Touché
Sluta tagga mig nu, blir lika skräckslagen för din avatar varje gång
2021-04-21, 01:46
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Så förbannat fult gjort.
En annan sak hade det varit om det var ömsesidigt, dvs. att ingen av dom bryr sig och att det sker utan känslor. Men han tog detta till nya höjder nu. Han vet ju vad Madde känner för honom.
Ska bli spännande att se hur mycket han undviker stackars Madde imorgon. GRIS!
Han är ett AS
Han har bara spelat ett spel mot henne givit henne falska förhoppningar.Han har aldrig varit intresserat av henne men aldrig kunnat säga det till henne utan bara kommit med löjliga bortförklaringar
Han är så jäkla oärlig så det finns inte
2021-04-21, 01:52
Medlem
1754s avatar
Jag vet inte vad det är med mig, men jag har börjat gilla Mergim lite. Han är den enda där inne just nu som ställer till med drama och därmed bra tv. Med tanke på Dennis tofflande så borde kanske Mergim vinna denna säsong.
2021-04-21, 02:20
Medlem
Sitter och kollar på klipp från igår natt. Bråket Emelie, Dennis.

Dom har klippt bort när Emelie nämnde kameror innan Dennis. Jag satt igår natt och tittade live och är 100% säker på att Emelie sa nåt om kameror först.

Titta på länken nedan, så ser ni själv att det är klipp vid 6 min där Dennis först sitter och sen ligger sekunden senare.

Produktionen vill verkligen ha kvar Emelie....

https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/%C3%A4nnu-en-dramatisk-kv%C3%A4ll-f%C3%B6r-emelie-och-dennis-%C3%B6nskar-att-han-l%C3%A4mnade-ikv%C3 %A4ll/13335582
2021-04-21, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantfjant
Sitter och kollar på klipp från igår natt. Bråket Emelie, Dennis.

Dom har klippt bort när Emelie nämnde kameror innan Dennis. Jag satt igår natt och tittade live och är 100% säker på att Emelie sa nåt om kameror först.

Titta på länken nedan, så ser ni själv att det är klipp vid 6 min där Dennis först sitter och sen ligger sekunden senare.

Produktionen vill verkligen ha kvar Emelie....

https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/%C3%A4nnu-en-dramatisk-kv%C3%A4ll-f%C3%B6r-emelie-och-dennis-%C3%B6nskar-att-han-l%C3%A4mnade-ikv%C3 %A4ll/13335582
Såg det oxå live igår natt, och det du säger stämmer tv4 klippning ab.. så fult dom vinklar
2021-04-21, 05:57
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag vet inte vad det är med mig, men jag har börjat gilla Mergim lite. Han är den enda där inne just nu som ställer till med drama och därmed bra tv. Med tanke på Dennis tofflande så borde kanske Mergim vinna denna säsong.
Fast va? Hahaha

Mergim blir utnyttjad för sin psykiska ohälsa. Produktionen måste ha insett hur detta skulle bli... Alternativt så tänkte de "inte en chans att han muckar gräl med det här fina gänget", följt av att Mergim kaxade mot en helt lugn Simon. Det var helt absurt att bevittna. Sedan bara fortsatte allt FÖR DE KÄNNS SEÅ FÖR MAJJ ATT FÅLK SNACKAR SKEIJJJJT.
2021-04-21, 07:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Fast va? Hahaha

Mergim blir utnyttjad för sin psykiska ohälsa. Produktionen måste ha insett hur detta skulle bli... Alternativt så tänkte de "inte en chans att han muckar gräl med det här fina gänget", följt av att Mergim kaxade mot en helt lugn Simon. Det var helt absurt att bevittna. Sedan bara fortsatte allt FÖR DE KÄNNS SEÅ FÖR MAJJ ATT FÅLK SNACKAR SKEIJJJJT.

Från att vara så glad, dansar och har kul till att ligga och säga att folk hatar honom och snackar skit.🤯🤯🤯
Sen är han ett stort jävla svin och det är därför tittarna avskyr honom, det är fullständigt naturligt.
2021-04-21, 07:20
Medlem
Shtre1s avatar
Har ni sett exonphspoiler senaste stories? Hennes följare skrev in tips om hur Dompa löv inte tog ett nej igår och fortsatte försöka få Emelie att klä av sig, sluta leka good girl, dricka mer för att slappna av osv. Jämför det nu med senaste pH skandalen där en deltagare anmälts pga bla stoppat in fingrar utan tillåtelse.
2021-04-21, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
"Tänk hur mycket kärlek du får" ALLA vill ha ut människan.

Helt jävla otroligt. Inte en kotte kommer våga ens tänka tanken på att nominera honom. Utan att överdriva så är det obehagligt att se hans sjuka beteende, blir så skevt i ett sånt här sammanhang också för det kan avfärdas som ”en del av spelet” och med att ”huset gör en aLlDeLles kNaSiG”.

PER-FEKT.

Jag har varit vaken i fem minuter och är rasande. Vilken ljuvlig morgon!!!
2021-04-21, 07:31
Medlem
wolfiess avatar
Sov inte Adrian vid Madde? vad gör han vid Nardos?
2021-04-21, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Har ni sett exonphspoiler senaste stories? Hennes följare skrev in tips om hur Dompa löv inte tog ett nej igår och fortsatte försöka få Emelie att klä av sig, sluta leka good girl, dricka mer för att slappna av osv. Jämför det nu med senaste pH skandalen där en deltagare anmälts pga bla stoppat in fingrar utan tillåtelse.
Men nu får väl Instagram-ligan ge sig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in