2021-04-21, 01:27
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Handikappad Produktion

Ja.
Dom filmar ett snarkande sovrum, när man trodde man skulle bli levererad ett harem.
Värdelöst
2021-04-21, 01:28
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FishGbg
Därför att BB är inte samma program som det var förr längre.
Numer är det något åt Wild Kids hållet,fast med censur.

Porrsidor finns några knapptryck bort om du är besviken
2021-04-21, 01:29
Medlem
1754s avatar
Produktionen får så otroligt mycket skit för sin ständiga censur. Men det rinner av dom som vatten på en gås.
Medlem
FishGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Yeah right
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Han är player mer än nån. därinne!
Han kunde väl sagt vi byter rum, ja! Men nej han lämnar henne i sticker, för att han inte är sugen på henne eller nåt alls. Han är skenhelig Deluxe inför Tv o nr han får alla frågor o när de har egentid, Allt han sa på gården häromkvllen efter te-tiden, Va bara spel o fult. han luskat eoxå sjukt mkt på vad hon vill, känner etc. ska bara fiska efter bekräftelse, o höja sitt ego..
man börjar ser igenom honom, fett mkt. Gillar han från början länge, sen nu.. fy.

Hade han velat sovit med Madde så hade han gjort precis det du säger, alltså bytt rum och tagit henne med sig,om det ni bara hade varit snarkningar han skyllde på, nej han kör spelet och han vill gå ut ur huset som vinnare av BB och en mille rikare!
2021-04-21, 01:30
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Han är player mer än nån. därinne!
Han kunde väl sagt vi byter rum, ja! Men nej han lämnar henne i sticker, för att han inte är sugen på henne eller nåt alls. Han är skenhelig Deluxe inför Tv o nr han får alla frågor o när de har egentid, Allt han sa på gården häromkvllen efter te-tiden, Va bara spel o fult. han luskat eoxå sjukt mkt på vad hon vill, känner etc. ska bara fiska efter bekräftelse, o höja sitt ego..
man börjar ser igenom honom, fett mkt. Gillar han från början länge, sen nu.. fy.

Sen alla hjärndöda idioter här inne som säger emot att inget hände, att det bara var ett "kli", bara för att AD sa det till Dompa i vardagsrummet. Tillåt mig att skratta!

Predatorns blick ljuger inte och inte heller hur nöjd Madde såg ut när hon tittade upp under täcket efter "kli-akten". Detta sammanfattar allt.
Den enda som såg obekväm ut där i mörkret var AD.

Det börjar likna mer och mer som någon sorts AD-sekt här inne
Medlem
1754s avatar
Citat:

Om du inte har förstått det så innebär Bb sex och guppande täcken också. Även om Fyran har gjort om det till ett barnprogram numera.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
aha nu såg det va Adrian som kom ut från badrummet, och nu gick o la sig bredvid Nardos.

Om inte Madde skiter i honom efter detta så är hon mer än lovligt blåst!! 4 real!!

Han dissar henne gång på gång... o hon verkar ju uppenbarligen trög.

Gillar man ngn så vill man sova ihop eller har inga problem med det, han ljuger/spelar han om. gillar henne som person o tycker hon är söt, men inte mer. inte sexig eller attraherad av henne, nope.

han är inte den snälla gulliga killen som man tror (iaf vad jag känner), man kunde ser igenom det lite idag när Kirsty va hemma hos honom, han sa själv han kunde få lite manipulativ o få folk de vill
han har gjort senate grejer med flit, enbart för spelet, för vi vill se hur det utvecklas, o därför han kan ta sig till final.. bara spel från hans sida, fler som håller med hoppas jag?

Hon ör på riktigt intresserad av honom, nu framstår han som doushhe mer än Dennis.
" ta det slow," vill träffa dig på utsidan" Mkt snacka från Adrian

Han brde passa på att lära känna henne medan de är ihop under samma tak, måendet rä segt. han skrattar typ mer o verkar vilja va mer med andra, Ser nästan alltid Madde mest söka sig/gå till hon/sötta sig vid bordet etc... hon vill va så mkt i hans närvaro så det blir pisanmt o bara synd om henne..

dessutom sa han inget speciellt idag på Kärlekeförklaringarna de fick av varandra på scen, medans hon är dökär o bara smälter när hon pratade till honom..

Synd om Madde när hon kommer ut från BB. och alla därinne verkar fatta innerst inne att han AD inte är genuint intresserad. tror han blir rädd mer när han vet hon är tjej so tar för sig, visa initiativ , hon säger ju det högt hur hon är.. Tror mkt gr Adrian rädd också kanske att hon är frispråkig om mkt, gällande sex den gången i rummet o allt. Eller vill hon bara impa på honom men han bryr sig inte?

Intressant beskrivning. Jag funderar och försöker förstå men jag inser snabbt att jag är väldigt enkel med helt normala känslor och värderingar. Därför kanske jag inte borde titta på sådant för jag blir illa berörd när någon är så extremt känslokall och rent vidrig i sitt sätt.

Jag kommer nog aldrig förstå det heller även om allt är ett spel. Något saknas och är jävligt sjukt i dessa händelser jag ser varje dag. Jag köper resonemanget att Madde borde stanna upp och ta ett djupt andetag. Ändå känner jag mycket sympati för henne. Jag kommer inte säga att det är hennes fel även om hennes beteende kunde ha varit annorlunda.

Respekt är inte bara ett ord utan en jävligt fin egenskap som vi har (de som har den) och den fattas helt hos Adrian. Han har respekt för Nardos och Mergim men ingen annan. Han är för mig mentalt underutvecklad. En simpel Groda som jag kallar det helt jävla vanligt bondförnuft.

Madde kommer säkert ut ur denna soppa när hon kommer till sans medans denna Nardos bitch Adrian kommer fortsätta att gå på våra gator.
2021-04-21, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Det var Emelie som gick in i rummet och hämtade en kondom eller något ur nattduksbordet.

P piller
2021-04-21, 01:33
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Jag har 0 synfel och varken hörde eller såg detta. Du behöver nog sova.

Står fast vid att du fortfarande behöver ett par ögonkryckor.
Iggad.

Ok då var det roliga över, kameran är riktad mot S1 och det var det för den här dagen.
Ska bli spännande att se hur Madde och AD interagerar med varann imorgon bitti
2021-04-21, 01:34
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Sen alla hjärndöda idioter här inne som säger emot att inget hände, att det bara var ett "kli", bara för att AD sa det till Dompa i vardagsrummet. Tillåt mig att skratta!

Predatorns blick ljuger inte och inte heller hur nöjd Madde såg ut när hon tittade upp under täcket efter "kli-akten". Detta sammanfattar allt.
Den enda som såg obekväm ut där i mörkret var AD.

Det börjar likna mer och mer som någon sorts AD-sekt här inne

Sen när har inte Madde sett nöjd ut efter att ha fått klia AD...
Sen när ser inte AD obekväm ut...
2021-04-21, 01:35
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Intressant beskrivning. Jag funderar och försöker förstå men jag inser snabbt att jag är väldigt enkel med helt normala känslor och värderingar. Därför kanske jag inte borde titta på sådant för jag blir illa berörd när någon är så extremt känslokall och rent vidrig i sitt sätt.

Jag kommer nog aldrig förstå det heller även om allt är ett spel. Något saknas och är jävligt sjukt i dessa händelser jag ser varje dag. Jag köper resonemanget att Madde borde stanna upp och ta ett djupt andetag. Ändå känner jag mycket sympati för henne. Jag kommer inte säga att det är hennes fel även om hennes beteende kunde ha varit annorlunda.

Respekt är inte bara ett ord utan en jävligt fin egenskap som vi har (de som har den) och den fattas helt hos Adrian. Han har respekt för Nardos och Mergim men ingen annan. Han är för mig mentalt underutvecklad. En simpel Groda som jag kallar det helt jävla vanligt bondförnuft.

Madde kommer säkert ut ur denna soppa när hon kommer till sans medans denna Nardos bitch Adrian kommer fortsätta att gå på våra gator.

+ 1 000 000
Perfekt sammanfattat! Salute!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in