2021-04-21, 01:10
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Han stack från Madde och gick o la sig bredvid Nardos.. såklart

Så förbannat fult gjort.
En annan sak hade det varit om det var ömsesidigt, dvs. att ingen av dom bryr sig och att det sker utan känslor. Men han tog detta till nya höjder nu. Han vet ju vad Madde känner för honom.
Ska bli spännande att se hur mycket han undviker stackars Madde imorgon. GRIS!
2021-04-21, 01:11
Medlem
Citat:
Det räcker inte att vara dryg och velig mot henne, nä han ska förnedra henne.

Ånej nu kom Madde efter, letat säkert efter Adrian och såg att han låg med nardos han har mage att be henne stänga gardinerna!?

Det var Emelie som gick in i rummet och hämtade en kondom eller något ur nattduksbordet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Nej men asså vänta lite nu... hur kan ni vara så säkra på att något hände??

Man både hörde och såg ju även om väldigt lite då dom försökte va diskreta. Dom låg inte men någonting hände!! Samt deras reaktioner när dom var klara är bevis nog haha
Avslutad
Hatarislam är inte längre avstängd såg jag, han lär snart vara tillbaks.
2021-04-21, 01:12
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Det räcker inte att vara dryg och velig mot henne, nä han ska förnedra henne.

Ånej nu kom Madde efter, letat säkert efter Adrian och såg att han låg med nardos han har mage att be henne stänga gardinerna!?

Han ska ut härnäst. Direkt när jag får chansen.
Madde är ingen favorit hos mig, men man gör inte så som AD gjorde ikväll. Om det inte är ett ömsesidigt "kontrakt". Dvs. det sker villkorslöst. Äckel är vad han är!
2021-04-21, 01:13
Medlem
Anonym396s avatar
Men snälla, inget hännde. Jag tror Adrian var ärlig med Dennis om att Madde bara kliade honom lite.

Känner ni inte Adrian? Han hade aldrig vågat göra något i TV.

Och om något hände så skulle han aldrig ha lämnat Madde.
2021-04-21, 01:14
Medlem
Verkligen! Så vidrig människa så det inte finns. Det finns tom tomma sängar i rummet men ändå lägger sig horbarnet med Nardos.

Han är sååååååå fucking äcklig . Som någon annan skrev så e han är riktig douche. Må madde snälla gud backa från hobour
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja och han är mycket VÄL medveten om hennes känslor. Det normala hade varit att hålla om henne en stund, eller åtminstone låtsats. Är så upprörd. Empa snackar om Dompa som douche. Den sanna douchen är AD. Den sanna och den enda!

Ja och AD lägger sig i deras grej som den kloke och rättfärdige men själv beter han sig känslokallt och jag säger det, AD är inte den han ger sig ut för att vara. Jag blir fett sne på såna där snubbar som inte har vett att behandla damer med ömhet och respekt! Madde kommer nog känna ett behov av att prata om detta senare om det är som vi tror. Då jävlar kan det komma att ta hus i helvetet.
Medlem
Jag tror absolut inte att något hände. Snälla Adrian vågar inte ens gå runt i kalsonger för han är så rädd att hans lille pille kanske märks. Hur fan tror ni att han skulle våga låta en tjej ta på den? Inte en chans.

Jag tror följande: Madde gör den typiska ”tjejgrejen” att hon rör sig hela tiden så han inte ska somna i hopp om att något ska ske mellan dem.

Adrian är obekväm och vågar inte låta lillpillen vara obevakad så han håller för den. Han vågar inte somna ifall Madde attackerar och han inte är beredd, så han drar det lättaste kortet ”Simon snarkar hejdå”.

Fittigt oavsett.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Huh. Mållös. Vad fan hände precis.

aha nu såg det va Adrian som kom ut från badrummet, och nu gick o la sig bredvid Nardos.

Om inte Madde skiter i honom efter detta så är hon mer än lovligt blåst!! 4 real!!

Han dissar henne gång på gång... o hon verkar ju uppenbarligen trög.

Gillar man ngn så vill man sova ihop eller har inga problem med det, han ljuger/spelar han om. gillar henne som person o tycker hon är söt, men inte mer. inte sexig eller attraherad av henne, nope.

han är inte den snälla gulliga killen som man tror (iaf vad jag känner), man kunde ser igenom det lite idag när Kirsty va hemma hos honom, han sa själv han kunde få lite manipulativ o få folk de vill
han har gjort senate grejer med flit, enbart för spelet, för vi vill se hur det utvecklas, o därför han kan ta sig till final.. bara spel från hans sida, fler som håller med hoppas jag?

Hon ör på riktigt intresserad av honom, nu framstår han som doushhe mer än Dennis.
" ta det slow," vill träffa dig på utsidan" Mkt snacka från Adrian

Han brde passa på att lära känna henne medan de är ihop under samma tak, måendet rä segt. han skrattar typ mer o verkar vilja va mer med andra, Ser nästan alltid Madde mest söka sig/gå till hon/sötta sig vid bordet etc... hon vill va så mkt i hans närvaro så det blir pisanmt o bara synd om henne..

dessutom sa han inget speciellt idag på Kärlekeförklaringarna de fick av varandra på scen, medans hon är dökär o bara smälter när hon pratade till honom..

Synd om Madde när hon kommer ut från BB. och alla därinne verkar fatta innerst inne att han AD inte är genuint intresserad. tror han blir rädd mer när han vet hon är tjej so tar för sig, visa initiativ , hon säger ju det högt hur hon är.. Tror mkt gr Adrian rädd också kanske att hon är frispråkig om mkt, gällande sex den gången i rummet o allt. Eller vill hon bara impa på honom men han bryr sig inte?
2021-04-21, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
Man både hörde och såg ju även om väldigt lite då dom försökte va diskreta. Dom låg inte men någonting hände!! Samt deras reaktioner när dom var klara är bevis nog haha
Han sa till Dompa att dom låg och klia varandra men att han inte kunde ligga kvar där pga Simons snarkningar. Tror knappast att nåt mer än så hände.
2021-04-21, 01:15
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Men snälla, inget hännde. Jag tror Adrian var ärlig med Dennis om att Madde bara kliade honom lite.

Känner ni inte Adrian? Han hade aldrig vågat göra något i TV.

Och om något hände så skulle han aldrig ha lämnat Madde.

Kliade hans minimala pungsäck ja.
Han lär vara en sådan som föddes med enbart en pungkula.
Vi var många som såg vad som hände. Du är den enda som motsäger dig detta.
Senast redigerad av Rudieboi 2021-04-21 kl. 01:23.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in