2021-04-21, 00:26
Medlem
Mouchinos avatar
AD ser inte bekväm ut!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Vilken kamera är roligast att följa nu?

I turkosa berättar Pedram Lilo & Stitch som godnattsaga 😂
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja, detta är nästan folkets tempel Jonestown och Rimmet är Jim Jones i egen hög personlighet. Nu fattas bara cyanidet.

Vilken härlig nostalgisk tripp du målar upp. Mina tårkanaler blir plötsligt aktiva.
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Jaja Emöli är skittråkig och förstör stämningen varför skulle de två få sviten

Det jag verkligen inte förstår är att hon som säger att hon är en tittare egentligen borde förstå hur tröttsamt det är att se någon som tjurar och klagar på allt. Men det är svårt att se sig själv utifrån antar jag.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Vad jag gillar mest med Sviten:
Jag behöver inte ligga på helspänn i väntan på ett VRÅL från Nardos eller Mergim.

Himmelrike.

Men du är ändå redo med satisfyern, hoppas jag?
Är osäker på ifall det var det paret som knullade sönder bordet. Men må hända att det var dom.
Äsch! Oavsett, vad gör det om 100 år
Senast redigerad av Rudieboi 2021-04-21 kl. 00:39.
2021-04-21, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Du, jag taggar inte ner nånstans. Tvärtom. Och verkligen inte på uppmaning av en etnisk svensk, ett folk som jag hatar av hela mitt hjärta.

Du verkar ha triggats upp rejält. Underbart.

Ok, med ditt grandiosa beteende och din osäkra läggning så skiter jag om du är etnisk eller annan, men har för mej att någon hade tidigare inlägg då du var mot invandrare, så även där är du osäker.Nu ska gubben snart lägga sej, men vi hörs väl imorgon?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD ser inte bekväm ut!

Madde är överlycklig iallafall, men tycker det är lite fel efter hans snack, för detta ger faktiskt mixade signaler. Tror även Nardos kommer lacka då gårdagens sovplatser skulle vara en engångsgrej 😂
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD ser inte bekväm ut!
Men hur har detta gått till. Två dagar ifrån sin säng utan den himmelska Nardos. Det får ändå kallas ett enormt steg för mänskligheten.
2021-04-21, 00:29
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha. Nu gjorde jag en copy/paste igen.

Man kan nästan tro att du är Arselberg som sitter redo med spakarna och knapparna, för varje copypaste du tar. Bör man bli orolig, min fagra grodis? Inte kastar väl du mig under bussen, så som Rimmet kastat sin albanska oskuld i albanien med första bästa gatupojke han fick syn på
2021-04-21, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Det jag verkligen inte förstår är att hon som säger att hon är en tittare egentligen borde förstå hur tröttsamt det är att se någon som tjurar och klagar på allt. Men det är svårt att se sig själv utifrån antar jag.

Hon borde ju verkligen försöka fånga tittarna inte vara en surpuppa konstant . Och stel och dålig attityd
2021-04-21, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Madde är överlycklig iallafall, men tycker det är lite fel efter hans snack, för detta ger faktiskt mixade signaler. Tror även Nardos kommer lacka då gårdagens sovplatser skulle vara en engångsgrej 😂

Vilken kamera?
2021-04-21, 00:31
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Man kan nästan tro att du är Arselberg som sitter redo med spakarna och knapparna, för varje copypaste du tar. Bör man bli orolig, min fagra grodis? Inte kastar väl du mig under bussen, så som Rimmet kastat sin albanska oskuld i albanien med första bästa gatupojke han fick syn på

Du vet att du kan förlita dig på Grodan som på vilken finare albansk dam som helst.
Girls Code heter det visst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in