2021-04-21, 00:01
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nu ligger alla jävla häxor över 200 kilo och fingerpullar sig mellan de svettiga fettvalkarna som spiller över det feta arslet. De ligger i sängen med ett par semlor XL och är insmörjda i vispgrädde över hela fejset och deras äckliga fingrar över tangentbordet. Svett blandas med grädden de fångar upp med tungan.
Grymtar som grisar med behag och småler för snart kommer Dompa knulla av deras fläskiga favorit Emelie.

Helvete har du rak insyn hem till mig, du beskriver mig lika vackert vartenda gång.
Dock tillhör jag inte skaran som vill se dessa två knulla. Äter hellre min egna avföring.
Detta är värre än ett avsnitt av Glamour på albankanalen med albansk dubbning
Senast redigerad av Rudieboi 2021-04-21 kl. 00:09.
2021-04-21, 00:02
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
För att gnälla så mycket på Simons kontakt med kamerorna pratar fröken Ystad ofantligt mycket om kamerorna och hur allt uppfattas av tittarna. Faktiskt. Hela. Jävla. Tiden.

Dompa fortsätter tappa mig varje dag. Hans tofflande efter Emelie och rövslickande av Mergim börjar bli rätt motbjudande.

Ja eftersom hon sa upprepade gånger före, under och efter disk-bråket att hon inte ens tänker på kamerorna och glömmer bort att dem ens är där.
2021-04-21, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Din text är lika tandlös som din mun. Käften nu. Ingen orkar höra dig, perversa gubbjävel. Återgå till din barnporr.

Ok, fattar att du tar illa upp, men när du är oförskämd i dina inlägg mot andra är det ok. Det stämmer överens med den bild av ett grandiost beteende som du uppvisar. Om du taggar ner på dina oförskämda inlägg att alla inte fattar och just du har rätt, så har du motbevisat mej. Men den insikten tror jag inte du har!
2021-04-21, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Empa känner sig redan illa till mods och tjatar om kamerorna, Dompa ligger just nu och glor in i sitt tomma bubbelglas.
Å dina vägnar, så hoppas jag på jackpot. Var redo med handkräm och våtservetter. Det kanske blir att åka av ännu en gång för Empa, bara tiden kan utvisa detta.

Minns du något år sedan, när det fanns ett par inne i BB-huset som knullade sönder ett bord som två kaniner, när dom fick samma chans som Empa och Dompa nu fått.
Tror att det var samma par som dessutom förlovade sig inne i BB-huset

Måste nästan googla fram vad dom två hette

.

Hahaha, har tappat bort mig själv.
Pirrade till lite när Dompa berättade om sin avsky mot kaviarandedräkt. Soulmate.

Jaaaa, det kommer jag ihåg! Dom är fortfarande gifta med barn. Var med i studion förra året. Dom är dock från en svunnen tid
2021-04-21, 00:04
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Pirrade till lite när Dompa berättade om sin avsky mot kaviarandedräkt. Soulmate.

Jaaaa, det kommer jag ihåg! Dom är fortfarande gifta med barn. Var med i studion förra året. Dom är dock från en svunnen tid
Tror du är soulmate med dom flesta människorna då faktiskt....
2021-04-21, 00:04
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
För att gnälla så mycket på Simons kontakt med kamerorna pratar fröken Ystad ofantligt mycket om kamerorna och hur allt uppfattas av tittarna. Faktiskt. Hela. Jävla. Tiden.

Dompa fortsätter tappa mig varje dag. Hans tofflande efter Emelie och rövslickande av Mergim börjar bli rätt motbjudande.

Håller med Han steg igen när han sa att han fått nog med Emelie och skulle låta det vara tidigare idag. Sen blev han Dompa Love och så sopades allt under mattan och så var vi tillbaka till toffelmode igen.
2021-04-21, 00:05
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Nu ligger alla jävla häxor över 200 kilo och fingerpullar sig mellan de svettiga fettvalkarna som spiller över det feta arslet. De ligger i sängen med ett par semlor XL och är insmörjda i vispgrädde över hela fejset och deras äckliga fingrar över tangentbordet. Svett blandas med grädden de fångar upp med tungan.
Grymtar som grisar med behag och småler för snart kommer Dompa knulla av deras fläskiga favorit Emelie.
Talar du om FBs egen favorit (med den fetlängsta tråden) Anna Book?
2021-04-21, 00:07
Medlem
Mergim sittduschar och får sjunga hur mycket kommersiell musik han vill utan varning
2021-04-21, 00:07
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Hahaha.
Kommer bara för:
Mmmmm Madde

"När började du växa på bredden" - Dompa till Empa.
Syftar han på pre eller post?

"Hur kunde han dumpa dig när du blev en sån j-a sexbomb?
(här syftar gris-Dompa på hennes viktnedgång)

Där ser man vilken skitstövel Dompa Raka Rör i Röv är
Ogillar Empa... but... RUN BITCHFACE RUUUNNNN!!
2021-04-21, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Håller med Han steg igen när han sa att han fått nog med Emelie och skulle låta det vara tidigare idag. Sen blev han Dompa Love och så sopades allt under mattan och så var vi tillbaka till toffelmode igen.

Kom igen nu han vill mysa lite bara , han har varit tydlig hela tiden de kommer inte bli ett par utanför huset.
2021-04-21, 00:09
Medlem
kermiths avatar
Citat:
HAHAGA GREEEUUUVT!
Tar nästan åt mig

Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Grodan, nu kommer jag drömma mardrömmar

Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och du mår..? Vilka jävla bilder du målar upp 🤣🤣🤣

Jag måste dock erkänna att jag blev inspirerad för jättelängesen när Fibaktuellt hade sitt klassiska mittuppslag med Tina 24, år, något överviktig och utbrister:
Jag är så tajt att jag kan klämma en tandpetare med min fi**a
2021-04-21, 00:10
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:

äääe fyfan du skojar. Nu jävlar ska det googlas. Undra om det är samma par som knullade sönder bordet som även förlovade sig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in