2021-04-20, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bruv
Kommer verkligen inte stå ut med det här temat med den här gruppen.

Det enda jag ser fram emot är om Adrian och Madde får spendera natten i Annexet. Kan bli en otroligt stel natt. Har redan börjat preppa med skämskuddar.

Ännu bättre vore Maddes besvikelse om det böev AD och Tanja! 😂
2021-04-20, 23:56
Medlem
Svart-Skalles avatar
Det här är ett klockrent exempel på Emelies nivå av klass. Bor i en "lyxsvit" men äter en Gorbys för 10:-
2021-04-20, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag antar att Adrian har panik just nu.

Jag gissar på att han fejkar sjukdom imorgon.
2021-04-20, 23:57
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Undra hur många gånger han hade behövt gå på toa...hade nog blivit så att han hade övernattat på toaletten och inte sviten
Ja, Adrian hade drabbats av plötslig diarre, och låst dörren till toan så inte Madde kunde komma in.
2021-04-20, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Det här är ett klockrent exempel på Emelies nivå av klass. Bor i en "lyxsvit" men äter en Gorbys för 10:-

Hon bor ju i källaren hos mamma och pappa inte världsvan direkt!🤣🤣🤣
2021-04-20, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nu ligger alla jävla häxor över 200 kilo och fingerpullar sig mellan de svettiga fettvalkarna som spiller över det feta arslet. De ligger i sängen med ett par semlor XL och är insmörjda i vispgrädde över hela fejset och deras äckliga fingrar över tangentbordet. Svett blandas med grädden de fångar upp med tungan.
Grymtar som grisar med behag och småler för snart kommer Dompa knulla av deras fläskiga favorit Emelie.

HAHAGA GREEEUUUVT!

Tar nästan åt mig

Medlem
Citat:
Nu ligger alla jävla häxor över 200 kilo och fingerpullar sig mellan de svettiga fettvalkarna som spiller över det feta arslet. De ligger i sängen med ett par semlor XL och är insmörjda i vispgrädde över hela fejset och deras äckliga fingrar över tangentbordet. Svett blandas med grädden de fångar upp med tungan.
Grymtar som grisar med behag och småler för snart kommer Dompa knulla av deras fläskiga favorit Emelie.

Grodan, nu kommer jag drömma mardrömmar
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Jag vill se ROMANTIK

Om inte någon har en länk till Dompa Löves body double på snusksidorna

Empa känner sig redan illa till mods och tjatar om kamerorna, Dompa ligger just nu och glor in i sitt tomma bubbelglas.
Å dina vägnar, så hoppas jag på jackpot. Var redo med handkräm och våtservetter. Det kanske blir att åka av ännu en gång för Empa, bara tiden kan utvisa detta.

Minns du något år sedan, när det fanns ett par inne i BB-huset som knullade sönder ett bord som två kaniner, när dom fick samma chans som Empa och Dompa nu fått.
Tror att det var samma par som dessutom förlovade sig inne i BB-huset

Måste nästan googla fram vad dom två hette

Citat:

Heeeelvete. Tanja och AD hade varit så jävla skönt. Hon är gullig och beredd på allt inom snuskindustrin. Tänk dig sexiga och billiga trosor från Aliexpress direkt öppnade från det kinesiska paketet fortfarande med den unkna lukten av kartong och billiga parfym. Tvättlappen är större än det lilla tygstycket för 17 spänn plus 90 spänn i tullavgifter. En dans och sång a la Jackie om "farts in the dark". Om inte det får igång Nardos bitch Adrian lär Madde aldrig lyckas ändå

Haha fy helvete jag sprutade ut vatten rakt ur munnen när jag läste det där, som tur var, så hann jag vrida skallbenet några grader åt vänster, så jag inte totalt pajade tangentbordet.
Alternativt fått sätta den i ris eller mellan Rimhålets skinkor. Lär vara torrt som Sahara där emellan, ryktas det om på Helsingborgs gator.
Medlem
Citat:
Och du mår..? Vilka jävla bilder du målar upp 🤣🤣🤣
Medlem
Citat:

Madde ligger i turkosa och ska sova där. Vågar Adrian sig dit inatt igen?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
HAHAGA GREEEUUUVT!
Tar nästan åt mig
Hahaha.
Kommer bara för:
Mmmmm Madde
2021-04-21, 00:00
Medlem
Citat:

Kan fan tänka mig att han redan gått in i bikten o bönat o bett om att inte bli inkastad med Madde! 😅
”Madde 2.0” verkar inte vara rädd för att ligga i huset så denna gång kommer hon försöka med mer än bara lite hångel!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in