2021-04-20, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
så hun lever fremdeles. Overvunnet kidnapperne.
Du jeg aner ikke. Men at GM ville ha penger er jeg ikke i tvil om, men om han fikk noe er jeg litt usikker på nå. Og da kan du jo være at han bare har drept henne og dratt sin vei. Kanskje derfor politiet sier hun ble drept i huset, så det ikke skal virke som en konsekvens av spillet med GM ?

Du skal være klar over at TH og AEH ikke er de viktigste i politiets øyne. Det er alle de andre rikingene i landet som føler seg truet av dette som er viktigst.Derfor er det viktig at GM ikke lykkes og da kanskje kommer tilbake å kidnapper andre rikinger.
Citera
2021-04-20, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
..og så burde du ta med det som sto rett under i artikkelen:

"Spørsmålet er etter min mening litt ladet. Det er aldri kommentert eller sagt noe fra vår side om det. Så jeg har ingen kommentar til noe av det du anfører, sier påtaleleder Haris Hrenovica til Nettavisen"
=
Politiet kan ikke si med sikkerhet at AEH ble drept. De mener spørsmålet er ladet.

For å si det slik.
Hadde det ikke vært spor av en kriminell handling i S4, så kunne det ikke vært et Gone Girl plott

Vi får uansett håpe politiet løser kryptovaluta-sporet. Da kommer det uansett frem hvem GM er.
Jeg tok med at de ikke ville kommentere dødsårsaken. Det burde holde. Jeg er ikke programforpliktet til å copy paste hele artikkelen. Du skrev at det ikke var kommet ut noe info om spor etter kvelning. Det stemmer ikke, som du kan se. Det er kjent gammel info at det var spor etter kvelning. Det er ikke en trådsannhet, som du påstår. Det er en sannhet, som jeg viste bevis på.
Du mener spor etter kvelning kan stages. Mener du at AE har staget sine spor etter kvelning? Hvordan mener du hun gjorde det?
Citera
2021-04-20, 23:52
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Tråden kan nå best sammenlignes med TT’s snowballing.

Ja foliehattar och troll över hela linjen snart...
Citera
2021-04-20, 23:58
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Har TH någon ny kvinna nu?

inte någon officiellt...
ibland undrar jag om en namne till TH och en ganska lokal borgmästare men det är bara på grund av ett mycket stort behov av att försvara TH som båda har visat så inget seriöst
Citera
2021-04-21, 00:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Du jeg aner ikke. Men at GM ville ha penger er jeg ikke i tvil om, men om han fikk noe er jeg litt usikker på nå. Og da kan du jo være at han bare har drept henne og dratt sin vei. Kanskje derfor politiet sier hun ble drept i huset, så det ikke skal virke som en konsekvens av spillet med GM ?

Du skal være klar over at TH og AEH ikke er de viktigste i politiets øyne. Det er alle de andre rikingene i landet som føler seg truet av dette som er viktigst.Derfor er det viktig at GM ikke lykkes og da kanskje kommer tilbake å kidnapper andre rikinger.
Du har et poeng der. Det samme skjer i Osen-Slengesol-saken. Kidnappingen dysses ned - tiltalene gjelder bare grovt ran med legemsbeskadigelse, selv om de også ble kidnappet.
Citera
2021-04-21, 00:36
Medlem
OK, da har jeg lest brevet til datteren på nytt.
https://www.dagbladet.no/nyheter/hagen-datteras-rop-om-hjelp/72548199

Hun forstår ikke hva som er viktigst for politiet. Hun tror politiet skal hjelpe dem å finne AEH, mens politiets hovedmål er at dette ikke gjentar seg og at GM blir tatt.

En annen ting: Datteren og familien forstår at hvis de betaler, så vil GM kunne komme å ta et annet familie medlem. Konflikten består i at de tenker på sin familie mens politiet tenker på alle de andre rike familiene i landet og har det som hovedprioritet.

Tviler nå sterkt på at GM fikk Monero i politiets regi juli 2019. Han må ha blitt rasende og bare drept henne. Men dermed ble Norge et tryggere sted for både Hagen familien og alle de andre rikingenes familier.

At AEH ble drept i huset, er bare tull.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-04-21 kl. 00:52.
Citera
2021-04-21, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Ja foliehattar och troll över hela linjen snart...

Svadaet har tatt et nytt nivå nå, det blir bare verre og verre.
Citera
2021-04-21, 00:59
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Jeg tok med at de ikke ville kommentere dødsårsaken. Det burde holde. Jeg er ikke programforpliktet til å copy paste hele artikkelen. Du skrev at det ikke var kommet ut noe info om spor etter kvelning. Det stemmer ikke, som du kan se. Det er kjent gammel info at det var spor etter kvelning. Det er ikke en trådsannhet, som du påstår. Det er en sannhet, som jeg viste bevis på.
Du mener spor etter kvelning kan stages. Mener du at AE har staget sine spor etter kvelning? Hvordan mener du hun gjorde det?
Poenget er å lese hele artikkelen og skjønne hva politiet svarer. De vil ikke kommentere dødsårsak og mener spørsmålet er ladet.

Vi kan sikkert diskutere frem og tilbake om sporene tydet på kveling eller ikke men poenget er at politiet aldri har uttalt til media at AEH ble kvalt. De har heller ikke uttalt at spor tyder på kvelning. De er i tvil. Politiet har gjort avhør av vitne på Ås, og uttalt at de ikke kan utelukke at AEH dro fra S4 i livet.
=
De vet ikke om AEH ble drept

Spor på kveling kan leses fra eldre kriminalsaker. Så hvis det var spor etter kveling så kunne de vært faket. Det får holde.
Har forklart hypotesen meget nøye. Et GG-plott går altså ut på å fake spor på et åsted. Det passer inn med at politiet er i tvil om hun ble drep eller kke.
Senast redigerad av Legokatt 2021-04-21 kl. 01:08.
Citera
2021-04-21, 01:05
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Svadaet har tatt et nytt nivå nå, det blir bare verre og verre.

ja är faktiskt något som passar bättre under konspirationer än i den här tråden, men när ett av trollen lyckades skriva i tråden för länge sedan att hen verkligen trodde TH var skyldig men det var så många andra som gjorde det så hen ändrade sig då passar resten bra inn
Citera
2021-04-21, 01:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Det er kjent gammel info at det var spor etter kvelning. Det er ikke en trådsannhet. Det er en sannhet, som jeg viste bevis på.
Politiet har ikke klart å bevise at AEH er død, foreløpig jobbes det med å sannsynliggjøre det.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/02/04/195737732/vg-politiet-tror-pa-oppklaring-i-lorenskog-saken

"Ett av politiets viktigste mål med etterforskningen er å sannsynliggjøre at Anne-Elisabeth Hagen er død."
Citera
2021-04-21, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Politiet har ikke klart å bevise at AEH er død, foreløpig jobbes det med å sannsynliggjøre det.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/02/04/195737732/vg-politiet-tror-pa-oppklaring-i-lorenskog-saken

"Ett av politiets viktigste mål med etterforskningen er å sannsynliggjøre at Anne-Elisabeth Hagen er død."
Dette er en gladnyhet. Hun lever! Hva venter th på. Her er det bare å betale ut løssummen og få kona tilbake frisk og rask.
Citera
2021-04-21, 07:56
Medlem
Slettsnokens avatar
Det må være tilfredsstillende å vite at noen, om enn bare TT, går på den ultimate bløffen: Ta livet av kona og gi politiet skylda.

Dette må ha vært en viktig del av planen, og en av grunnene til at TH «fikk sjokk» da politiet nektet å komme hjem til S4. Det skulle nemlig ikke være tvil om at trusselen måtte oppfylles, for AE var jo allerede drept.

På den måten var det plausibelt å ikke sende livsbevis, «politiet hadde tatt livet av AE», noe man i desperasjon etter pågripelsen fikk behov for å poengtere gjennom klageskrivet fra datteren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in