Citat:
Ursprungligen postat av
Ittno
Jeg tok med at de ikke ville kommentere dødsårsaken. Det burde holde. Jeg er ikke programforpliktet til å copy paste hele artikkelen. Du skrev at det ikke var kommet ut noe info om spor etter kvelning. Det stemmer ikke, som du kan se. Det er kjent gammel info at det var spor etter kvelning. Det er ikke en trådsannhet, som du påstår. Det er en sannhet, som jeg viste bevis på.
Du mener spor etter kvelning kan stages. Mener du at AE har staget sine spor etter kvelning? Hvordan mener du hun gjorde det?
Poenget er å lese hele artikkelen og skjønne hva politiet svarer. De vil ikke kommentere dødsårsak og mener spørsmålet er ladet.
Vi kan sikkert diskutere frem og tilbake om sporene tydet på kveling eller ikke men poenget er at politiet aldri har uttalt til media at AEH ble kvalt. De har heller ikke uttalt at spor tyder på kvelning. De er i tvil. Politiet har gjort avhør av vitne på Ås, og uttalt at de ikke kan utelukke at AEH dro fra S4 i livet.
=
De vet ikke om AEH ble drept
Spor på kveling kan leses fra eldre kriminalsaker. Så hvis det var spor etter kveling så kunne de vært faket. Det får holde.
Har forklart hypotesen meget nøye. Et GG-plott går altså ut på å fake spor på et åsted. Det passer inn med at politiet er i tvil om hun ble drep eller kke.