Det är ju precis det man vill se i BB. Hoppas för i helvete att ingen någonsin röstar in de två i en svit.
Ja nä fyfaan...Och jag är dum i huvudet som satte på liven på paddan, så nu glor jag på matfrosseri i stödboendet ute i farsta istället för exakt VAD som helst vore bättre...
Hennes nära döden trauma är nog bara en del i det hela, hennes positiva tänk har nog också formats av den kopiösa jävla smärta hon hade i månader efteråt!
Sån smärta kan nog få dom flesta att vilja ge upp?
Men Tanja ger ju aldrig upp, tydligen?
Exakt. Hon var ju tvungen att bli nedsövd i veckor när hon skulle bli tvättad så antar att smärtan var fruktansvärd övrig tid. Jag är helt säker på att jag själv inte pallat det och gå ut ur det som en extremt positiv människa.
Produktionen är största boven som släpper in människan i år igen! Tv4 borde lära sig en läxa av viaplays misstag som uppenbarades i dag, det som hänt där är en annan sak med PH men en riktlinje för att det finns gränser. Skapa drama på vilken bekostnad som helst är inte ok.
Riktigt obehagligt hur Mergim kan vara så studsig och glad helt plötsligt...
Men något jag snappade upp under dramat var Maddes lilla tafsande hand på Mössan.
Såg riktigt random ut 🤣 Önsketänker att hon enbart planterade en snorkråka 🦸 https://imgur.com/a/tUTHuIf
Haha tänk så är det Madde som hela tiden smygplanterat äckliga snorkråkor över halva toan
Jag med. Hon är den som förtjänar miljonen mest. Har hon sagt vad hon skulle göra med den om hon vann btw?
Nej, inte vad jag hört. Men hon har sagt att hon tänkte åka till Australien och åka runt där ett tag. Men det funkar ju fint då hon redan kan leva på sin youtube.