Otroligt att Tanja kan vara så positiv hela tiden. Antingen är hon född positiv och har inte varit med om så mycket jobbigt, eller så jobbar hon aktivt med sig själv varje dag. Kanske just för hon HAR varit med om så mycket... Vad tror ni?
Älskar henne för övrigt oavsett
Inte varit med om något jobbigt? Att varit nära döden och överlevde men med brännskador över största delen av kroppen tycker nog de flesta är jobbigt och kan nog få de flesta att överväga sin existens.
HAHAHA nu kommer surhäxan få ännu mer hybris för att hon ÅTERIGEN blivit framröstad av tittarna till lyx. Ja då kan man skippa liven ikväll då.. Natti sötisar. Ha kul med Surmelie och Dompatoffel! <3
Blev aningen värre med detta val.
Blir så här med- Nighty night
NEJ Dompa kommer inte att få tömma sig i Emelie inatt.
Om det skulle vara så att har får spruta henne full, så får vi inte veta eller se det för det kommer cencureras.
Sa ju det! Dennis tror att han blev vald till kärleksguru av tittarna för att BB formulerade sig fel Unnar honom den osanningen mer än tex Mergim dock så går väl an.
Väntat och URTRIST att Dompa och Emelie fick "sviten".
Inte varit med om något jobbigt? Att varit nära döden och överlevde men med brännskador över största delen av kroppen tycker nog de flesta är jobbigt och kan nog få de flesta att överväga sin existens.
Hahaha inte bara gnuggar jag, jag glaserar även in dom med lätta tryck. Det ska kännas bra för dig, min groda.
Får man lov och låta lite äcklig? Grosis <3 Mmm äcklades av mig själv där för en sekund.
Nu är det nattamat som sig bör, och sen en lång nardolog och rimolog som väntar oss.
Blir nog inte roligare än såhär. Och sedvanligt är AD där först och gör iordning en megaportion till sig själv. Maten kan ju ta slut.
"Detta är BigBrother, ni har fått ett brev "Rimmet kommer plockas ut med första bästa polisbil till St görans psykenhet""
Fan vi fick inte ens uppleva den inbokade tiktok dansen som nu blivit Kosovos nationaldans.
Hur kul är valet av Dennis och Julgrisen, de har redan färgat lakanen vid minst ett tillfälle. Jag hade myst om gorillaarslet och brunstiga Tanja fick en chans. Bloopers.
Så klart han håll sig till ”drag”annars hade kanalen haft en fet förtal anmälan på sig.🤣 Det jag menar är att han spär på spekulationer och hat med sin så kallade analys vilket är låg tv. Adam Alsing hade varit mer neutral och proffsig i sitt sätt att leda och bemöta .
Filip är ingen psykolog så han har inte ens mandat att uttala sig om just narcissistiska ”drag”🤣
Så du får kalla Mergim narcissist men Filip får inte?