2021-04-20, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Hon har varit med om mycket vilket har gett henne ett perspektiv på livet många i den åldern totalt saknar. Detta och att hon jobbar med att ha en positiv grundsyn.

Tror också på den. Hon verkar verkligen ta vara på livet och inte ta saker för givet
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Emelie flyter ovanför Dompas knä med samma ansiktsuttryck som en Realdoll. Fråga mig inte hur jag vet.
Förvånar mig inte att du vet

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
BB huset är verkligen uppochnervändavärlden. En person som Tanja blir misstrodd för att hon är en positiv människa med en empatisk och god grundinställning.

En sjuk människa som Mergim blir daltad med, kramad på och gullad med hur han än beter sig och vilket gift han än sprider.

Dom i huset är verkligen heeeelt fucked up.
+1 mille
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jovisst. Dikmen har nog förstört hans framtid för någon som helst come back någonsin, någonstans. Det måste vara något slags rekord i underhållningsbranschen. Det är nog det sista vi får se från den albanska damen. Gnuggar mina lår

Förfan grodis, jinxa inte nu!
Han är som en kackerlacka från helvetet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag saknar förra årets gäng. De skulle aldrig lekt med Mergim så här.

Bästa Lennie lekte ju hela tiden!?
Medlem
jag förstår inte hur mergim kan styra ett gäng som umgåts sen dag 1 i huset utan att någon ställer sig upp och synar han.. vilka fittor, han har fan förstört resten av säsongen redan, hoppas fan dom nominerar han denna veckan annars vet jag fan inte vad det är för jävla fittor som är där inne
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
En sån där stalker. Tänk dig Mergims sätt och Maddes envishet. Vilken kombo!

Ja jag kan tänka mig, låter som mitt ex! Är glad att det äntligen är just ett ex.
2021-04-20, 23:08
Medlem
embargos avatar
Ta in Mergim till sviten ensam och skit i att filma där
Medlem
Ghandis avatar
idioter måste brevet komma precis när domen läses upp ?!?!?
Medlem
Simon och Mergim får fina sängen tillsammans i natt?
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jovisst. Dikmen har nog förstört hans framtid för någon som helst come back någonsin, någonstans. Det måste vara något slags rekord i underhållningsbranschen. Det är nog det sista vi får se från den albanska damen. Gnuggar mina lår

Hahaha inte bara gnuggar jag, jag glaserar även in dom med lätta tryck. Det ska kännas bra för dig, min groda.
Får man lov och låta lite äcklig? Grosis <3 Mmm äcklades av mig själv där för en sekund.

Nu är det nattamat som sig bör, och sen en lång nardolog och rimolog som väntar oss.
Blir nog inte roligare än såhär. Och sedvanligt är AD där först och gör iordning en megaportion till sig själv. Maten kan ju ta slut.

"Detta är BigBrother, ni har fått ett brev "Rimmet kommer plockas ut med första bästa polisbil till St görans psykenhet""
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Ja jag kan tänka mig, låter som mitt ex! Är glad att det äntligen är just ett ex.
Ouch. Lider med dig. Eller...led.
2021-04-20, 23:09
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON

Ooouufff! Grattis kan jag väl få säga då!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in