2021-04-20, 20:54
Medlem
Söt homodans
2021-04-20, 20:55
Medlem
wowverkligens avatar
När Mergim dansar tänker jag bara på den där gamla lampan eller vad det var som var som en "hjälpreda" i gamla Word på datorn för en sisådär 15-20 år sedan?
Medlem
Asså orkar inte med svit grejen. Paren är så JÄVLA TRÅKIGA. Skicka in Nardos och Simon eller Tanja och Dompa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Har aldrig varit ihop med en svensk kvinna. Bara utländska. Svenskor har inte samma sexighet utstrålning och kropp
.

Oj då har du inte träffat kvinnor med karaktär. Man ska aldrig jämföra människor är olika men att ha en fire karaktär betyder inte att det inte finns hos kvinnor i Sverige 😉😘
Medlem
Och Nardos kommer ut på gården, hittar ett nytt fönster så att hon kan se sig själv dansa.
2021-04-20, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowverkligen
När Mergim dansar tänker jag bara på den där gamla lampan eller vad det var som var som en "hjälpreda" i gamla Word på datorn för en sisådär 15-20 år sedan?

Mergim har definitiv inte klivit ut i garderoben kanske därför han gillar rakade kvinnor?😘
2021-04-20, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men är ni seriösa? Eller va? Hon är ju inte ens det.. det är ju bara en riktigt fake-image hon vill leverera
Nej, vi är inte seriösa. 😀
2021-04-20, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowverkligen

😂

Alltså, kommentarerna härinne gör hela BB!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Som du säger, låt honom få komma ut när han vill. Majoriteten kommer bli lika förvånade den dagen som dom blev när Peter Jöback, Magnus Karlsson och Oscar Zia kom ut.

Är nog inte lätt för honom att komma ut med tanke på familjen och hans nära relation med sin pappa.

Ja man förstår att det är oerhört känsligt och svårt för många som är i liknande situationer! Någon dag kanske och även om jag inte gillar Mergims beteende så hoppas jag att detta med hans sexualitet ska lösa sig för honom. Vad det än är för känslor han bär inom sig.
Medlem
För fan BB byt DC nu, orka se Nardos och Mergim
2021-04-20, 20:59
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Hörde nån igår när Madde var så full och Joel satt med henne på sängen och pratade om Adrian? Madde fnittrade och sa nåt till Joel som jag inte hörde men hans svar var ”du vet att jag är gay va?”

Tänkte på att Madde sa att hon inte sett BB. Hon kanske inte hört Joel berätta att han är gay? Det skulle isf betyda att det är alldeles sant som Madde säger, att hon inte sett nåt innan hon gick in i huset?

Klart hon vet att han är gay. De har bott tillsammans i mer än en månad och är dessutom rätt nära. Hon var full och pratade typ halvt i sömnen där. Ska nog inte dra för stora växlar av vad hon sa i det läget
2021-04-20, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Verkligen

Beundransvärt att vissa av er orkar fortsätta kolla på Emelie och Dompas trötta relationssamtal!
Jag har tittat i trettio min idag. Orkade knappt kolla i helgen heller. Gårdagens ”fest” sket jag fullständigt i så jag börjar tappad det.

Kom in i liven nu och ser Narcos och Mergim dansa på utegården o DC och undrar var övriga är,m. Nä, då sitter 8 pers i köket och pratar men det är tydligen mindre intressant än att lyssna på EeeeeYyyyyuuuuhhhhhhhh!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in