2021-04-20, 19:15
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Dompatoffeln har gått ner sig i Emelieträsket igen.. Det är tydligt det. Bra ok nu stänger jag ner för veckan tills måndagsutröstningen när Tanja Dompa och Simon sitter eftersom alltid fel person åker.

Ja, det räcker nu... Tänkte titta ikapp på PH för att se skandalena men då har de jävlarna TAGIT BORT HELA SÄSONGEN!
2021-04-20, 19:16
Medlem
Zingo2s avatar
Allvarligt hur dum i huvudet är hon!?!?!?!
Medlem
Anonym396s avatar
Jag gillar Emelie men jag sitter med en skämskudde när hon pratar. Hon är som en 15-årig tjej när det kommer till män. Jag förstår inte hur Dennis står ut med en tjej som är så sjukt osäker och drama. Jag tycker han ska spendera sin tid i huset med att bara chilla med folk.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, det var ju magi i jämförelse mot denna plågsamma scen. Sami insinuerade ju lite ”oskyldigt” om en romans. 😂😂😂
Verkligen

Beundransvärt att vissa av er orkar fortsätta kolla på Emelie och Dompas trötta relationssamtal!
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Dompatoffeln har gått ner sig i Emelieträsket igen.. Det är tydligt det. Bra ok nu stänger jag ner för veckan tills måndagsutröstningen när Tanja Dompa och Simon sitter eftersom alltid fel person åker.
Jo 9 av 9 dårar kvar ofattbart ! Tanja o Simon 👍👍
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nä, jag vet inte ett dugg om dig eller vem du är.

Tråden handlar väl inte om varken dig eller mig. (eller ketchup).
Tycker ärligt talat bara väldigt synd om er om det nu är så, sänder er kärlek.

OM vi nu ska hålla oss t ämnet; så är Nardos garenterat bara där som en roll, i min tro. Skit i att svara, orkar inte hålla på med bråk här bara för att jag har en åsikt.

Härligt att du kan ha en åsikt i detta utan att mordhota deltagare vilket du gjort flertalet gånger. Framsteg!
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Vet att detta är gammal skåpmat nu, men jag har inte haft tid att följa senaste veckan. Såg nyss avsnittet där Simon grät och berättade om sin mamma som swishat honom pengar.

Jag tycker det är så fruktansvärt jävla FULT av bögen Mergim att sitta och snacka om krokodiltårar bakom ryggen på honom. Det kom INTE från rätt person! Han själv som tar varje chans han får att fälla ett par låtsastårar när han tror att det gynnar honom. Jävla hycklare.
Senast redigerad av SagaVestenBoots 2021-04-20 kl. 19:19.
2021-04-20, 19:17
Medlem
Emelie skulle behöva nån typ av terapi innan hon går in i ett förhållande.
2021-04-20, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Härligt att du kan ha en åsikt i detta utan att mordhota deltagare vilket du gjort flertalet gånger. Framsteg!

Haha, men snälla söta som lägger sig i utan orsak. Visa gärna det mordhotet Det är så mkt bullshit över att jag sagt att jag "hoppas att Pontus åker ut och läser i tråden"..
OMG

Lägg ner bara. Finns inga mordhot från mig. Jag skulle aldrig göra det.
2021-04-20, 19:18
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, det räcker nu... Tänkte titta ikapp på PH för att se skandalena men då har de jävlarna TAGIT BORT HELA SÄSONGEN!

Jag orkar inte ens med PH i år...tycker det är skit också.Reality tv är inte längre what it use to be alltså..
Hade varit rätt intressant om Dompa dumpat surkartet en gång för alla.. men nu kommer det bli samma tråk igen.
2021-04-20, 19:19
Bannlyst
Jag fattar inte vad Dennis ser hos Emelie, hon är ju mardröm att vara tsm med.
2021-04-20, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Emelie skulle behöva nån typ av terapi innan hon går in i ett förhållande.

Hon behöver växa till sig och inse att hennes osäkerhet är hennes fall vem hon än träffar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in