2021-04-20, 20:17
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Tror hon gillar den bara.
Varför får den då spelas?

De andra låtarna som är lovliga är ju gjorda av någon i BB
2021-04-20, 20:17
Bannlyst
Fjollan Mergim 😂😂😂
2021-04-20, 20:18
Medlem
basiss avatar
Ä det någon heterosexuell man som dansar som Mergim? Tror inte det....
2021-04-20, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag upplever att du har uttryckt ditt stöd för henne ett par gånger. Rätta mig gärna om jag har fel 🙂
Jag behöver ju EGENTLIGEN inte förklara mig. Men är ovanligt upptinad i kväll så kan väl göra det då.

Jag har inte uttryckt mitt "stöd" för henne sedan alla började hata henne. Sa att jag röstat på henne inför en måndagsfinal för att provocera lite, fast jag inte hade gjort det.

Det jag däremot har uttryckt någon gång är att jag tycker att drevet mot henne har varit och är överdrivet, varför tänker jag inte dra upp igen. Sedan är jag övertygad om att Judith besitter vissa "egenskaper" som gör att folk/ni i tråden hatar henne lite extra, men eftersom det är att få garanterade dödshot etc att öppna den dörren så har jag inte tagit och kommer inte ta upp det.

Men för att svara på din fråga: jag vill inte att hon ska vinna, nej. Tanja är min etta. Men jag hade inte gråtit OM hon vann.
2021-04-20, 20:19
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Varför dricker inte AD av det som är i flaskan, rädd för att bli för full eller?

han hatar vin så han
2021-04-20, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
😂lycka till han kommer inte ens bli nominerad. Sitter han kommer han bli räddad ändå

Av vilka? Finns det människor som gillar han och skulle rösta på honom?
2021-04-20, 20:22
Medlem
xrlpyts avatar
Man kan ju ganska riskfritt skippa de första tre - fyra timmarna av festen medan gänget fyllnar, det brukar inte hända något intressant då.
2021-04-20, 20:23
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
In med honom fort! IQ-nivån måste höjas.

2021-04-20, 20:24
Medlem
dissar simon ölen ikväll eller? bakis?
2021-04-20, 20:24
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Varför får den då spelas?

De andra låtarna som är lovliga är ju gjorda av någon i BB

Som jag fattade var det hennes favorit från låtarna de fick höra förra säsongen, vilket väl till stor del är samma även i år. Gissar att det är typ Epidemic Sound de använder sig av. Alltså ett musikbibliotek där de endast behöver betala om det är antingen en klumpsumma eller antal minuter spelad musik.
2021-04-20, 20:25
Medlem
Flor-Idas avatar
När alla är dyngraka kommer brev om att Tanja och Dompa ska dela säng i sviten
Hoppas.
2021-04-20, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag behöver ju EGENTLIGEN inte förklara mig. Men är ovanligt upptinad i kväll så kan väl göra det då.

Jag har inte uttryckt mitt "stöd" för henne sedan alla började hata henne. Sa att jag röstat på henne inför en måndagsfinal för att provocera lite, fast jag inte hade gjort det.

Det jag däremot har uttryckt någon gång är att jag tycker att drevet mot henne har varit och är överdrivet, varför tänker jag inte dra upp igen. Sedan är jag övertygad om att Judith besitter vissa "egenskaper" som gör att folk/ni i tråden hatar henne lite extra, men eftersom det är att få garanterade dödshot etc att öppna den dörren så har jag inte tagit och kommer inte ta upp det.

Men för att svara på din fråga: jag vill inte att hon ska vinna, nej. Tanja är min etta. Men jag hade inte gråtit OM hon vann.

Tack HeligModer för din ärlighet. Tråkigt om du får dödshot, det är ju bara BB 😁 Tanja är en av mina favoriter men ser helst att Dompa vinner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in