2021-04-20, 19:32
Medlem
Vem har ni röstat till en natt i lyx?

Jag röstade Dennis och Tanja
2021-04-20, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Valfritt surfittigt uttalande hon gjort

Bra, nu bevisar hon att hon ljuger som fan om första gången hon träffar svärföräldrar. (Fast hon skojar såklart )

Hon är bra på att manipulera? Jomen visst, det var därför hennes ex var otrogen, TVÅ gånger

Hon vill vara tjejen som killen gör allt för men hon misslyckas för hon har inte fingertoppskänsla och är alldeles för osäker vilket blir så oattraktivt i längden.
2021-04-20, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72

Så kul😉🤣
2021-04-20, 19:34
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag drömde också om Dennis och några till av deltagarna. Jag var inne i huset med dom, men jag fick inte ligga.

Vi måste kanske trappa ner på live tittandet lite 😂
Medlem
Blaisens avatar
Har Simon fått in Pellefjant? Steph ska ha lämnat in honom. ❤
Senast redigerad av Blaisen 2021-04-20 kl. 20:20.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72

Simon och Tanja av taktiska skäl.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, du förstår inte min irritation mot dig, det kan jag lova dig.
Nej, du är en så himla god person som inte attackerar mig. Men att önska livet ur och skriva rent kvinnohatiska, sexistiska och vidriga saker om deltagarna är helt okej? Men du har såklart glömt allt du kallade Therese i samma mening som du påpekade att du jobbar med utsatta kvinnor?

Vet du vad? Om jag är en hemsk människa för att jag "attackerar" någon jag tycker går över gränsen så får jag vara det.

Självklart var jag inte seriös. Skiter blanka fan i vilken slampa du tycker Emelie är, "psykologen".

Booooooooom
2021-04-20, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Så kul😉🤣

Tror det skulle bli kul 😁
2021-04-20, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag drömde att jag och Dennis hade sex i bikten och att produktionen råkat sända det live. Sen när jag kom ut från bikten så var jag så rädd för att Emelie skulle se den "bikten" på utsidan ifall någon hade spelat in den 😂🙈
Hahahahaha men FLIPP. Det här är fan det BÄSTA jag läst. Åk in till huset och gör det till verklighet
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Och att hon önskade han drog från huset. Men Moder. Det är ju baura på skäemt jue!
Men jaaaaaa, såklart. Huun ee juue baura sarkauusteeesk.

(Tycker personligen det är värre att hon sa att han är värdelös dock, men det är nog bara för att det triggar mina egna trauman, lol)
2021-04-20, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahahaha men FLIPP. Det här är fan det BÄSTA jag läst. Åk in till huset och gör det till verklighet

Men jaaaaaa, såklart. Huun ee juue baura sarkauusteeesk.

(Tycker personligen det är värre att hon sa att han är värdelös dock, men det är nog bara för att det triggar mina egna trauman, lol)

Du är inte värdelös ❤
Medlem
Citat:
Jag vet, jag ville seeeeee allt!
Du missade inget man fick se:Toby kom in som starkeman, blev dyngrak på kvällen och försökte tjata till sig sex och drog ned bh:n fram på en av tjejjerna fast hon sa nej i sovrummet. OM mer hände var inget vi tittare fick se, mer än att hon sprang till tjejjerna och grät. VÄRSTA var att produktionen inte reagerade där och då, utan först i dag. Spelades väll in i höstas...
Medlem
Citat:
Har Simon fått in Pellefjant? Steph ska ha lämnar in honom. ❤

In med honom fort! IQ-nivån måste höjas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in