Citat:
Ursprungligen postat av
cleovarnamnet
Du, tack! Tårarna rann när jag skrev inlägget ovan och din kommentar tröstade åtminstone lite när jag läste den.
För att återgå till Hemligg: alla verkar jättesnälla och gulliga och peppande, men... det är inga där jag tänder på. Två personer, efter allt letande, har jag hittat som jag faktiskt tycker om: Flashbacks findusofelix (dock ”fel” kön) och snubben jag träffade, som var ”check!!!” på ungefär alla mina önskemål, sexuella och övriga, och blev nobbad av...
Jag ger upp. Jag får köpa en hundvalp att gosa med i stället och kanske ansöka till ett kloster... vad är en bal på slottet anyway...
Jag önskar i alla fall er andra bättre lycka!

Tråkigt att du funnit så få som skulle funka för dig
Men frågan är om det är bara sex du söker?
Eller om du egentligen har en längtan efter något mera, i så fall är nog inte Hemligg optimal sida för dig? Såvida du inte är extremt tydlig med vad du söker, då både män och kvinnor även söker seriösa relationer där. Jag skulle vilja påstå att sidor som Hemligg och liknande är som en djungel, och det gäller att lära sig djungelns språk och lag, så att man inte går vilse bland alla villospår som kan läggas ut för en...
Jag har kontakt med en par män som jag gärna hade träffat, om jag inte redan haft vad jag behöver, så vettiga män finns, om än inte i drivor i min geografiska närhet.
Så himla synd att jag inte är en man då, eller att vi var bisexuella, ifall du gillar mig