2021-04-17, 11:31
Medlem
cleovarnamnets avatar
Avslutade mitt konto på hemligg men ska ge det en ny chans fastän det känns hopplöst.
Den ende jag ville ha - och också träffade - har slutat att höra av sig och jag har gråtit lite för många tårar över honom. Mm, börja aldrig crusha på en KK - det gjorde jag bara lite, känner honom ju trots allt inte - men det känns så hopplöst, jag är SÅ noga med vem jag ligger med och har bara haft penetrativt sex med fyra män under mitt liv och jag åtrådde honom så sjukt mycket och hade verkligen hoppats att han skulle vilja ha mig.
Men jag klandrar honom inte, jag är verkligen ingen babe atm och han har inga som helst skyldigheter mot mig och jag fattar att nyskilda vill play the fields. Önskar bara det kunde bli min tur att bli galet åtrådd någongång.
Citera
2021-04-17, 12:08
Medlem
Men oj, beklagar.
Lycka till i fortsättningen och hoppas du hittar det du söker.... Ha en trevlig helg puss och kram

Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Avslutade mitt konto på hemligg men ska ge det en ny chans fastän det känns hopplöst.
Den ende jag ville ha - och också träffade - har slutat att höra av sig och jag har gråtit lite för många tårar över honom. Mm, börja aldrig crusha på en KK - det gjorde jag bara lite, känner honom ju trots allt inte - men det känns så hopplöst, jag är SÅ noga med vem jag ligger med och har bara haft penetrativt sex med fyra män under mitt liv och jag åtrådde honom så sjukt mycket och hade verkligen hoppats att han skulle vilja ha mig.
Men jag klandrar honom inte, jag är verkligen ingen babe atm och han har inga som helst skyldigheter mot mig och jag fattar att nyskilda vill play the fields. Önskar bara det kunde bli min tur att bli galet åtrådd någongång.
Citera
2021-04-20, 08:33
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swip
Men oj, beklagar.
Lycka till i fortsättningen och hoppas du hittar det du söker.... Ha en trevlig helg puss och kram
Du, tack! Tårarna rann när jag skrev inlägget ovan och din kommentar tröstade åtminstone lite när jag läste den.

För att återgå till Hemligg: alla verkar jättesnälla och gulliga och peppande, men... det är inga där jag tänder på. Två personer, efter allt letande, har jag hittat som jag faktiskt tycker om: Flashbacks findusofelix (dock ”fel” kön) och snubben jag träffade, som var ”check!!!” på ungefär alla mina önskemål, sexuella och övriga, och blev nobbad av...
Jag ger upp. Jag får köpa en hundvalp att gosa med i stället och kanske ansöka till ett kloster... vad är en bal på slottet anyway...
Jag önskar i alla fall er andra bättre lycka!
Citera
2021-04-20, 10:17
Medlem
Tänk på den ljusa sidan. Solen skiner och sommaren är på G. Vet inte var du bor, men om du kommer till Göteborg någon gång så hojta till jag bjuder på en sightseeing och fika.. Ha nu en underbar dag. Det löser sig ska du se..plötsligt så händer det...

Citat:
Du, tack! Tårarna rann när jag skrev inlägget ovan och din kommentar tröstade åtminstone lite när jag läste den.

För att återgå till Hemligg: alla verkar jättesnälla och gulliga och peppande, men... det är inga där jag tänder på. Två personer, efter allt letande, har jag hittat som jag faktiskt tycker om: Flashbacks findusofelix (dock ”fel” kön) och snubben jag träffade, som var ”check!!!” på ungefär alla mina önskemål, sexuella och övriga, och blev nobbad av...
Jag ger upp. Jag får köpa en hundvalp att gosa med i stället och kanske ansöka till ett kloster... vad är en bal på slottet anyway...
Citera
2021-04-20, 13:48
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:

Tråkigt att du funnit så få som skulle funka för dig
Men frågan är om det är bara sex du söker?

Eller om du egentligen har en längtan efter något mera, i så fall är nog inte Hemligg optimal sida för dig? Såvida du inte är extremt tydlig med vad du söker, då både män och kvinnor även söker seriösa relationer där. Jag skulle vilja påstå att sidor som Hemligg och liknande är som en djungel, och det gäller att lära sig djungelns språk och lag, så att man inte går vilse bland alla villospår som kan läggas ut för en...

Jag har kontakt med en par män som jag gärna hade träffat, om jag inte redan haft vad jag behöver, så vettiga män finns, om än inte i drivor i min geografiska närhet.

Så himla synd att jag inte är en man då, eller att vi var bisexuella, ifall du gillar mig
Citera
2021-04-20, 19:56
Medlem
Vaför är K6 nere?
Citera
2021-04-21, 04:18
Medlem
Hur är ligga.com ? Många fejkprofiler , många tjejer etc?
Är grattis medlem och funderar på att betala lite för att kunna svara/skicka meddelanden men är lite tveksam till detta. En positiv sak är att man kan betala utan att behöva använda kortuppgifter...
Citera
2021-04-22, 09:42
Medlem
Jag prata med två tjejer på BC som hänvisa mig till en sida som heter dinaluster.com eftersom det var så mycket överflöd av meddelanden. Nu undrar jag ifall någon vet något om denna sida om den är fake eller inte? Tacksam för svar!
Citera
2021-04-22, 11:04
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bramskiii1
Jag prata med två tjejer på BC som hänvisa mig till en sida som heter dinaluster.com eftersom det var så mycket överflöd av meddelanden. Nu undrar jag ifall någon vet något om denna sida om den är fake eller inte? Tacksam för svar!

Vet inget om sidan tyvärr, men gissar att det kostar pengar?
Varför skulle man byta sida ifall man är intresserad?
Är mängden mail besvärligt kan ni surra vidare på kik-appen.

För mig luktar det skumt...
Citera
2021-04-22, 18:36
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetetusan
Hur är ligga.com ? Många fejkprofiler , många tjejer etc?
Är grattis medlem och funderar på att betala lite för att kunna svara/skicka meddelanden men är lite tveksam till detta. En positiv sak är att man kan betala utan att behöva använda kortuppgifter...

Ligga.com är fejk.

Sida som anställer chattoperatörer, finns ingen äkta på den sidan.
Citera
2021-04-23, 22:59
Medlem
Dejtzonen.se är riktigt bra! Själv har jag en dejt på gång. Betvivlade sidans äkthet men vi videochattade på facetime.
Citera
2021-04-25, 18:12
Medlem
Citat:

Du får inge ge upp: jag själv befinner mig i något liknande situation och kan garantera att det blir inte bättre om man ger upp, därför försöker jag om och om igen, kommer ju att lyckas
Människor är olika och många av dem är inte bara intressanta utan också attraktiva. Vet ej var du är ifrån, men om du kommer vara i Umeå - hör av dig, i värsta fall det blir te/kaffe
Ge inte upp!
P.S. Du har rätt: beröringar, kyssar, blicken och intelligens är verkligen sexiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in