Citat:
Ursprungligen postat av
VBY
Hur jävla dum e du egentligen? Så du menar om din bror gör nått så ska du stå i svars för för det,
Ska du ta fängelse straffet med för din bror? Jag hoppas en förlupen kula träffar dig när du e på väg till jobbet!
Min bror skulle inte bete sig så! Det skulle ingen i min familj göra!
Vi har en tydlig bild på hur man beter sig! Vi vet vad som är ok eller inte ok! Att kidnappa någon (som dessutom är en sk vän) och göra det som Haval gjorde är så ohederligt det kan bli.
På frågan om jag skulle ta fängelsestraffet med för min bror så är det tyvärr inte juridiskt möjligt men jag hade absolut kunnat göra det, alla dagar i veckan! Du då? Tror inte vi två är att jämföra med varandra på någon plan överhuvudtaget lilleman.
Du verkar inte förstå min poäng och det är helt ok, såsom det är helt ok att ha olika åsikter om saker och ting! Jag håller fast vid att om t.ex. du, som verkar vara så tuff, hade kidnappat mig eller min bror så skulle det varit det värsta straffet för dig, om vi tagit din bror eller någon annan i din familj och det hör man ju bara på din kommentar. Så uppenbarligen är det exakt detta som är det bästa sättet att hämnas en GM på. Tack för att du bekräftar det!
Och för er som är av andra åsikter än mig bespara er tiden att skriva till på samma sätt som lilleman här gjorde, för vi är som sagt olika allihop och denna tråden borde mer handla om vad som faktiskt hänt och uppdateras med mer information och teorier istället för att sitta och trolljaga som vissa här gör.