2021-04-20, 17:28
Medlem
xrlpyts avatar
Nu trillar det in lite stimpengar till Alex igen. Eller? Jag vet inte hur sånt där fungerar. Han skrev ju låten "inför BB", men han måste väl ändå ha upphovsrätt tycker man..
Medlem
Asså Nardos håll fucking käft nu !!! Kan inte någon ta hennes mic och kasta i poolen?
Medlem
Paladins avatar
Mergim smeker upp Adrian direkt för att inte riskera hans extra poäng.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hahahahahaha tack för ett gott skratt.

Låt mig få vara lite konspiratorisk
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Nämnde det ganska tidigt när Adrian kom in att han skulle vara en mullvad. Killen vinner varenda tävling får fuska sig fram och får flera varningar istället för och diskas direkt. Han är anlitad av produktionen för att vinna och ta det rosa rummet till en final. Tanja och Simon kommer få Adrians röster och det skulle inte förvåna mig om Nardos sitter löst trots allt. Då skulle produktionen lägga upp massa roliga klipp på Nardos och endast fokusera på henne på måndagen så hon blir kvar och Simon åker. Varför fick Adrians syster vara med under måndagsfinalen ens? Åkte hon hela vägen från Lund för att "försvara" att han hade mössa på sig?? Det luktar väldigt skumt enligt mig!
Skulle även förklara en del varför han inte vill ta steget längre med Madde. Han har ett uppdrag därinne och det är och ta Joel, Nardos och Emelie till en final!!

Ja men då är det ju sjukt och rätt allvarligt då hela programmets koncept går ut på att vi tittare ska utse en vinnare? Eller så är det förutbestämt att AD ska vinna detta för han blir ju söndercurlad av produktionen. Är det så, då hoppas jag att det aldrig någonsin blir något mer av den här skiten för det är ju fan korruption minst sagt?
2021-04-20, 17:29
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Mergim smeker upp Adrian direkt för att inte riskera hans extra poäng.
Så jävla genomskinligt.
2021-04-20, 17:29
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Låt mig få vara lite konspiratorisk

Jag gillar det!
2021-04-20, 17:30
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Smartare än någon som använder sig utav töntiga emojis.
Igg på dig också

Väntar spänt på slutresultatet

Har du fakta på det också?
Väntar spänt på slutresultatet 🥰
2021-04-20, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja men då är det ju sjukt och rätt allvarligt då hela programmets koncept går ut på att vi tittare ska utse en vinnare? Eller så är det förutbestämt att AD ska vinna detta för han blir ju söndercurlad av produktionen. Är det så, då hoppas jag att det aldrig någonsin blir något mer av den här skiten för det är ju fan korruption minst sagt?

Absolut!
Denna produktionen kommer göra precis som dom vill!
Medlem
Har hållit mig borta från liven då det var någon vidrig kumbayastämmning tidigare idag där de skulle hylla varandra till skyarna. Loggar in nu och vad fan tvingas jag utstå. Allsång till Alex vidriga låt. Vill BB ha så få tittare som möjligt?
Medlem
När tror ni det är dags för raggningsskola?
2021-04-20, 17:35
Medlem
Mouchinos avatar
Tror Madde, Dompa, Mergim och Simon kan bli nominerade denna vecka?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in