2021-04-20, 17:00
Medlem
Det ända jag hör Mergim snacka om är förra säsongen.... tröttsamt
Medlem
embargos avatar
Emelie tänkte inte ens på (att använda) kamerorna under tävlingen.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Du låter verkligen jättesmart 🥳

Smartare än någon som använder sig utav töntiga emojis.
Igg på dig också

Väntar spänt på slutresultatet
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tror Adrian vill se henne snuvas på konfekten, han låg på om att hon måste vunnit.
Jag vet. Jag ser igenom den fittan.
2021-04-20, 17:01
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det är detta jag menar med AD och han har aldrig egentligen diggat Simon. Jag blir irriterad på Simons beteende i samband med tävlingar men jag Älskar honom för den humoristiska/ironiska person han är. Han bjuder på sig själv och jag hoppas att AD sitter mot Simon och slår ut honom med mössan före. Så less på AD så det finns inte. 'AD är väl ingen entertainer för fem öre utan den tråkigaste deltagaren någonsin och vad fan han ens gör där är utom mitt föstånd??? Han kommer skapa ett scenario där 3 bra människor sitter mot varandra och en måste ut! Så fort vi får chansen måste vi ta ut AD för han är riktigt ful i sitt spel.

Glöm att Simon tar prettyboy som senast idag fick nästa 35% om träffa amor Dennis, han hamnar högst i varje omröstning nu
Medlem
Flor-Idas avatar
Vem är trögast av Joel och Nardos?
Hade varit kul om de skickat in de två i ett rum, där de måste lösa en uppgift innan de får komma ut. Ett sätt att få bort dem ett dygn eller två.
Tips på namn till uppgiften: Snillen spekulerar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja hon är inte den skarpaste kniven i lådan, men jag hymlar inte om vilka jag hejar på.
Dock sjönk hon lite i mina ögon när hon började umgås med MEGAHJÄRTAT (alban tanten med den kittlande mustaschen).
Därav hänger Nardologen på en skör tråd hos mig. Det som är så spännande med denna säsongen är att ens favoriter går upp och ner.
Förra året hade jag Sami som favorit sen dag 1. Det här året har det förändrats vecka efter vecka

Där håller jag helt och hållet med. Denna säsong i början så hade jag Pedram som en favorit.. Men gått över till Simon och Tanja.. Sålänge inte Nardos, Adrian, Judith, Emelie samt Mergim vinner så är jag mer än nöjd.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tvärtom, han är definitivt vinnaren.. Han hade två i luften, plus de 12 som verkligen satt fast. Igen, om jag minns rätt.

Så de i luften räknas när tiden gått ut? Ja nu hänger jag med. Ja men det var ju väntat att han skulle vinna!
2021-04-20, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Va fler som hade i luften när det avslutas om dom räknar så

Judith
Emelie
Nardos

Tror Tanja oxå

Enligt brevet ska alla ballonger som inte är i taket när tiden går ut räknas. Alltså även dom som är i luften.
Medlem
embargos avatar
Ja men ok, det är reglerna som är konstigt skrivna, inte ni som är puckade som inte kan läsa. Vi säger så.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Vem är trögast av Joel och Nardos?
Hade varit kul om de skickat in de två i ett rum, där de måste lösa en uppgift innan de får komma ut. Ett sätt att få bort dem ett dygn eller två.
Tips på namn till uppgiften: Snillen spekulerar

Hade varit helt underbart!
2021-04-20, 17:03
Medlem
Blaisens avatar
In och tyck till på BBs instahändelsen nu!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in