2021-04-20, 16:58
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Adrian kommer lägga sina poäng på Simon, den jäveln. Dompa, Tanja och Simon sitter nog löst på måndag!

Det är detta jag menar med AD och han har aldrig egentligen diggat Simon. Jag blir irriterad på Simons beteende i samband med tävlingar men jag Älskar honom för den humoristiska/ironiska person han är. Han bjuder på sig själv och jag hoppas att AD sitter mot Simon och slår ut honom med mössan före. Så less på AD så det finns inte. 'AD är väl ingen entertainer för fem öre utan den tråkigaste deltagaren någonsin och vad fan han ens gör där är utom mitt föstånd??? Han kommer skapa ett scenario där 3 bra människor sitter mot varandra och en måste ut! Så fort vi får chansen måste vi ta ut AD för han är riktigt ful i sitt spel. Han har säkert viskar ihop sig med någon. AD frågar också hela tiden om hur många som kan åka ut o.sv. Nej han är den som är kåtast på miljonen 100%
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Ja jag undrar hur lång tid det kommer ta innan Adrian rycker upp sig och börjar nominera Mergim. Även Adrian måste väl ändå ha en gräns för hur mycket skit han orkar ta.
Verkligen! Han känns ju inte heller som nån som gullar med Mergims offerkofta så han borde ändå inte vara hjärntvättad som alla andra. Svårt att fatta hur han tänker när det kommer till spelet dock.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Det vet jag väl. Men rätt ska vara rätt, Boobbo.

True that. Vi får kolla klippet sen och se om det var 9 eller 11 när tiden gick ut.
Medlem
xrlpyts avatar
Mergim har tjatat om förra året hela fucking dagen, men det är tydligen ett känsligt ämne för honom..
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Ja jag undrar hur lång tid det kommer ta innan Adrian rycker upp sig och börjar nominera Mergim. Även Adrian måste väl ändå ha en gräns för hur mycket skit han orkar ta.

Intressant är när idioterna fattar att man vill få ut dom som vinner tävlingar och nominerar honom, Mergim lär väl lacka nu och snacka högt om prettyboy alltid vinner
Medlem
Såg nyss repris av hur Dennis totalt satte Emelie på plats! Äntligen ingen PK människa i huset!!
Medlem
Om någon hade kombinerat Adrians strategi att lägga flera under varandra under kamerorna, Maddes steategi att hålla flera i handen, Tanjas strategi att lägga flera under kvasten och Dennis strategi att lägga stegen mot väggen och lägga flera under den, så hade det varit överlägsen vinst.
Senast redigerad av Virgo1 2021-04-20 kl. 17:02.
2021-04-20, 16:59
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Din hög iq rolemodel är ju dummare än en gris.

Ja hon är inte den skarpaste kniven i lådan, men jag hymlar inte om vilka jag hejar på.
Dock sjönk hon lite i mina ögon när hon började umgås med MEGAHJÄRTAT (alban tanten med den kittlande mustaschen).
Därav hänger Nardologen på en skör tråd hos mig. Det som är så spännande med denna säsongen är att ens favoriter går upp och ner.
Förra året hade jag Sami som favorit sen dag 1. Det här året har det förändrats vecka efter vecka
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Kul att alla tror Emelie vann inklusive hon själv.

Tror Adrian vill se henne snuvas på konfekten, han låg på om att hon måste vunnit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Mergim har tjatat om förra året hela fucking dagen, men det är tydligen ett känsligt ämne för honom..

Ja förmodligen känsligt , borde få straff varje gång han säger nått
2021-04-20, 17:00
Medlem
Hade det inte varit intressant om man fick lika många nomineringsröster som antal ballonger man lyckades ta ner?
Hade nog gått riktigt hett till på tävlingen då! 🤓
O kaoset som följer gällande hur de ska fördela röster! De hade ju i princip tvingats pakta!
2021-04-20, 17:00
Medlem
xrlpyts avatar
Kan inte någon bara vråla åt Mergim att hålla käft om den fucking förra säsongen, ingen bryr sig och snart åker han ut och blir en gång för alla förpassad till svensk dokusåpahistoria.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in