2021-04-11, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Allan Akhbar - det bästa som skrivits på fb på flera år! 👍 haha. Sorry Olle jag förstår att det var ett skrivfel men dock - det bästa 😂

Skrattade också till när jag läste det.
Citera
2021-04-11, 16:12
Medlem
är han peddofil?
Citera
2021-04-11, 17:05
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant
är han peddofil?
Varför skulle han vara det?
Citera
2021-04-11, 17:42
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tzatzikin
Jag håller med. Blev tydligt i senaste avsnittet då frun Gunilla isolerade sig i gästrummet och höll i podden istället för Edward. Mats tog tillfället i akt och pratade mycket, han verkade gilla det. Edward borde uppträda mognare och ”släppa in” Mats mer.
Ett av de första avsnitten jag stängt av i förtid.

Enligt mig är Mats otroligt tråkig att lyssna på och hans enda jobb bör vara det som bollplank till Edward. Att lyssna på hans egna njutningsbeskrivningar av något vin som lagrats under en speciell ekstubbe i 45 år för att få den rätta smaklystern ger mig ingenting alls. Edward är betydligt mer jordnära.

Mats tillsammans med Gunilla blir helt poänglöst, om dom inte pratar om den gode Edward då.
Citera
2021-04-11, 20:42
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ett av de första avsnitten jag stängt av i förtid.

Enligt mig är Mats otroligt tråkig att lyssna på och hans enda jobb bör vara det som bollplank till Edward. Att lyssna på hans egna njutningsbeskrivningar av något vin som lagrats under en speciell ekstubbe i 45 år för att få den rätta smaklystern ger mig ingenting alls. Edward är betydligt mer jordnära.

Mats tillsammans med Gunilla blir helt poänglöst, om dom inte pratar om den gode Edward då.

Håller definitivt med. Mats är kunnig men ett sömnpiller zzZ, dessutom bajsnödigt pretentiös.

Blom däremot har både kunskaper och förmågan att förmedla det han vet på ett underhållande sätt.
Citera
2021-04-12, 11:25
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Håller definitivt med. Mats är kunnig men ett sömnpiller zzZ, dessutom bajsnödigt pretentiös.

Blom däremot har både kunskaper och förmågan att förmedla det han vet på ett underhållande sätt.

Det finns självklara poänger i dessa åsikter.
Absolut. Mats smygskryter. Det gjorde han inte i början.

Dock vill jag lyfta att Gunilla framstår som väldigt generös och jordnära. Det vilar många stora erfarenheter inom henne och från hennes liv. Spännande erfarenheter från hennes tidigare yrke inom och utanför landet. Allmänbildad.
Och. En god människa.
Inget att förakta 2021.

Citera
2021-04-20, 14:53
Medlem
junkbords avatar
Lever han? Inte varit aktiv på instagram på två veckor.
Han brukar annars spamma suddiga bilder var och varannan dag.
Citera
2021-04-20, 15:32
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Ingen podd i fredags heller, iof är Mats i väntans tider för att få barn också.
Citera
2021-04-20, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord

En av hans närmaste vänner dog ju nyligen(helt oväntat, hjärtinfarkt eller nått). Så kan ju bero på det..
Citera
2021-04-21, 10:10
Medlem
Edward Blom är på väg ut till dom f.d b-kändisarnas skara.
Citera
2021-04-21, 10:23
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Edward Blom är på väg ut till dom f.d b-kändisarnas skara.
f.d b-kändis?
Han har ju knappt varit b-kändis under hela tiden...
Citera
2021-04-21, 10:33
Avslutad
Edwards fullständigt sinnesrubbade Coronahysteri har inte gjort honom några tjänster. Här ute i verkligheten har folk jobbat på som vanligt och handlat och haft barn på dagis och i stort sett bara tvättat händerna lite oftare. Under dessa tretton månader har familjen Blom suttit inlåsta i karantän för att den nippriga fadern är sjukligt hysterisk och hypokondrisk. Barnen har inte fått träffa en själ utanför familjen på över ett år, en tid som för en fyraåring är 25 procent av dennes totala levnad. Till och med när fru Blom lyckades få ett ruttet träd i skallen och tvingades uppsöka sjukvård bestämde den inbillningssjuke fadern att hon skulle sitta i karantän efter akutbesöket, så att hon inte hade med sig några Coronabasilusker hem till familjen.

Samtidigt åker den absoluta majoriteten folk buss till jobbet varje dag. Har sina barn på dagis eller i skolan. Handlar på Ica. Går på Systembolaget. Många har till och med varit utomlands. Krogarna är öppna. Världen rullar på. Överallt utom hos familjen Blom.

Hans karriär kommer aldrig att hämta sig från detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in