2021-04-20, 12:57
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Mer dum än stark skulle jag kalla mig som plågar mig själv på detta vis Vill se hur det går med Emelie och Dompa ju... annars hade jag släckt ner. Men jag tror att jag struntar i det också snart för detta är verkligen för plågsamt. Som att det inte var nog illa UTAN kärleksvecka liksom. De håller ju på såhär med kärlekscirklar mer eller mindre ändå

Fan varför är jag den enda som gillar detta eller gillar o gillar, har inga problem med den här veckan.

Blev äcklad när Marek satt på stolen och njöt av att få sin storhet bekräftad. Men annars, så

Löööööve
2021-04-20, 12:58
Medlem
herpesvårtas avatar
Hade varit underhållande om de hade sparat detta kärleksdravel till torsdag och kört nomineringarna direkt efter
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hehe ja, det hade man velat sett, + Mergims dampningar pgr av att Narnia inte vill sova med han, medans det går bra med andra killar. Har det blivit någon reaktion om det än förresten?

Ja, det är så sjukt hur han reagerade demonstrera som ett jävla barn . Killen är ostabil och känner sig kränkt hit och dit. Jobbigt att se faktiskt. Tur att Nardos är stark och vågar gå emot han om det behövs.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
De kunde ha skippat kärleksveckan med detta gäng. Förstår inte vad produktionen tänkte?

Teman är sämre detta år än förra vilket är sjukt. De enda som jag kommer ihåg som något positivt är hockeyveckan och militärveckan.

Det är bara 4 veckor kvar...

Dom har slutat tänka för längesen, det är så feltajmat så det finns inte. En vanlig produktion hade ju sett från början att detta kommer bli en lugn säsong, inte mkt bråk och drama. Och visst, vill man ha en Bonde söker fru säsong så förstår jag deras passivitet. Kör på! men det kommer inte komma fler tittare. Kärringarna på nätet smälter ju såklart, men Big Brother kommer alltid förknippas med en sak och det kommer aldrig TV4 sabba
Bannlyst
Ser inget äkta mellan Judith och Pedram 🤷🏻‍♂️
2021-04-20, 13:01
Medlem
Ridnes avatar
Fan. Emelie kastade in handduken och smörade för Dompa.... Då är de på igen då antar jag.
Medlem
Citat:
Stängde av ljudet.. då blir det mer överkomligt att ta sig igenom skiten. Joel ser ut som han håller på att spricka av glädje över denna vecka. Ögonbrynen står mer åt fanders än vanligt och smajlet sträcker sig från öra till öra 🤮🤮🤮

Skrattade till högt. Men alltså jag KAN inte ogilla honom. Visst kan han vara lite underlig och stundtals knepig att typ läsa av men näe.. jag står fast vid att jag gillar honom.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ser inget äkta mellan Judith och Pedram 🤷🏻‍♂️

Det gör jag! Oväntad men fin vänskap.
2021-04-20, 13:02
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hehe ja, det hade man velat sett, + Mergims dampningar pgr av att Narnia inte vill sova med han, medans det går bra med andra killar. Har det blivit någon reaktion om det än förresten?

Hmm jag vet inte faktiskt? Missade när Merge kom tillbaka tjurig från poolrummet igår hahaha men det verkar ju inte surt nu mellan dem iaf
2021-04-20, 13:03
Bannlyst
Citat:
Fan. Emelie kastade in handduken och smörade för Dompa.... Då är de på igen då antar jag.

Det är bra, dom är söta ihop, plus alla feminister ska inte tro att alla tjejer gör slut för nån lyfter lite på nåns klänning ✌️✌️
2021-04-20, 13:03
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Fan varför är jag den enda som gillar detta eller gillar o gillar, har inga problem med den här veckan.

Blev äcklad när Marek satt på stolen och njöt av att få sin storhet bekräftad. Men annars, så

Löööööve

Haha nej alltså sådana här kärlekscirklar gör mig nipprig alltså.. De har gjort det tillräckligt för sju säsonger dessa deltagare. Såååå tråkigt och cringe :P Ja Mergim såg ut att njuta i fulla drag den tönten... En narcissist som får sitt ego matat mår fina fisken.
2021-04-20, 13:04
Medlem
nicamaces avatar
Citat:

Ice queen with a black heart, hon sade ju inget positivt om honom som person

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in