Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Alltså hahaha jag är absolut först med att kritisera snubbars beteenden, men någon måtta får det ju ändå vara på kalaset.
Gav upp Facebook-gruppen efter halva förra säsongen pga blev mer provocerad än jag blev av Flashback-tråden OCH DÅ ÄR DET ILLA. Låter som att jag besparar mig ett högt blodtryck i alla fall. SKÖNT.
Ja det är som att gå in i dimman alldeles när man börjar läsa där alltså.. Tror jag får göra detsamma och sluta läsa överhuvudtaget där för de är bindgalna
Citat:
Ursprungligen postat av
Uttern12345
Det många som älskar Emelie där och ser inga brister i hennes handlande. Personligen tycker jag att hon visar mer och mer av vilken vidrig personlighet hon besitter. Att medvetet säga elaka saker för att såra men sen skylla på att ingen förstår hennes humor är helt vrickat. Hoppas hon ryker med huvet före nästa gång hon hänger löst för jag är så trött på henne
Håller verkligen med om det.. Varje dag sjunker hon mer och mer tycker jag. Tog rätt lång tid för mig att se igenom henne men nu är hon en av de värre därinne tycker jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Boobbo
Ska du återge vad som skrivs där kan du väl göra det objektivt och sanningsenligt istället för att vinkla det?
Sanningen; De tycker Dompa är en douch och att det var fel av honom att dra upp Emelies kjol och dra henne till sig.
De tycker Emelie försökt svartmåla Dompa men att resultatet blev att det är hon som ser dum ut.
Läser vi ens i samma grupp??? Det du skriver hittar inte jag nämligen.
Jag läste i festtrådarna inatt.. Kolla igenom dem (tror det var del 2, kan ha varit del 3?) så får du se vad tokiga damerna i gruppen är. Överlag ska sägas.. fanns givetvis en och annan som höll på Dompa men de var inte många. Det snackades lite om kjolen i festtråden också men det var inte så mycket om det i den posten jag läste i.