2021-04-20, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag antar att den så kallade sviten är i uppdragsrummet. Så kommer han garanterat gå in på dass och sitta där tills hon somnat

hahaha den va kul, säkert.
2021-04-20, 11:43
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Kommer inte ihåg ett skit från den från förra säsongen eftersom den var så bedrövligt värdelös.
Men dom ska säkert skjuta pil på hjärtformade ballonger bland annat
Har några fruktansvärda, djupt förvrängda ptsd-minnen att den där snorätande, fullständigt hjärndöda och ständigt grinande perversa gruppsex-lesbianen (vad I helvete hette hon då, Malin?) var i konstant fokus, hela den vedervärdiga jävla skitveckan!

FyFan, utan konkurrens den sämsta temaveckan i BBs historia! 🤮🤮
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-20 kl. 11:47.
2021-04-20, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Att göra vad? Missade brevet och allt

Nä, men då är ju förmiddagen slut. Och uppdraget skulle ju ske under förmiddagen
2021-04-20, 11:46
Medlem
likebananass avatar
Kosovoaraben har en riktig arabkropp, stort huvud och röv jämfört med resten
2021-04-20, 11:46
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Herregud! Vad är det för fel på folk? 😳

Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Men va? Hahaha är de tappade eller? Herregud!

För övrigt håller jag med dig, Dompa & Tanja i sviten....eller Adrian & Tanja.

Ja man blir fasen mörkrädd över hur de tänker där... Emelie kan inte göra något fel, men Dennis är det största svin som gått på jorden ungefär Och att dessutom skuldbelägga TANJA för en hand på hennes lår i ca en minut.. Idiotiskt.

Hehe Adrian & Tanja skulle vara ok också. Allt utom Emelie och Dompa. Det FÅR inte hända.. Nej nej.. Free Dompa från häxan!
2021-04-20, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Dum som jag är tittade jag efter vad mammagruppen tyckte om Emelie&Dompa-grejen igår:

Dompa är en douchebag för att han nedvärderar kvinnor (??) men Emelie är en ängel när hon snackar om killar och ligg because strong independent woman. Hon gör inte heller fel när hon snackar skit om honom för HoN äR rÄdD fÖr AtT bLi SåRaD

Dompa var ett svin som sade att han skulle lägga sig med Tanja men Emelie var inget svin som skulle lägga sig med Simon. Hon var inte heller ett svin när hon tryckte ned Dennis med att säga att Pedram hade bra värderingar, Adrian (???! ) var en drömkille och att hon skulle valt Alex (?????!!!!! OMG) men Dompa var hemsk för att han "objektifierar kvinnor".

Dessutom var Tanja i blåsväder också för att Dompa tydligen under en kort minut lagt sin hand på hennes lår under sagostunden innan de alla somnade igår. Tanja var inte en "medsyster" mot Emelie som inte dissade Dennis då tyckte idioterna i gruppen..

Om de där nötterna i gruppen är ett tvärsnitt på hur tittarna tycker så är det då fan inte konstigt att bara fel personer röstas ut varje vecka och alla dårar är kvar.

HOPPAS för övrigt att inte Dompa&Emelie väljs till sviten ikväll för han borde dissa henne. Hoppas det blir Dompa&Tanja Till och med Madde och Adrian hellre än att Surmelie ska fortsätta sin manipulation av Dompa.
Alltså hahaha jag är absolut först med att kritisera snubbars beteenden, men någon måtta får det ju ändå vara på kalaset.

Gav upp Facebook-gruppen efter halva förra säsongen pga blev mer provocerad än jag blev av Flashback-tråden OCH DÅ ÄR DET ILLA. Låter som att jag besparar mig ett högt blodtryck i alla fall. SKÖNT.
2021-04-20, 11:47
Medlem
Citat:
Dum som jag är tittade jag efter vad mammagruppen tyckte om Emelie&Dompa-grejen igår:

Dompa är en douchebag för att han nedvärderar kvinnor (??) men Emelie är en ängel när hon snackar om killar och ligg because strong independent woman. Hon gör inte heller fel när hon snackar skit om honom för HoN äR rÄdD fÖr AtT bLi SåRaD

Dompa var ett svin som sade att han skulle lägga sig med Tanja men Emelie var inget svin som skulle lägga sig med Simon. Hon var inte heller ett svin när hon tryckte ned Dennis med att säga att Pedram hade bra värderingar, Adrian (???! ) var en drömkille och att hon skulle valt Alex (?????!!!!! OMG) men Dompa var hemsk för att han "objektifierar kvinnor".

Dessutom var Tanja i blåsväder också för att Dompa tydligen under en kort minut lagt sin hand på hennes lår under sagostunden innan de alla somnade igår. Tanja var inte en "medsyster" mot Emelie som inte dissade Dennis då tyckte idioterna i gruppen..

Om de där nötterna i gruppen är ett tvärsnitt på hur tittarna tycker så är det då fan inte konstigt att bara fel personer röstas ut varje vecka och alla dårar är kvar.

HOPPAS för övrigt att inte Dompa&Emelie väljs till sviten ikväll för han borde dissa henne. Hoppas det blir Dompa&Tanja Till och med Madde och Adrian hellre än att Surmelie ska fortsätta sin manipulation av Dompa.
Det många som älskar Emelie där och ser inga brister i hennes handlande. Personligen tycker jag att hon visar mer och mer av vilken vidrig personlighet hon besitter. Att medvetet säga elaka saker för att såra men sen skylla på att ingen förstår hennes humor är helt vrickat. Hoppas hon ryker med huvet före nästa gång hon hänger löst för jag är så trött på henne
2021-04-20, 11:48
Medlem
Herre jävlar, satt man och vänta på detta. Tycker inte produktionen att det är nog med Hare krishna därinne
Medlem
Citat:

Ska du återge vad som skrivs där kan du väl göra det objektivt och sanningsenligt istället för att vinkla det?

Sanningen; De tycker Dompa är en douch och att det var fel av honom att dra upp Emelies kjol och dra henne till sig.

De tycker Emelie försökt svartmåla Dompa men att resultatet blev att det är hon som ser dum ut.

Läser vi ens i samma grupp??? Det du skriver hittar inte jag nämligen.
Medlem
Ghandis avatar
Kan dom inte formulera brevet så dom fattar dom ska börja DIREKT ! ! ! !

nu sa dom till do att samla i soffan direkt så bra iofs...men dom ska skriva breven bättre. '

BÖRJA NUUUU ! ! ! ! ! !
2021-04-20, 11:50
Medlem
Emelie och Pedram i sviten. Dennis hade blivit sotis, och det hade märkts fast han försöker spela oberörd.
Senast redigerad av Virgo1 2021-04-20 kl. 11:55.
2021-04-20, 11:51
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Hur kan en så underbar människa som Tanja vara singel?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in