2021-04-20, 11:35
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Håller med. Tanja har fått skit lite tid och DC är i rosa rummet och personerna som bor där typ 24/7.
Vi får se henne och de som bor i det turkosa sovrummet när gruppen äter, under tävlingar och när de går in till det rosa sovrummet under festerna.
2021-04-20, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Har jag missat det hemliga uppdraget eller har det inte kommit än?

Nä, dom har 20 min på sig
2021-04-20, 11:36
Medlem
Varför tänker vi så könsnormativt om sviten? Jag slogs just av insikten att det skulle bli hysteriskt roligt att titta på om Simon och Dompa skulle bli instängda i ett rum.
2021-04-20, 11:37
Medlem
Ridnes avatar
Dum som jag är tittade jag efter vad mammagruppen tyckte om Emelie&Dompa-grejen igår:

Dompa är en douchebag för att han nedvärderar kvinnor (??) men Emelie är en ängel när hon snackar om killar och ligg because strong independent woman. Hon gör inte heller fel när hon snackar skit om honom för HoN äR rÄdD fÖr AtT bLi SåRaD

Dompa var ett svin som sade att han skulle lägga sig med Tanja men Emelie var inget svin som skulle lägga sig med Simon. Hon var inte heller ett svin när hon tryckte ned Dennis med att säga att Pedram hade bra värderingar, Adrian (???! ) var en drömkille och att hon skulle valt Alex (?????!!!!! OMG) men Dompa var hemsk för att han "objektifierar kvinnor".

Dessutom var Tanja i blåsväder också för att Dompa tydligen under en kort minut lagt sin hand på hennes lår under sagostunden innan de alla somnade igår. Tanja var inte en "medsyster" mot Emelie som inte dissade Dennis då tyckte idioterna i gruppen..

Om de där nötterna i gruppen är ett tvärsnitt på hur tittarna tycker så är det då fan inte konstigt att bara fel personer röstas ut varje vecka och alla dårar är kvar.

HOPPAS för övrigt att inte Dompa&Emelie väljs till sviten ikväll för han borde dissa henne. Hoppas det blir Dompa&Tanja Till och med Madde och Adrian hellre än att Surmelie ska fortsätta sin manipulation av Dompa.
2021-04-20, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Dum som jag är tittade jag efter vad mammagruppen tyckte om Emelie&Dompa-grejen igår:

Dompa är en douchebag för att han nedvärderar kvinnor (??) men Emelie är en ängel när hon snackar om killar och ligg because strong independent woman. Hon gör inte heller fel när hon snackar skit om honom för HoN äR rÄdD fÖr AtT bLi SåRaD

Dompa var ett svin som sade att han skulle lägga sig med Tanja men Emelie var inget svin som skulle lägga sig med Simon. Hon var inte heller ett svin när hon tryckte ned Dennis med att säga att Pedram hade bra värderingar, Adrian (???! ) var en drömkille och att hon skulle valt Alex (?????!!!!! OMG) men Dompa var hemsk för att han "objektifierar kvinnor".

Dessutom var Tanja i blåsväder också för att Dompa tydligen under en kort minut lagt sin hand på hennes lår under sagostunden innan de alla somnade igår. Tanja var inte en "medsyster" mot Emelie som inte dissade Dennis då tyckte idioterna i gruppen..

Om de där nötterna i gruppen är ett tvärsnitt på hur tittarna tycker så är det då fan inte konstigt att bara fel personer röstas ut varje vecka och alla dårar är kvar.

HOPPAS för övrigt att inte Dompa&Emelie väljs till sviten ikväll för han borde dissa henne. Hoppas det blir Dompa&Tanja Till och med Madde och Adrian hellre än att Surmelie ska fortsätta sin manipulation av Dompa.

Herregud! Vad är det för fel på folk? 😳
Medlem
Felpost
Senast redigerad av Virgo1 2021-04-20 kl. 12:30.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vinnaren av BB är:

70% Nardos
20% Madde
10% Tanja

Tanja får ingen TV-tid i avsnitten eller i LIVEN. Annars hade hon lätt vunnit.

Nardos och Madde är populära på Instagram och det blir en snöbollseffekt när influencers hypar upp dem.
Både Nardos och Madde känner folk inom tv4 dessvärre gör inte den mest värdiga vinnaren Tanja. Madde har noll personlighet det enda hon kan gör typ är att le o flukta efter adrian. Nardos är kappvändare med ett lågt IQ. Beter sig som en människa innan evolution. Tvättar sig aldrig luktar kiss sa Emelie i huset + att hon luktar extremt mycket gammel svett så som så fint madde o emelie sade.
2021-04-20, 11:40
Medlem
Undra hur cringe på en skala det kommer vara om Ad och Madde ska spendera kvällen och natten i sviten. Blir svårt att hålla ut på arbetsintervjun så länge. Vi kan ju också köra drick varje gång någon av dom nämner att folk i huset hetsar och de vill ta det sloow
2021-04-20, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Undra hur cringe på en skala det kommer vara om Ad och Madde ska spendera kvällen och natten i sviten. Blir svårt att hålla ut på arbetsintervjun så länge. Vi kan ju också köra drick varje gång någon av dom nämner att folk i huset hetsar och de vill ta det sloow

Jag antar att den så kallade sviten är i uppdragsrummet. Så kommer han garanterat gå in på dass och sitta där tills hon somnat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nä, dom har 20 min på sig

Att göra vad? Missade brevet och allt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Men va? Hahaha är de tappade eller? Herregud!

För övrigt håller jag med dig, Dompa & Tanja i sviten....eller Adrian & Tanja.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag antar att den så kallade sviten är i uppdragsrummet. Så kommer han garanterat gå in på dass och sitta där tills hon somnat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in