2021-04-20, 08:06
Bannlyst
Kärleksvecka ❤️ Jag skäms redan nu när jag tänker på att tittarna kommer rösta fram Adrian och Madde att få gå på dejt över en romantisk middag.
Behövs nog mycket alkohol för att det inte ska bli pinsamt 😊😊😊
2021-04-20, 08:06
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
? Ok?

Låter ju fullständigt sinnessjukt, men vad kan man vänta sig i detta jävla totalt PK-marinerade land?

Snart blir väl dessa patetiska sociala medier-dårar kränkta av Dompas tics?
"Den snuskiga karln flörtar ju med alla! Usch, starta genast en namninsamling"!
Ha ha fasen va kul
2021-04-20, 08:07
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Kärleksvecka ❤️ Jag skäms redan nu när jag tänker på att tittarna kommer rösta fram Adrian och Madde att få gå på dejt över en romantisk middag.
Behövs nog mycket alkohol för att det inte ska bli pinsamt 😊😊😊
Tror mer på konstiga svampar, det hade varit festligt.
2021-04-20, 08:10
Bannlyst
Feminister och dagens galna kvinnor hetsar över att Dennis lyfte på Emelies klänning och blottade hennes skinkor.
Så gör många män på fyllan om man läser av sin kvinna och situationen i rummet rätt.
Och det gjorde Dennis, alla skrattade och ingen blev sur.
Hade Emelie gjort nåt liknande på Dennis och alla hade skrattat inkl Dennis så hade ingen brytt sig.
#dompalöööve ❤️✌️
Senast redigerad av sting4488 2021-04-20 kl. 08:26.
2021-04-20, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
?
Va menar du?
Dompa auto för att han klämmde på nåns röv!? 😂

De (skoj-)hånglande ju! Dessutom nöp Madde Adrian i rumpan tidigare när de spelade pong (han stod still och hon nöp honom när hon gick förbi, som en gammaldags snuskgubbe). Auto på Madde också då?
Senast redigerad av Teerix65 2021-04-20 kl. 08:30.
2021-04-20, 08:29
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Jag tycker det är synd att man drar "hon är 33 år" kortet med Madde. Kommer säkert få mothugg nu på detta men skit samma. När det kommer till känslor spelar faktiskt inte åldern någon roll. Många har skrivit att hon som är 30+ borde se ditten och datten. Men nej!! Har du väl fått känslor , oavsett ålder, så slutar du tänka rationellt! Och kan tänka mig att det blir extra mycket instängt i ett hus.

Inte mothugg, bara hur jag ser på saken.

Är man 33 år brukar man sitta på mer erfarenhet och mognad än tex en som är 20 år. Att man som 20 år (bara tar ett exempel på en lägre ålder) när man precis klivit in i vuxenvärlden inte har så mycket erfarenhet av relationer, läsa av personer på ett logiskt sätt, är för mig mer förståeligt. Man växer genom misstag och framgång och det kommer med åldern. Man har då oftast inte heller samma känsla för sitt egna värde och självkänsla.

Men när man är 33 år har dom flesta mycket mer koll på läget, relationer och att läsa av personer mm.

Sedan givetvis så är det så att när man blir kär kan man bli lite blind och låter känslorna ta över, det är normalt.

Jag är själv bara något äldre än Madde och umgås med folk i just denna ålder 33-40 år. Ingen jag känner skulle bete sig så som Madde gör, dag efter dag.

Antingen är hon, vad jag tycker, omogen för sin ålder eller så är det vistelsen i huset som gör henne sådan.
2021-04-20, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Inte mothugg, bara hur jag ser på saken.

Är man 33 år brukar man sitta på mer erfarenhet och mognad än tex en som är 20 år. Att man som 20 år (bara tar ett exempel på en lägre ålder) när man precis klivit in i vuxenvärlden inte har så mycket erfarenhet av relationer, läsa av personer på ett logiskt sätt, är för mig mer förståeligt. Man växer genom misstag och framgång och det kommer med åldern. Man har då oftast inte heller samma känsla för sitt egna värde och självkänsla.

Men när man är 33 år har dom flesta mycket mer koll på läget, relationer och att läsa av personer mm.

Sedan givetvis så är det så att när man blir kär kan man bli lite blind och låter känslorna ta över, det är normalt.

Jag är själv bara något äldre än Madde och umgås med folk i just denna ålder 33-40 år. Ingen jag känner skulle bete sig så som Madde gör, dag efter dag.

Antingen är hon, vad jag tycker, omogen för sin ålder eller så är det vistelsen i huset som gör henne sådan.

Klokt att du reflekterar över huset. Det är ingen normal situation, relationer utvecklas inte på ett sätt de är vana vid och vi sitter och ser på och tycker de beter sig idiotiskt. Tror vi dömer dem för hårt.
2021-04-20, 08:34
Avstängd
FÖRMIDDAG
- Hemligt uppdrag (Omröstning: Klarades uppdraget?)

- Omröstning: Vem ska gå på raggningsskola i eftermiddag?

- Brev om Kärleksvecka

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Tävling: Vinnaren får dela ut ett nomineringspoäng, förloraren får en nomineringspoäng.

- Raggningskola med Dompa Love

- Kärleksfest

-Tyck till på Big Brothers instagramstory: Vilka ska bo i sviten i natt?
2021-04-20, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
FÖRMIDDAG

- Brev om Kärleksvecka

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Tävling: Vinnaren får dela ut ett nomineringspoäng, förloraren får en nomineringspoäng.

- Kärleksfest

Hoppas Dompa och Tanja får bo i sviten... 😁
2021-04-20, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Hoppas Dompa och Tanja får bo i sviten... 😁

kommer ju till 99% bli dompe&emelie eller adrian&madde

kan inte se hur andra skulle kunna vinna en sån omröstning med tanke på hur kåta folk är på framförallt par 2
2021-04-20, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
FÖRMIDDAG

- Brev om Kärleksvecka

EFTERMIDDAG/KVÄLL

- Kärleksfest

Vill se Tanja på både raggningsskola och i sviten med Dompa.
2021-04-20, 08:41
Medlem
MENAR NI

att jag missade när Domp satte ner foten mot Emelie?

FÖR I HELVETE vrf kan de inte spara sådant till helgerna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in