2021-04-20, 03:41
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag trodde DC skulle vara i det turkosa sovrummet en natt nu när Adrian och Madde sov där.

Men jag hade fel

DC filmar en Emelie och Joel som sover i rosa trots att Pedram, Tanja och Dennis är vakna och pratar i det turkosa. Inget har förändrats.

Man har väll somnat i kontrollrummet. Såhär mycket har man inte fått jobbat någon natt under årets säsong.
2021-04-20, 03:43
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Man har väll somnat i kontrollrummet. Såhär mycket har man inte fått jobbat någon natt under årets säsong.

Den härliga ironin
2021-04-20, 04:42
Medlem
1754s avatar
Vilken dag är finalen? Google är inte till någon hjälp.
2021-04-20, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Vilken dag är finalen? Google är inte till någon hjälp.

24 maj tror jag
2021-04-20, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Alla dagar i veckan! Emelie ska ut först!

Ja Emelie är ochså giftig precis som Mergim. Inte rädd att ta plats. Förtrycker och nedvärderar när något inte passar henne!
2021-04-20, 06:59
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nardos gömmer sig i en garderob för att hon är kär i Adrian

Adrian letar hellre efter Nardos i timmar än att lägga sig med Madde

Mergim tjurar och har lagt sig i poolrummet för att inte Nardos vill sova med honom

Emelie lägger sig hos Pedram för att göra Dompa svartsjuk

Simon tjatar ihjäl sig om Tanja

Är någon av dessa nötter över 10 år mentalt?
Nej.

90% av deltagarna är på en sjuårings nivå mentalt, i vissa fall ännu lägre.
Katastrofalt helt enkelt, tyvärr.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-20 kl. 07:11.
2021-04-20, 07:10
Medlem
Hydraulslangens avatar
Kärleksvecka, FY fucking FAN! 🤢🤮😤😡🤬

När man i sin enfald, inte trodde det kunde bli värre?

Får hålla koll på vad idioterna gör, genom era skarpsynta ögon och kommentarer då helt enkelt.
Liven får vila till nästa måndag, vilket ju iofs kommer göra underverk för min (på grund av BB, låga) produktivitet..😁
2021-04-20, 07:18
Medlem
Godmorgon.
Slutade kolla liven vid 23 igår. Det cirkulerar ett klipp på dompa när hon sitter i hans knä i rosa sovrummet, och han drar upp hennes kjol och klämmer henne på röven. Försökt läsa ikapp tråden, är det därför de började bråka igår? Jag röstade kvar dompa och har gillat honom men jag tror typ vi kan förvänta oss en autonominering på dedär..
2021-04-20, 07:20
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Godmorgon.
Slutade kolla liven vid 23 igår. Det cirkulerar ett klipp på dompa när hon sitter i hans knä i rosa sovrummet, och han drar upp hennes kjol och klämmer henne på röven. Försökt läsa ikapp tråden, är det därför de började bråka igår? Jag röstade kvar dompa och har gillat honom men jag tror typ vi kan förvänta oss en autonominering på dedär..
?
Va menar du?
Dompa auto för att han klämmde på nåns röv!? 😂
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-20 kl. 07:24.
2021-04-20, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
?
Va menar du?
Dompa auto för att han klämmde på nåns röv!? 😂

Nej, tänkte mest att han drog upp hela kjolen och hon drog ner den direkt. Man kanske inte vill att någon tar sig friheten att göra så. Folk lägger upp det klippet + situationen med nardos jacka i poolrummet för någon vecka sen. Jag tycker dock att Judith skulle fått straff när hon sprang efter Emelie och drog ner hennes kjol men det blev ju inget.

En kille från årets ph blev utkastad efter att ha dragit ner en tjejs bh, och avsnittet sändes igår och då blev det ”aktuellt” med det dompa gjorde på diverse konton
2021-04-20, 08:02
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Nej, tänkte mest att han drog upp hela kjolen och hon drog ner den direkt. Man kanske inte vill att någon tar sig friheten att göra så. Folk lägger upp det klippet + situationen med nardos jacka i poolrummet för någon vecka sen. Jag tycker dock att Judith skulle fått straff när hon sprang efter Emelie och drog ner hennes kjol men det blev ju inget.

En kille från årets ph blev utkastad efter att ha dragit ner en tjejs bh, och avsnittet sändes igår och då blev det ”aktuellt” med det dompa gjorde på diverse konton
? Ok?

Låter ju fullständigt sinnessjukt, men vad kan man vänta sig i detta jävla totalt PK-marinerade land?

Snart blir väl dessa patetiska sociala medier-dårar kränkta av Dompas tics?
"Den snuskiga karln flörtar ju med alla! Usch, starta genast en namninsamling"!
2021-04-20, 08:06
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:

Hon visar ju röven i både trosor, bikini och baddräkt dagligen, det är inga mamelucker precis hon svassar runt i.
Tycker folk ska vara glada att det inte var Judiths röv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in