2021-04-20, 02:53
Medlem
Ridnes avatar
Adrian springer runt vid Emelie och Dompa som en äggsjuk höna för att han inte vill missa drama. Vilken tönt.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Emelie kan väl gå och lägga sig hos Pedram, han tackar väl inte nej till packade tjejer?

Emelie säger ju att de förstår varandra så det tycker jag att hon ska göra.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Haha, ja altså det är något otäckt med hans sovstil.
Riktigt kusligt. Tänk om han kunde sova med öppna ögon, jag hade skitigt på mig direkt.
Här har vi fan koncentrerat oss på Madrian när vi egentligen skulle lägga ner tid på Ystad. Fan så mycket roligare. Dessutom skulle man kunna följa hennes förvandling med viktuppgång på så kort tid.
2021-04-20, 02:54
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

Emelie säger ju att de förstår varandra så det tycker jag att hon ska göra.

2021-04-20, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian springer runt vid Emelie och Dompa som en äggsjuk höna för att han inte vill missa drama. Vilken tönt.

Alternativt rädd för att lägga sig bredvid farliga farliga Madde. Gud förbjude om hon ber Adrian hålla om henne!!! Det värsta av värsta
2021-04-20, 02:55
Medlem
hittanemoos avatar
Emelie - det var DU som tog upp om kamerorna. Hoppas detta blir Filips domstol.

Är absolut inget Nardos-fan meeeeeeeeeeeen lite skön som varit och tvättat och kommer ut till Emelie och Dompa om ett par örhängen?!

Dompa - du skulle bara gått ut och rökt med Tanja och troppat att Emelie ville nominera henne. Annars kommer Tanja aldrig gå mer på att börja hänga mer intimt med honom så länge Emelie är kvar.
2021-04-20, 02:55
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Empas äckliga flin.
Vi såg den din lilla problemmakerska.
Hon njuter verkligen av detta ögonblick.. Kamerorna är på henne. Det är snart final, då gäller det att gå all in.

Hoppas dom väcker dom kl 05:00 imorgon bitti med rejäla vapensaluter, så att Rimhålet fullständigt öppnar sig och skiter ett långt randigt brunt streck på lakanet.

2021-04-20, 02:57
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Yepp. Fint att han vill lösa det innan de lägger sig, absolut! Men de snackar seriöst om kameror och tittare Emelie har ju granskat BB plus läst flashback tråden från förra året i detalj. Big brother SLÄCK. de har sagt godnatt flera gånger

Han är så mycket mer mogen än henne men hon vill få det till att hon står över honom rent förhållandemässigt. Det håller jag inte med om. Han sade precis att han inte vill ha drama.. hon fortsätter ändå att tjafsa. Han får det inte lätt med henne alltså :S
2021-04-20, 02:57
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Riktigt kusligt. Tänk om han kunde sova med öppna ögon, jag hade skitigt på mig direkt.
Här har vi fan koncentrerat oss på Madrian när vi egentligen skulle lägga ner tid på Ystad. Fan så mycket roligare. Dessutom skulle man kunna följa hennes förvandling med viktuppgång på så kort tid.

Hahhahahahaah
Han har faktiskt stirrat ibland med öppna ögon i det tomma intet, en längre stund.
Det har varit som två svarta hål till knappnålar som stirrat rakt upp mot taket.
Ingen frisk människa har en sovstil där det ser ut som om man strax ska bli begraven levande six feet under. Ingen!
Senast redigerad av Rudieboi 2021-04-20 kl. 02:59.
2021-04-20, 02:58
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Alternativt rädd för att lägga sig bredvid farliga farliga Madde. Gud förbjude om hon ber Adrian hålla om henne!!! Det värsta av värsta

Haha ja det är nog flera faktorer som spelar in angående att han är på språng
2021-04-20, 03:01
Medlem
Rudiebois avatar
Raka rör i Dompas röv
2021-04-20, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han är så mycket mer mogen än henne men hon vill få det till att hon står över honom rent förhållandemässigt. Det håller jag inte med om. Han sade precis att han inte vill ha drama.. hon fortsätter ändå att tjafsa. Han får det inte lätt med henne alltså :S

Hon kanske baserar hennes erfarenhet på sitt åttaåriga (?) förhållande. Vilket är skrattretande. Hatar för övrigt folk som bedömer sin livserfarenhet baserat på antal år i förhållande. En 24 åring i ett
förhållande i 5 år har för fan inte mer erfarenhet överlag än någon på 30 år som levt lite längre. Make sense vad jag menar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in