2021-04-20, 02:17
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Eller hur! Han försöker mindfucka Dompa också. Fyfan, gå därifrån! Varför ääääär killar så här? Faller hook, lineand sinker för henne!

Adrian ska ju bara hålla käften!

Det värsta är att vi måste behöva sitta och lyssna på den här skiten från både Pedram och AD! Senast igår började AD åma sig över att folk la sig i hans och Maddes relation. Nu ska Dompa återigen sitta i en domstol och stå till svars och AD är en av de som lägger sig i. Alltså vadfan håller de på med?
Medlem
Ridnes avatar
Dompa borde lägga ner snacket nu..Bara låta Emelie ligga kvar i turkosa och sura med Pedram. Sen skiter han i henne helt för hon är fan helt oregerlig nu.

Dompa var närapå att åka ut idag.. Hur hanterar Emelie det? Genom att köra löjliga spel och göra honom svartis med Pedram för att sedan kalla honom douche och omogen. Suck. Nu börjar hon snart böla också..
Medlem
xrlpyts avatar
Fan att man inte kan få ett utdrag av hela Dennis konversation här.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Han är så jävla klok Dompa ❤️

Emelie går ifrån den här kvällen med BURNS.
Jag gillar henne, men så underbart att hon får sig dessa sanningens ord.

Håller med dig. Hon är helt jävla ute och cyklar nu. Alltså hon gör bort sig helt sjukt
2021-04-20, 02:18
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Han är så jävla klok Dompa ❤️

Emelie går ifrån den här kvällen med BURNS.
Jag gillar henne, men så underbart att hon får sig dessa sanningens ord.
Emelie vill ha en kille för ett förhållande
Dennis har inte lekt färdigt och vill festa och knulla brudar
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Sa Emelie att Adrian är EN drömkille eller MIN drömkille?
EN drömkille.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Bra där! Han må ha dåliga historier men det har ju uppenbarligen Emelie också eftersom hon berättat en hel del historier om män och knull osv men DÅ är det ok.. Om han är en manlig douche så är hon isåfall en kvinnlig.. Dennis sade nu att han behandlat henne med respekt och som en drottning. Och det måste jag hålla med om att han har.. Han har, när hon inte varit i rummet, försvarat henne inför andra. Medan hon har snackat skit om honom till höger och vänster.
Han förtjänar bättre. Någon som inte är en bitter suris. En Tanja )

Precis så!! Han har myst med henne NYKTER. en douche gör inte så. Han gillar henne för vem hon är. Bitterheten och allt! Hon måste sluta stöta bort honom. Hon har förutfattade meningar om honom. Jag säger inte att han är guds bästa barn. Han ärlig mot henne. Hon spelar ett jävla spel mot honom. Såg ett avsnitt av How i met your mother häromdagen. Ted sa att han hade gärna suttit med ett par hemma på helgerna och haft vinprovning men han är singel och måste gå ut på klubbar och barer med Barney för att faktiskt hitta någon. Det är Dennis. Punkt.
Medlem
Mouchinos avatar
Alla har ett förflutet och vad ska Emelie göra åt att Dompa varit singel och vill roa sig med sina polare? Jag tycker Dompa ska lägga benen på ryggen och springa så långt han kan från Emelie!
2021-04-20, 02:19
Medlem
xrlpyts avatar
Emelie får gå ut och dricka rödvin när hon vill, men om Dennis går ut en gång i veckan med grabbarna och drar ett helrör så är han en douche.
Medlem
Citat:
Jaaa alltså han har potential att bli min etta (igen) om han bara kastar henne och slutar toffla för hennes elakheter. Usch, jag mår dåligt över hur hon behandlar honom.

Se mitt senaste svar. Ja!
Medlem
Stummakorianderss avatar
Den här konversationen är helt hjärndöd.
2021-04-20, 02:20
Medlem
Citat:
You and me both..
Jag gillade henne och hade henne som trea ända tills Vicky kom in och hon visade hur falsk hon är. Och på senaste tiden har hon tappat det alldeles. Nej hoppas hon åker..

Har aldrig gillat hennes personlighet och har tyckt att hon skulle ha åkt ut för längesen.
Men skulle vara väldigt svårt att veta vem jag skulle rösta på om hon skulle stå mot Mergim.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in