2021-04-20, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Vart är Adrian? Ser bara Madde i sängen.

Han ligger i den sängen där katti sov.
Medlem
Kung Dompa stå på dig.
Medlem
Mouchinos avatar
Ouuff hade jag varit Dompa nu så hade jag plockat ner Pedram på jorden DIREKT!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag håller naturligtvis med om det. Men nu måste ändå gränsen vara nådd även för henne. Det börjar kännas riktig olustigt. Hon ränner nu efter en sjuk 30 åring. Han är inte det minsta frisk i skallen.

Och jag håller med dig också. Någonstans har ju alla en gräns, oavsett om man är instängd i ett hus eller inte. Madde har så mycket bevis samlat på hand. Och borde lägga ihop ett och ett. Det jag tror gör att hon inte kan släppa Adrian eller tanken på dom är att vissa (långt ifrån alla) i huset peppar henne då och då och hoppet finns kvar
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Han har fel i en sak. Att PK-MÄNNISKOR hatar han och ser han som en douche. JAG är pk men ser han inte som en douche. Det är Emelie jag dömer!!!

Bra där! Han må ha dåliga historier men det har ju uppenbarligen Emelie också eftersom hon berättat en hel del historier om män och knull osv men DÅ är det ok.. Om han är en manlig douche så är hon isåfall en kvinnlig.. Dennis sade nu att han behandlat henne med respekt och som en drottning. Och det måste jag hålla med om att han har.. Han har, när hon inte varit i rummet, försvarat henne inför andra. Medan hon har snackat skit om honom till höger och vänster.
Han förtjänar bättre. Någon som inte är en bitter suris. En Tanja )
2021-04-20, 02:09
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FishGbg
Dompa äger sönder Peddi.

Dompa är en man och Pedram är en hycklare!!!!
2021-04-20, 02:10
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Har tyckt synd om den vackra flickan väldigt länge. Som sagt väldigt pinsamt att bevittna det hela. Det skär i en rent ut sagt. En fullt normal 30 årig man beter sig inte så det minsta. Hans syrra vet säkert mer än vad som kom fram idag. Att han såg mongolid ut som barn kan mycket väl förklara mer än man tror. Han är fortfarande 12 år i skallen.
Det är något som inte riktigt stämmer med denna AD.Madde förtjänar en bra kille och AD är totalt omogen oärlig kanske är han homo.Han visar sådana tendenser mot killar med ord som du är söt underbar m.m. det är inte normalt sätt om man är straight kille
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Vad hände?
Emelie pratade med Pedram om hur han kysser och skojade om att hon skulle sova med honom, framför Demnis. Det märktes att Dennis blev sotis men han låtsades som att han inte blev det genom att dra massa tacky skämt om att Pedram kunde ta henne och komma i henne osv. Efteråt frågade han Simon om de kunde byta säng så Simon sov med Emelie och Dennis med Tanja. När Emelie kom in i rummet ljög han om att det var Simon som frågat och att han sa ja.

Emelie borde sova med Pedram inatt.
Medlem
Mouchinos avatar
Vad har Pedram med Dompa och Emelie att göra?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Haha jag hann svara dig redan i ett inlägg om Dompa löööve. Vi är eniga. Låt oss fortsätta där. Och låt Dompa SNÄLLA visa vem han är och skit i Emelie.

Jaaa alltså han har potential att bli min etta (igen) om han bara kastar henne och slutar toffla för hennes elakheter. Usch, jag mår dåligt över hur hon behandlar honom.
Medlem
Emelie är riktigt oschysst nu. Vad hon indirekt säger är att hon vill ha en man med Pedrams intellekt och mognad vilket Dennis saknar eftersom att han är en douchebag. Han vill hellre dricka öl med grabbarna om 10 år än att skaffa familj och skaffa bostad.
2021-04-20, 02:11
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Dompa får skit nu och döms för något han gjorde innan men Pedram gick från brud till brud INNE i huset och sitter och öppnar sin käft om hur kvinnor ska behandlas. Det här är det sjukaste!!!!!

Eller hur! Han försöker mindfucka Dompa också. Fyfan, gå därifrån! Varför ääääär killar så här? Faller hook, lineand sinker för henne!

Adrian ska ju bara hålla käften!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in