2021-04-20, 02:11
Medlem
Har inte skrivit här så mycket men har inte tyckt om Emelie sen hon kom in i huset, hoppas hon åker ut fort som f*n
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vad fan händer mellan Pedram, Emelie och Dennis?

Så jävla svårt att följa när saker händer i flera rum.

Tanja ligger å väntar på att diskussionen ska ta slut..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Stort att stå för att man är pk. Nog första gången jag läser det. Själv är jag så långt ifrån det man kan komma..

Inte ensam i tråden att skriva det men kanske ensam just nu haha. Men må ju ändå stå för vad man tycker (läs med Emelie röst haha) trots allt så är även min gräns nådd någon gång.
2021-04-20, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Emelie är riktigt oschysst nu. Vad hon indirekt säger är att hon vill ha en man med Pedrams intellekt och mognad vilket Dennis saknar eftersom att han är en douchebag. Han vill hellre dricka öl med grabbarna om 10 år än att skaffa familj och skaffa bostad.

För rätt person stadgar även en douchebag/player sig.
2021-04-20, 02:13
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Han ät i samma rum. Men ligger bredvid joel istället...
AD är bög.Nu vet vi alla det
Medlem
Mouchinos avatar
Tycker inte att Dompa betett sig som en douchebag i huset ö.ht han har ju varit Emelies egna kram nalle och han verkar genuin. Finns andra som är betydligt mer douchebag och det sjuka är att just den personen ska sitta och läxa upp Dompa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Inte ensam i tråden att skriva det men kanske ensam just nu haha. Men må ju ändå stå för vad man tycker (läs med Emelie röst haha) trots allt så är även min gräns nådd någon gång.
👍
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Och jag håller med dig också. Någonstans har ju alla en gräns, oavsett om man är instängd i ett hus eller inte. Madde har så mycket bevis samlat på hand. Och borde lägga ihop ett och ett. Det jag tror gör att hon inte kan släppa Adrian eller tanken på dom är att vissa (långt ifrån alla) i huset peppar henne då och då och hoppet finns kvar

Javisst. De har målat upp lögner för henne. Hon tror på dom och sedan skrattar de bakom ryggen på henne samtidigt som de fortsätter pusha. Och hon tror på dom igen. Ärliga vänner hade sagt rakt ut till henne att helt lägga ner honom. Men istället så gillar de skratta åt det för de känner naturligtvis till läget. Han har dessutom aldrig sagt rent ut vad som gäller och vill hålla det i luften. Han är en tappad människa helt enkelt.
2021-04-20, 02:14
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23
Har inte skrivit här så mycket men har inte tyckt om Emelie sen hon kom in i huset, hoppas hon åker ut fort som f*n

You and me both..
Jag gillade henne och hade henne som trea ända tills Vicky kom in och hon visade hur falsk hon är. Och på senaste tiden har hon tappat det alldeles. Nej hoppas hon åker..
2021-04-20, 02:15
Medlem
Han är så jävla klok Dompa ❤️

Emelie går ifrån den här kvällen med BURNS.
Jag gillar henne, men så underbart att hon får sig dessa sanningens ord.
2021-04-20, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
För rätt person stadgar även en douchebag/player sig.
Är man i ett hus i 100 dagar så förstoras allt upp. De kommer inte ha något med varandra att göra för Emelies stämpel på Dennis kommer alltid att bestå. De passar inte med varandra. Bättre att folk skaffar partners med folk som de klickar med. Inte undra på att folk gör slut med varandra titt som tätt eller där 50% av giftermålen slutar i skilsmässor.

Se bara hur emelie dömer Dennis för att han varit med en massa brudar tidigare. Nej nej nej. Tack och hej. Helt fel match för varandra. Emelie vill försöka ändra på Dennis. Så fungerar det inte i ett förhållande.
2021-04-20, 02:17
Medlem
SphincterAnis avatar
Sa Emelie att Adrian är EN drömkille eller MIN drömkille?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in