Citat:
Ursprungligen postat av
PutaDeMadre
Alltså era jävla luffare. Tror ni på fullaste allvar att Einar ligger bakom detta?
Om ni har läst FUP från Encrofallet med Vårbynätverket så framkommer massa SMS-konversationer mellan Einar och hans mamma under tidsperioden efter kidnappningen. En del av denna konversation ser ut ungefär så här:
Einar: "Hej Mamma! *hjärta* Jag skulle vilja köpa en klocka, tror du vi har pengar till det? *hjärta* *smiley* *hjärta*
Einars mamma: "Ja, vill du att vi ska åka och kolla på en klocka? *smiley*
Einar: "Åh då kommer jag vilja köpa en på en gång *hjärta* *bamsekram*
Tror ni på fullaste allvar att en spillevink som frågar och åker och kollar på klockor med sin morsa enligt ovan ligger bakom beställningsmord på kriminella kurder via Bandidos? Vad i helvete är det för fel på er?
Jag ska förklara Till dig på ett sätt som du kommer inte fatta för du har aldrig haft företag o kommer aldrig att ha heller!
Einar utgifter e stora dyra kläder billiga horor i klippet allt du kan tänka dig nya bilar han e ung o kan inte spara heller va jag har sett!
Men hans företag omsätter miljonär o kommer göra det i fortsättningen!
Hans företag om jag minns rätt gjorde 8 miljonär i vinst 2020!
Nu tänker du oh 8 miljoner o killen kn inte köpa en klocka?
Han har 8 miljoner som e på företags kontot o han kan inte Bara börja överföra de pengarna på sitt riktiga konto!
Revisor säger direkt Till honom de e inte värt ta ut pengarna bättre med månadslön o investera 8 millar som de gör ännu mer!
För i Sverige landet tar så stora skatte pengar på miljonär att det blir inte värt!?
Han har en stor månadslön med stora utgifter plus företagets pengar som han kan inte använda Till vad som helst men man kan alltid investera i 1 eller 2 lokal som han köper som investering men i själva verket de e betalning för hans skydd o det kan han ordna från företaget pengar o Till o med köpa bilar på företag går prima o där har han större budget!
Men sånt kommer du aldrig fatta med 30 lax efter skatt i månaden (tvekar att du har det ens)
Han kan inte köpa klockor Bara från månadslönen som han spenderar på Massa skit!
Varje år kan du ta ut en visst summa från företaget men de räcker max Till 1 klocka om året o hur skulle han se ut i folks ögon om han Bara köper en klocka om året så han använder månadslönen också Till dyra saker för imponera på andra!