2021-04-19, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dcormier
https://www.expressen.se/nyheter/krim/mannen-stod-med-sin-flickvan-skots-ihjal/

"enligt uppgifter stod han och flickvännen utanför bostaden och rökte när en man gick fram och avfyrade flera skott.

Mördaren och en misstänkt kumpan ska sedan ha flytt platsen på elsparkcyklar."
Havals bror ska alltså ha känt sig iaktagen av personer på elcycklar innan han blev skjuten av en person på elcykel.

De kan antingen ha rekat eller försökt klippa honom tidigare men inte fått tillräckligt bra läge.

Polisen har varnat för att konflikterna ska eskilera mellan grupperingarna.

Einar har tydligt sagt i sina låtar att han inte behöver kriga med någon, han säger att han bara betalar några millar och åker till dubai medans andra tar hand om saken åt honom. Han skulle lägga upp selfis därifrån och njuta av sin semester. Han har sagt en mycket Annat också som tydligt förklarat exakt detta som nu har hänt i sina låtar.

Han är säkert oskyldig och har säkerligen ingenting alls med detta att göra... Eller hur?? Hahaha!!

Frågan är nog snarare om det han gjort är fel eller inte?!?!

Hade någon kidnappat mig, misshandlat mig, våldtagit mig, hotat min familj och förnderat mig sådär så kan jag rakt av säga att jag skulle gjort exakt samma sak, gud är mitt vittne!

Alla är olika men om man tar det till den nivån som de gjorde mot Einar så får man stå sitt kast, att ta livet av Haval hade inte fått honom att lida lika mycket som Einar fått lida tycker jag.

Detta är dock bara början på ett stort krig! Tror jag.
Citera
2021-04-19, 22:39
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Spelar ingen som helst roll. Föds du i Sverige får du automatiskt medborgarskap.

https://www.migrationsverket.se/Privatpersoner/Bli-svensk-medborgare/Medborgarskap-for-barn/Automatiskt-medborgarskap.html

Nä. Har du ens läst länken?
Citera
2021-04-19, 22:40
Medlem
Kanske FLG har något med detta att göra, kanske inte. Det hur som helst en mycket mer trovärdig teori än att Einar skulle sitta och riskera allt han har för att klippa någon som förmodeligen inte ens har någon direkt koppling till hans kidnappning.
Citera
2021-04-19, 22:43
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmi
Havals bror ska alltså ha känt sig iaktagen av personer på elcycklar innan han blev skjuten av en person på elcykel.

De kan antingen ha rekat eller försökt klippa honom tidigare men inte fått tillräckligt bra läge.

Polisen har varnat för att konflikterna ska eskilera mellan grupperingarna.

Einar har tydligt sagt i sina låtar att han inte behöver kriga med någon, han säger att han bara betalar några millar och åker till dubai medans andra tar hand om saken åt honom. Han skulle lägga upp selfis därifrån och njuta av sin semester. Han har sagt en mycket Annat också som tydligt förklarat exakt detta som nu har hänt i sina låtar.

Han är säkert oskyldig och har säkerligen ingenting alls med detta att göra... Eller hur?? Hahaha!!

Frågan är nog snarare om det han gjort är fel eller inte?!?!

Hade någon kidnappat mig, misshandlat mig, våldtagit mig, hotat min familj och förnderat mig sådär så kan jag rakt av säga att jag skulle gjort exakt samma sak, gud är mitt vittne!

Alla är olika men om man tar det till den nivån som de gjorde mot Einar så får man stå sitt kast, att ta livet av Haval hade inte fått honom att lida lika mycket som Einar fått lida tycker jag.

Detta är dock bara början på ett stort krig! Tror jag.

Men ett mord i förhållande till en dildo i anus... är lite annat? Vad är det som talar för att Einar har med det här att göra?
Citera
2021-04-19, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Men ett mord i förhållande till en dildo i anus... är lite annat? Vad är det som talar för att Einar har med det här att göra?
Jag pratar för mig! För mig hade det varit The end för för de som utsatte mig för det. Punkt slut!

Men alla är olika, du kanske gillar en dildo i rumpan?
Citera
2021-04-19, 22:54
Medlem
EjSvensks avatar
[quote=Jimmi|75569133]Jag pratar för mig! För mig hade det varit The end för för de som utsatte mig för det. Punkt slut!

Samma här , jag hade tagit dom av daga till vilket pris som helst inkl att jag själv skulle sitta av det.
Citera
2021-04-19, 22:57
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Har du hört talas om livstidskontrakt?

Eller sitter du på kontoret varje dag o säljer försäkringar med tram i blodet?

Berätta mer. Livstidskontrakt? Är det frivillig eller ofrivillig? Köper man en tjänst(skydd i det här fallet) från Bandidos, menar du då att man har skrivit på en livstidskontrakt? Det har jag aldrig läst om, inte i kriminella sammanhang inom Sverige alla fall.
Citera
2021-04-19, 23:00
Medlem
[quote=EjSvensk|75569241]
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmi
Jag pratar för mig! För mig hade det varit The end för för de som utsatte mig för det. Punkt slut!

Samma här , jag hade tagit dom av daga till vilket pris som helst inkl att jag själv skulle sitta av det.
Det dem utsatte kiddo för fick konsekvenser, han tog tillbaka sin heder, OM det nu var han som satte priset på hans huvud (som han säger i sina egna texter!) Headsup lilleman! Skönt och bli av med oskulden på detta sättet!
Citera
2021-04-19, 23:02
Medlem
WhyYouGehs avatar
Hade man inte gripit en person? Varför så lite info
Citera
2021-04-19, 23:03
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Einar betalar mördare för att lösa hans problem samtidigt som han är Sveriges Tekashi 69, dvs kriminella tjänar pengar på honom och vill gärna att han fortsätter sjunga för att göra pengar till dom.

Min fråga är dock, är Haval en nobody eller har han folk som är redo att dö och döda för honom? Einar har ju säkerligen betalat tunga MC gäng, kan verkligen en förortsgangster göra något eller kommer han krossas som en fluga?

De har tragiskt nog dödat hans bror vilket tyder på att detta redan tagits till en annan nivå.
Citera
2021-04-19, 23:06
Medlem
Alltså, spekulationer om huruvida Einar är så smart att han inte skulle riskera sin karriär, om han har beställt mord hit och dit. Ni måste väl ändå förstå att OM detta är någon slags hämnd för vad som hände Einar så är det inte han som bestämmer ett skit om vem som ska klippas. Han är i händerna på riktiga kriminella nu verkar det som, och en 18 årig, osäker pojke med hämndbegär, daddy issues och för mycket pengar är ett lätt byte. Han är mycket snabbt manipulerad och bortdribblad. Dom skiter så klart fullständigt i honom, dom vill bara hans pengar och honom som trofé.
Citera
2021-04-19, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IsoldesLock
Alltså, spekulationer om huruvida Einar är så smart att han inte skulle riskera sin karriär, om han har beställt mord hit och dit. Ni måste väl ändå förstå att OM detta är någon slags hämnd för vad som hände Einar så är det inte han som bestämmer ett skit om vem som ska klippas. Han är i händerna på riktiga kriminella nu verkar det som, och en 18 årig, osäker pojke med hämndbegär, daddy issues och för mycket pengar är ett lätt byte. Han är mycket snabbt manipulerad och bortdribblad. Dom skiter så klart fullständigt i honom, dom vill bara hans pengar och honom som trofé.

Verkar dessvärre vara så. I nuläget finns ingen utväg för honom utöver att pröjsa dessa MC gäng och leva i ständig rädsla för resten av sitt liv. Visst, jag tjänar inte miljoner per år men jag lever utan huvudvärk och kännedomen om att jag tagit andra människors liv.

Vet någon när FUP kommer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in