Citat:
Havals bror ska alltså ha känt sig iaktagen av personer på elcycklar innan han blev skjuten av en person på elcykel.https://www.expressen.se/nyheter/krim/mannen-stod-med-sin-flickvan-skots-ihjal/
"enligt uppgifter stod han och flickvännen utanför bostaden och rökte när en man gick fram och avfyrade flera skott.
Mördaren och en misstänkt kumpan ska sedan ha flytt platsen på elsparkcyklar."
"enligt uppgifter stod han och flickvännen utanför bostaden och rökte när en man gick fram och avfyrade flera skott.
Mördaren och en misstänkt kumpan ska sedan ha flytt platsen på elsparkcyklar."
De kan antingen ha rekat eller försökt klippa honom tidigare men inte fått tillräckligt bra läge.
Polisen har varnat för att konflikterna ska eskilera mellan grupperingarna.
Einar har tydligt sagt i sina låtar att han inte behöver kriga med någon, han säger att han bara betalar några millar och åker till dubai medans andra tar hand om saken åt honom. Han skulle lägga upp selfis därifrån och njuta av sin semester. Han har sagt en mycket Annat också som tydligt förklarat exakt detta som nu har hänt i sina låtar.
Han är säkert oskyldig och har säkerligen ingenting alls med detta att göra... Eller hur?? Hahaha!!
Frågan är nog snarare om det han gjort är fel eller inte?!?!
Hade någon kidnappat mig, misshandlat mig, våldtagit mig, hotat min familj och förnderat mig sådär så kan jag rakt av säga att jag skulle gjort exakt samma sak, gud är mitt vittne!
Alla är olika men om man tar det till den nivån som de gjorde mot Einar så får man stå sitt kast, att ta livet av Haval hade inte fått honom att lida lika mycket som Einar fått lida tycker jag.
Detta är dock bara början på ett stort krig! Tror jag.