2021-04-20, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Håller med dig.. Ibland är han fin och står upp för henne när andra snackar skit, för att sedan sitta och snacka skit själv eftersom han t.o.m tog upp hennes olycka som en FÖRDEL för henne. Nej bara nej Simon.. Han gillar henne, men är samtidigt så hotad av henne. Men han måste sluta för han skjuter sig själv i foten gång på gång och vinsten rinner honom ur händerna som han annars kunde ha haft chans på.

Japp exakt så! Som du skriver, om han kunde släppa sitt mindrevärdeskomplex mot henne så skulle han tjäna massor! Jag gick från att pendla mellan Simon och Tanja som favorit till att vara 100 procent säker till min favorit. Nu skiter jag i vem som åker så länge det inte är Tanja. Sen må man respektera att han är där för miljonen i jämförelse med Tanja som är där för upplevelsen. Men i mina ögon är det mest viktigt vem som ger mest under säsongen. Oavsett varit i huset 100 dagar eller ej. Sorry Ridne, detta blev en novell.
2021-04-20, 00:33
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Men är väl fjäsk det handlar om? Snälla säg det är så..

Jag vet inte.. tror inte det. Men det är mycket fjäsk nu från alla håll och kanter därinne. Det drar ihop sig som flickan sa.. eller hur det nu var
2021-04-20, 00:34
Medlem
xrlpyts avatar
Simon som tjatat om att han inte vill vara en del av Grabbarna Grus låter helt överlycklig och ropar "JAAAA! JAG FÅR VARA MEEEED!!" när de bjuder med honom i bikten..! Hahah, jag är säker på att han var ironisk, men ändå lite kul.
Medlem
1754s avatar
Nu har en snowflake gått på skiftet i kontrollrummet.
Medlem
Mouchinos avatar
Jag anser att bollen ligger hos AD för Madde har ändå fått köpa ner sig genom att försöka få ur honom vart fan han står och exakt samma svar varenda gång. Känslor går inte att planera för de kommer bara men utvecklingen står still, för AD menar inget allvar med Madde. Annars om han hade haft känslor för henne, varför denna tafatta approach från hans sida? Inte logiskt att hålla sig själv med järnhand om man verkligen känner något. Han vågar ju knappt sova brevid henne?

För honom föregår förnuft före känsla och därför kommer det inte att hända något mellan dessa två. AD planerar vartenda steg som deras relation vore en del i spelet "Risk" där varenda litet beslut måste utvärderas till max för att inte riskera något! Han tänker och analyserar för mycket och jag skulle inte vilja påstå att känsloyttringar kommer naturligt för honom. Minsta lilla steg mot Madde blir så komplicerat för att han egentligen inte vill något men säg det då en gång för alla så Madde åtminstonde kan få en ärlig förklaring. För de luddiga bortförklaringar AD hitills levererat till Madde är inte skäl nog då det visar på mer tillbakadragenhet än ett försök att möta hennes känslor.

Han hittar bara undanflykter istället för att bara följa sina känslor och han har ju redan uppmuntrat henne i bikten som en slags kärleksförklaring för att sen ta ytterligare ett steg tillbaka? Som att först låta någon få känna smaken på klubban för att sen dra bort den lika hastigt och så håller han på om och om igen. Allt är på hans villkor och det suger ju för Madde som har så starka känslor och skulle önska hon bara kunde gå fram och visa allt hon känner men hon är låst för att ta hänsyn till hans vilja.

Jag tycker Madde ska gå vidare och träffa någon som spontant vill ha henne istället för att gå och jaga en man som bara kommer med en massa "Om" "Kanske" "Jag vet inte" "Men" Tänk vad bra det hade varit för Madde om nu AD hade varit lika villig att bryta regler även när det kommer till känslor.
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-20 kl. 00:40.
2021-04-20, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nardos glider in i badrummet och ska genast börja snoka i vad Emelie och Judith pratar om.

Hon har lovat att hålla sig utanför Adrian och Maddes (icke) grej. Så on to her next mission
2021-04-20, 00:36
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
sami jaobssoon sitter och skriver på bb instagram att mergim är boss och att han diggar nardos

han kan ju dra åt helvete
Skojar du. Är detta sant är han ju riktig dum i huvudet
Medlem
Tror Sami kommer in som Amor under kärleksveckan.

För övrigt, helvete vilken fylla dom har ikväll
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag vet inte.. tror inte det. Men det är mycket fjäsk nu från alla håll och kanter därinne. Det drar ihop sig som flickan sa.. eller hur det nu var

"Säg till när det börjar" som flickan sa
2021-04-20, 00:37
Avstängd
33 årig fjant. käften på kärringen
2021-04-20, 00:37
Medlem
wolfiess avatar
simon o nardos paktar??? båda sa att de inte kommer rösta på varandra
2021-04-20, 00:38
Medlem
Madde kanske la en spya i poolen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera