2021-04-19, 23:51
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Antar att du har ljudet på mute?

Hon är fin att lyssna på dom få gånger hon snackar normalt. Se orden komma ut ur hennes perfekt formade mun.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Såklart det är därför. Börjar bli tröttsamt med detta fokus på att hon antingen bara surar/gnäller/är elak och när hon är avslappnad, vänlig, lättad att Dompa blir kvar och i feststämning bara en falsk människa som tänker på spelet.

Många här inne börjar få hack i skivan likt lil ZD/zingding
Inte så konstigt när hon får jävligt mycket tv-tid och är en av de som är mest problematiska där inne.

Jag fortsätter diskutera henne för att jag vägrar acceptera att en människa ska få bete sig som hon gör utan att bli ifrågasatt, bara för att hon har "anledningar".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Någon mer som lägger märke till Maddes creepy blickar mot Adrian när hon gör crazy eyes o kisar lite samtidigt med något skumt smile? Hon har gjort minst 3 ggr på en minut.
Hade blivit lite rädd om jag fick såna blickar

Hon beter sig som en nykär fjortis på fyllan, sjukaste att hon är äldst i huset men beter sig som yngst!
2021-04-19, 23:52
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Årets upplägg av BB 2021 tyder på att det går i graven nu i Sverige ! Vart hittades dessa människor ! TV4 ni körde skiten i botten

När ska dom börja bygga bostäder i området Big Brother-huset ligger i? Lär vara slut på BB för denna gång då antar jag.
Medlem
Varför kan de inte bara snacka och festa, måste de köra högstadielekar för att kunna "festa" ihop?
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Skulle förklara årets upplägg som hittills påminner mer om en urvattnad PH-variant än riktig BB

Det är endast ungdomar i huset, blir en viss stämning... Big brother konceptet är som bäst när åldrarna varit mer blandade!
2021-04-19, 23:53
Medlem
Paladins avatar
Simon på g ang Tanja i sov 2 med Fejkelie

Så jävla småsinta.
2021-04-19, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Väcker människor? Hon fucking SLÄCKER människor.
Att bli jämförd med henne tar jag som en direkt förolämpning, lol.

Kan citera in mitt inlägg från tidigare i kväll:

Trodde aldrig att du skulle vara en av dom som skulle fastna för Adrian.

Samma situation här förr, men jag såg veckan innan och militärveckan. Jag såg att du missade det. Jag lovar att du missade!

Jag såg incidenten kukmannen snackade om vilket får mig att tro att du/ni missade den.

Jag har mest lyssnat den här veckan så jag får lägga mig platt här. Men jag hade önskat mer.
2021-04-19, 23:54
Medlem
Anonym396s avatar
Simon och Emelie gnäller i rosa sovrummet om att Tanja kommer vinna...
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Narcissisten Nardos älskar att dansa på fyllan medan hon kollar på sig själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Inte så konstigt när hon får jävligt mycket tv-tid och är en av de som är mest problematiska där inne.

Jag fortsätter diskutera henne för att jag vägrar acceptera att en människa ska få bete sig som hon gör utan att bli ifrågasatt, bara för att hon har "anledningar".

Spot on som vanligt. Det är där problematiken ligger. De i huset verkar inte se det på samma sätt dock. För mig obegripligt hur de i huset kan ignorera hennes blickar osv. Tror inte hon är en dålig människa på något sätt så utan stör mig på hennes rättfärdighet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Det är endast ungdomar i huset, blir en viss stämning... Big brother konceptet är som bäst när åldrarna varit mer blandade!

JA! Det har jag sagt i många år! Att Luis och Katti kom in detta år gjorde att gruppen ”satte sig” på ett annat sätt än när det bara är yngre festprissar med. Det finns andra program för festprissar, det är roligt att studera hur andra sorters relationer växer fram.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in