2021-04-19, 23:27
Bannlyst
Adrian vilken jävla mupp..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Mergim var anledningen att jag slutade titta förra säsongen. Och så är just han tillbaka... TÄNK OM DE INTE NOMINERAR HONOM 😳

Ja jag vet... tänkte mig för innan jag förnyade liven en månad till... om Mergim blir kvar så orkar jag inte titta! Jag förstår att han haft och har det kämpigt med sig själv och att han jobbar med det. All respekt. Förstår också att han blir ledsen och att man inte får uttrycka sig hur elakt som helst om honom, han är människa han också... MEN jag orkar bara inte se honom i min TV och jag tror faktiskt inte att det gör honom gott att vara därinne, med de konsekvenser det får även på utsidan. Det funkar inte att han ska försöka revanchera sig genom att göra om hela ”resan” igen.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Omg INTE PONNE 🤣

Alltså..jag var inget jättefan av Ponne men han var ju tio ggr roligare att titta på än de där jag räknade upp som är kvar därinne Han fick igång de andra på festerna lite iallafall och gjorde Tanja och Simon glada.
2021-04-19, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
"Får jag skjuta den i rumpan på dig?" - Rimhålet till Simpbögen

True gaymance <3

Minns du när Lennie och Mergim juckade mot varandras rövar när dom skulle spränga ballongerna?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja Emelies chansning att nominera Tanja höll inte. Nu kommer den bita henne i svansen, jag (och säkert fler med mig) har fått upp ögonen för Emelies rätta väsen. Hennes mest försonande drag är att bästa Dompen av nån anledning verkar tycka om henne. Det vettiga jag har sett i henne försvann när jag insåg HUR MYCKET hon är kapabel att tala med kluven tunga.

Men va?

Tanja har ju flest supporters. Det är ju den man kan rösta på utan att riskera att man har påverkat någons öde.

Det värsta emelie har gjort är ju att sprida sin teori.

Nardos och simon hatar ju tanja. Dom manipulerar ju tittarna OCH produktionen. Dom hotar ju att lämna huset för att tanja kommer vinna.

Simon kommer förhoppningsvis komma över det och dricka lite öl och vara och ha kul. Annars kommer han torska
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Överdriver du inte nu? Dennis är en 30-årig man. Han har säkert träffat tjejer som Emelie förut.

Vem som helst kan bli manipulerad.
2021-04-19, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Just tusan, hade helt glömt av hur han skrek! Man får vara glad att han lagt ner det nu iaf!

Jag tror produktionen sa det till honom "om du inte skriker i år får ju 20 000 kr för att gå in igen". Eller! Mergim snackar ju om att han förändrats och utvecklats.. kanske är OOOH AAAA han syftar på då ? För mycket annan förändring har vi inte sett....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Ok på riktigt. Vad har jag missat om Emelie?
Jag har jobbat och bara lyssnat vissa delar så detta är en genuin fråga.

Hur i helvete kan

MERGIM
JOEL
PEDRAM
MADDE
NARDOS
ADRIAN
JUDITH

Ha mer stöd än henne? Wtf. Ge mig en bra förklaring, för det är för mig helt sjukt. Jag mpste ha missat nåt.

SIMON
DOMPA
TANJA

Får gärna glida lite till. Simon har klättrat lite dp han inte gråtit på någ ra dagar
Folk har äntligen börjat inse att hon är en manipulativ mobbare. Helt rätt att hon droppar i popularitet, hon behandlar alla som skit.
Bannlyst
Innan Madde gick in i huset hade hon festat 5 gånger på ett år och nu är hon värsta alkisen 😱😱😱
2021-04-19, 23:30
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Nu gömde AD 2 cider till i köket 🙄

Varför får han en massa fördelar hela tiden..? Han borde bli autonominerad DIRR. Helvete vad trött jag blir på daltandet av den där manboyen av hans syster, hans mamma, produktionen och de andra deltagarna därinne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, precis. Hon har upprepat "du är en douche" som ett mantra sedan han kom in, till den grad att de båda ser det som en absolut sanning. Det är att bryta ner. Jag är inte helt säker på att han kommer bita tillbaka, nu när han redan är fast i fällan.

Jo, till viss del, men hon är fortfarande vidrig mot honom.

Är det inte väldigt uppenbart att hon gör det pga att hon skyddar sig själv? Hon har nämnt flera gånger att hon ”leker med elden”, det är hennes sätt att börja outa att hon har känslor. Är inte det JÄTTETYDLIGT för er andra?

Sen att hon slänger med saker som inte är speciellt snälla gör det inte rätt. Men den där tjejen är livrädd att bli bränd i tv. Det såg vi redan med Adrian i början, vad hon sa åt/om han då. Grejen med det var att Emelie hade rätt och det har vi fått se nu.

Hon kommer garanterat lära sig en läxa när hon kommer ut, att detta ”sarkastiska” beteende inte går hem. Men tills dess kommer vi nog få se det OM hon inte faller handlöst för Dompa innan och bara ser rosa moln.
Medlem
Rudiebois avatar
Mmm Madde lyckades manipulera er alla.
Från hennes bölande och ömkande kring AD-situationen till att nu visa sina rätta färger. Allt var bara ett spel för gallerierna.
Hon kommer bli husets nya Tjackie, fast en mer tonad version.
Se och lär, mina damer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in