2021-04-19, 23:24
Medlem
Ok på riktigt. Vad har jag missat om Emelie?
Jag har jobbat och bara lyssnat vissa delar så detta är en genuin fråga.

Hur i helvete kan

MERGIM
JOEL
PEDRAM
MADDE
NARDOS
ADRIAN
JUDITH

Ha mer stöd än henne? Wtf. Ge mig en bra förklaring, för det är för mig helt sjukt. Jag mpste ha missat nåt.

SIMON
DOMPA
TANJA

Får gärna glida lite till. Simon har klättrat lite dp han inte gråtit på någ ra dagar
Medlem
Ridnes avatar
Jag hade lätt velat ha tillbaka:

Jesper
Luis
Tess
Ponne
Kattis
Steph
Jaqi

och bytt ut dem med

Adrian
Madde
Joel
Mergim
Pedram
Judith
Emelie

Tror huset hade varit MYCKET roligare att titta på då faktiskt. Fel personer har åkt varje vecka... Hur är det möjligt att de värsta förutom tre (Simon, Dompa och Tanja) är kvar därinne?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Och?

"Jag älskar dig jag kommer aldrig göra om det"

Är ju EXAKT därför han "är kvar" med henne

Hon tar tar tar tar tar ger tar tar tar tar tar tar ger tar tar tar tar tar rar ger tar tar tar

och det är gångerna hon ger som gör att han stannar, precis som i vilken destruktiv relation som helst

Du vet att jag håller med dig där! Skrev tidigare att hon kör sin version av The game. Hon har svar på tal mot de flesta och Dompa attraheras av det just nu. Som du skriver , destruktivt förhållande!
2021-04-19, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bruv
Hmm, ja jag hör dig. Tyvärr har Dompas rädsla för att framstå som en douchebag fått honom att toffla efter henne. Man hade önskat att han kunde se igenom henne. Men jag känner ändå att om det krävs kan han bita tillbaks.

Joel vet vilka knappar han ska trycka på när det gäller henne och har ett mentalt övertag. Det vet Emelie om.
Ja, precis. Hon har upprepat "du är en douche" som ett mantra sedan han kom in, till den grad att de båda ser det som en absolut sanning. Det är att bryta ner. Jag är inte helt säker på att han kommer bita tillbaka, nu när han redan är fast i fällan.

Jo, till viss del, men hon är fortfarande vidrig mot honom.
2021-04-19, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hade lätt velat ha tillbaka:

Jesper
Luis
Tess
Ponne
Kattis8
Steph
Jaqi

och bytt ut dem med

Adrian
Madde
Joel
Mergim
Pedram
Judith
Emelie

Tror huset hade varit MYCKET roligare att titta på då faktiskt. Fel personer har åkt varje vecka... Hur är det möjligt att de värsta förutom tre (Simon, Dompa och Tanja) är kvar därinne?

Omg INTE PONNE 🤣
2021-04-19, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Alltså Madde "Nu när jag och Adrian tar det slow, kommer de inte rösta på oss särskilt när Emelie och Dompa också har en grej, så har dem ett annat par att fokusera på."

NEJ Madde.. Ni tar det inte slow, han har klargjort att det inte finns en grej, han sa att det kanske blir något i framtiden, men nej. Finns inget ni som par.

Alltså HERREGUD.

+100000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Produktionen skiter i vad tittare tycker. Det gjorde dom förra året, och gör även detta år. Men Mergim får gärna kastas ut, även om han är den som skapar tv där inne nu. Han skriker inte lika mycket denna säsong, det är otroligt skönt.
Just tusan, hade helt glömt av hur han skrek! Man får vara glad att han lagt ner det nu iaf!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Ok på riktigt. Vad har jag missat om Emelie?
Jag har jobbat och bara lyssnat vissa delar så detta är en genuin fråga.

Hur i helvete kan

MERGIM
JOEL
PEDRAM
MADDE
NARDOS
ADRIAN
JUDITH

Ha mer stöd än henne? Wtf. Ge mig en bra förklaring, för det är för mig helt sjukt. Jag mpste ha missat nåt.

SIMON
DOMPA
TANJA

Får gärna glida lite till. Simon har klättrat lite dp han inte gråtit på någ ra dagar

Jag undrar EXAKT detsamma!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Så sant. Då skall det tryckas så fingrarna blöder!

Registrerar ett konto åt min katt och låter även tassar få bidra till hans utgång. Tillbaka till Häss-sss-leholm.
2021-04-19, 23:27
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Dom har en hel del dricka nu.
Hoppas det blir en dundermongofyllekväll!

Det hade behövts. Seriöst, den mest händelserika festkvällen hittills är väl ändå när de pissade i poolen.
Det säger mycket om festerna denna säsong
Medlem
Rudiebois avatar
"Får jag skjuta den i rumpan på dig?" - Rimhålet till Simpbögen

True gaymance <3
Medlem
basiss avatar
Nu gömde AD 2 cider till i köket 🙄

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera