2021-04-19, 22:57
Medlem
ovaxadbanans avatar
Vet nån status mellan Nardos och Emelie efter att hon sagt att Emelie "snor andras kultur" (så korkat ) är de sams??
2021-04-19, 22:58
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Exakt så. Men vad som uppfattas som ett skämt ligger ju till stor del hos mottagaren också. Tycker ingen att man är rolig (vilket ingen gör) kan man inte fortsätta skylla på skämt.

Jag är sarkastisk så in i helvete, men är till skillnad från Emelie inte elak och vet var gränsen går, och därför blir jag fett provocerad av att hon profilerar sig som "sarkastisk" när hon bara är elak FÖR JAG VILL INTE ATT FOLK SKA TRO ATT JAG ÄR SOM HENNE när jag beskriver mig själv som sarkastisk.

Mycket bra skrivet. Man måste kunna läsa av omgivningen. Speciellt när dom bor ihop. Om hon är sådär med sina vänner i Ystad och dom tycker det är kul, fine. Men bor man med massa andra människor som inte tycker det är kul och inte förstår så måste man nog inse att man måste anpassa sig lite.

Jag själv kan ha en väldigt rå, grov och hård humor när jag är med några av mina närmsta vänner där vi alla är likadana.

Men i en annan grupp med vänner jag har är det inte alls lika uppskattat med den "jargongen", och dom förstår inte alls humorn i det. Där väljer jag att anpassa mig, för jag vill ju inte att någon ska ta illa upp. Jag är mig själv men väljer bort det jag vet att dom inte förstår/uppskattar.

Sedan är jag inte mer än människa, jag kan också "trampa i klaveret", men då får man ju be om ursäkt. Mina vänner skulle bli mina ovänner om jag bara skyllde på dom för att dom tar illa upp av allt jag säger.
2021-04-19, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Förutom brösten så har Tanja en manskropp. Inga kurvor, ingen kvinnlig midja och inga höfter. Midjan lika bred som höften, precis som en man.

Kul för dig att du tänder på sånt.

Haha, ditt inlägg, för mej till en tanke på att du är en bög, men du behöver inte skämmas för det!!!
2021-04-19, 22:59
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden

Hade de inte ett virus förra året som kom in och nös på deltagarna ? Vilket kändes otroligt konstig i och corona-utbrottet hahaha. Eller minns jag helt galet?

Jo det stämmer. Det var så konstigt mitt i en pandemi
Medlem
nicamaces avatar
Undrar hur många Ulvsunda industriområde DJ:s som skickar in sina alster till BB varje dag 🤔
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Narcissist väl?
Ja
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Du minns heeelt rätt! Det var en aning märkligt.🤣

Folk dog i massor världen över och BB-sverige slänger in ett coronaliknandevirus i huset som ska smitta deltagarna 😅 Minns att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta haha.
2021-04-19, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ja, "bacillen" som kom in och nös "Tissi! Tissi! Tissi!" https://asset-images.b17g.net/api/v2/img/5e552cdbe4b071ce13a19769-1582640348289-.jpg

Älskar att du har bilder sparat Så var det
2021-04-19, 23:01
Medlem
Paladins avatar
"Adrian har gömt cider han kommer bli autonominerad" - Joel

Adrian sprang in i bikten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Han är som Covid-19. Fortsätter sorgligt nog följa med år efter år. Mergim BB-20. Blir det en säsong nästa år dyker han säkerligen upp även då.

Konstaterades för fem dagar sedan.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Vad är det för töntig klapplek och vilken vuxen individ introducerade leken? Släng ut personen direkt.

Jag tror nog det var den förvuxna tonåringen Adrian. Den är lika menlös och sinesslö som när två katter sitter och skuggboxas...

Jaaaa, BB kom igen, hörde ni Joel? Adrian gömmer ciiiiider! Autonominera! NU!
Medlem
Rudiebois avatar
Bevis på att Simpa har en liten pitt. Hans kondomer hemifrån höll inte ens för hans feta skalle.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in