2021-04-19, 22:38
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Kommande vecka vill jag se någon eller flera lacka hårt på Mergim. Jag vill se äkta bråk.
Men vem?
2021-04-19, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det blir som förra året. Gå omkring med hjärtan på kroppen och krama varandra extra mycket. Det var roligt förra året för många hatade varandra. I år blir det inte lika intressant då alla älskar varandra ändå.

Ah låter lite halv tradigt men de kanske ändrar konceptet.. Får vi hoppas iallafall.
Såg inte själv förra året men förväntningar är inte höga
PS. Grattis till segern
2021-04-19, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
En skål fylld av kärlek för Jaqui! <3
SKÅL 🍻
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Varför hatar jag Peddot så hårt?

Har du gjort det fr start? Jag gjorde det i början. Nu är han liksom i lä, fokuserar mer min irritation på Nardos och Mergim numera. Och Judiths skratt. Hatet hoppar liksom, lol.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
En grej som bekräftar Mergims narcissistiska sida är att så fort någon annan får fokus så sitter han där känslolös och tittar drygt på händelsen, alla skrattar men inte Mergim.

Skrik och skratt blir det när han är med i händelsen, när han får visa sina moves eller när han får ordet. Ser ju nästan ut som en blyg och utfryst en ibland den där Mergim.

Svårt när man inte känner mänskliga känslor... Han snor och lånar känslor och tankar och situationer men han kan aldrig vara genuin i dem. Det är nog därför man ser honom helt blank i vissa stunder.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Mergim gömde cider i eftermiddags i korgarna på toaletten, han är fan makalös.

det missade jag då sjönk han igen lilla råttan
2021-04-19, 22:40
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Eller hur han får väl klunka snabbt istället som andra. Nej just det jag glömde att han har lite svårt för det , sist host-spydde han ju ut sin cider på mattan när han försökte ta mer än 3 klunkar 😂

Jag kan gå med på att han får ställa undan tre cider och öppna dom och sen låta dom stå till nästa fest. Då har han festen klar. 3 avslagna cider, så slipper han den obehagliga känslan av "bubbligt i munnen" eller vad fan han sa förut när han förklarade varför han inte gillade kolsyrat. 3 cider räcker dessutom. Han kommer inte bli roligare hur mycket han än dricker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag har aldrig jämfört Emelie och Mergim, båda manipulerar men har helt olika tillvägagångssätt. Man måste kunna prata om pissiga beteenden (Emelie) utan att försvara det med att någon (Mergim) är värre.

Det finns inga försvar för en person som manipulerar andra att känna/tro/tänka att de inte har rätt till sina känslor.

Jag är helt med på vad du säger.
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Har du gjort det fr start? Jag gjorde det i början. Nu är han liksom i lä, fokuserar mer min irritation på Nardos och Mergim numera. Och Judiths skratt. Hatet hoppar liksom, lol.

Ja ända från start. Det är något med hans personlighet jag inte tål. Nardos och Mergim är tätt därefter!
2021-04-19, 22:41
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Den som kom på klappleken borde bli autonominerad..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Japp! We all know the type. "Det var ju ett skämt." "Slappna av." "Man måste ju få skämta lite, sluta vara så butt hurt". Jag kan uppskatta en viss sarkastisk bitterhet hos folk, så länge de inte rättfärdigar allt de gör med den ursäkten. "Jag vet att jag slog dig men älskar ju dig så mycket". Om man ska hårddra det..
Exakt så. Men vad som uppfattas som ett skämt ligger ju till stor del hos mottagaren också. Tycker ingen att man är rolig (vilket ingen gör) kan man inte fortsätta skylla på skämt.

Jag är sarkastisk så in i helvete, men är till skillnad från Emelie inte elak och vet var gränsen går, och därför blir jag fett provocerad av att hon profilerar sig som "sarkastisk" när hon bara är elak FÖR JAG VILL INTE ATT FOLK SKA TRO ATT JAG ÄR SOM HENNE när jag beskriver mig själv som sarkastisk.
Medlem
Jag. Klarar. Inte. Av. Emelies. Röst. Eller. Dialekt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in