2021-04-19, 17:25
Medlem
D*ara hade inre visat sig öppet om han hade haft en hotbild mot sig. Speciellt där han är skriven. Dessutom är det cringe att han mördas 1 vecka efter att gang gang släppts på You Tube.

Ska bli intressant veta motivet... Om d nånsin klaras upp.
Senast redigerad av Dcormier 2021-04-19 kl. 17:35.
Citera
2021-04-19, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daaniii
Pengar köper allt nu för tiden. Även folks död.
True, behövs dessutom inte mkt stålar för någon 18åring ska klippa någon. Vi kan ju bara en så länge spekulera kring att det skulle vara Einar som betalt någon för klippa snubben..
Citera
2021-04-19, 18:07
Medlem
Är det någon som är helt säker på att einar inte är tillbaka i Sverige då? Han postade en bild igår när han sitter i sin nya mercedes och det ser ut som att det skulle kunna vara i Sverige. Dock konstigt att han inte går ut med något som helst statement utan håller sig helt tyst istället
Citera
2021-04-19, 18:45
Medlem
Kesson123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshit
Är det någon som är helt säker på att einar inte är tillbaka i Sverige då? Han postade en bild igår när han sitter i sin nya mercedes och det ser ut som att det skulle kunna vara i Sverige. Dock konstigt att han inte går ut med något som helst statement utan håller sig helt tyst istället

Kan vara en gammal bild han har tagit
Citera
2021-04-19, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kesson123
Kan vara en gammal bild han har tagit
Ja det ser ut som något barrträd i bakgrunden?
Citera
2021-04-19, 18:56
Medlem
Citat:

Min storebror med familj träffade Einar & Co på Arlanda i lördags. För er som inte tror mig så sände Einars tjej Alexandra live på tiktok igår där hon satt på en uteservering i Sthlm med en vän.

Edit: på Einars senaste instagrambild så syns även barrträd och han håller i en MER. Såvida han inte sparat den drickan i en månad så var han alltså här under tiden för mordet på Dara
Senast redigerad av CykaBlyat123 2021-04-19 kl. 18:59.
Citera
2021-04-19, 19:00
Medlem
hazey1526s avatar
Citat:

Han är i Sverige
Citera
2021-04-19, 19:21
Medlem
Tror inte ett smack på att det här har med Einar att göra. Det är ett gängmord av traditionell modell som kan ha med storebror att göra men som inte behöver ha det. Tror mer på ett samband med knivhuggningarna nyligen.
Citera
2021-04-19, 19:47
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/krim/mannen-stod-med-sin-flickvan-skots-ihjal/

"enligt uppgifter stod han och flickvännen utanför bostaden och rökte när en man gick fram och avfyrade flera skott.

Mördaren och en misstänkt kumpan ska sedan ha flytt platsen på elsparkcyklar."
Senast redigerad av Dcormier 2021-04-19 kl. 20:01.
Citera
2021-04-19, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Tror inte ett smack på att det här har med Einar att göra. Det är ett gängmord av traditionell modell som kan ha med storebror att göra men som inte behöver ha det. Tror mer på ett samband med knivhuggningarna nyligen.

Jag ska berätta Till er hur detta hände!

Einar betalar för skydd till Bandidos som kommer göra allt för o inte förlora sitt bankomat!

Han får träffa Presidenten som förklarar Till honom att han måste ta resa Till Dubai o de ska visa Haval vem e de riktiga storspelarna!
Killen vet nånting ska hända han vill inte att de ska göra nåt men vågar inte säga nåt för han stor framför en människa som kan få bort honom!
Han åker han vet ingenting hur saker ska gå till sen visar Bandidos att Haval e inte så stor G som han verkar att tro o alla e sårbara!
Einar får reda på vad som hände får panik kan inte sova nu på nätterna!
Han e rädd o vet att nu e han skyldig de för resten av sitt liv för Bandidos skyddar hans familj med som de planerade bomba o mörda!
Detta va genom tänkt plan av riktiga gangsters som satt där i dagar o planerat!
Detta handlar inte om att de e kränkta av Haval detta handlar endast om att de vill aldrig förlora Einar(bankomatet)!
Så hade jag också gjort om jag hade varit de!
Einar kommer dra in miljoner från o med nu hälften kommer Bandidos att kräva o få bort alla som försöker göra nåt mot svensken!
Citera
2021-04-19, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ska tydligen vara artisten Havals bror? Har för mig med Haval har en beef med Einar. Men ni tror väl inte Einar har så tunga grabbar bakom sig så dem klipper Havals bror?

Einar har riktiga drängar som back honom i alla lägen. Dsvdv
Citera
2021-04-19, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Jag ska berätta Till er hur detta hände!

Einar betalar för skydd till Bandidos som kommer göra allt för o inte förlora sitt bankomat!

Han får träffa Presidenten som förklarar Till honom att han måste ta resa Till Dubai o de ska visa Haval vem e de riktiga storspelarna!
Killen vet nånting ska hända han vill inte att de ska göra nåt men vågar inte säga nåt för han stor framför en människa som kan få bort honom!
Han åker han vet ingenting hur saker ska gå till sen visar Bandidos att Haval e inte så stor G som han verkar att tro o alla e sårbara!
Einar får reda på vad som hände får panik kan inte sova nu på nätterna!
Han e rädd o vet att nu e han skyldig de för resten av sitt liv för Bandidos skyddar hans familj med som de planerade bomba o mörda!
Detta va genom tänkt plan av riktiga gangsters som satt där i dagar o planerat!
Detta handlar inte om att de e kränkta av Haval detta handlar endast om att de vill aldrig förlora Einar(bankomatet)!
Så hade jag också gjort om jag hade varit de!
Einar kommer dra in miljoner från o med nu hälften kommer Bandidos att kräva o få bort alla som försöker göra nåt mot svensken!
Håll dina spekulationer till dig själv i fortsättningen, detta kan vara bland de dummaste teorierna jag har läst hittills...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in