2021-04-19, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ska tydligen vara artisten Havals bror? Har för mig med Haval har en beef med Einar. Men ni tror väl inte Einar har så tunga grabbar bakom sig så dem klipper Havals bror?

Herregud människa, läs två rader i tråden innan du postar... du är extremt sen på bollen.
Citera
2021-04-19, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Det som än så länge framkommit är begränsat till Sky ECC. Alltså inte hela Sky i så fall. Det som de fått tillgång till är alltså det som varit en piratversion av Sky.

Så kan det vara, har hursomhelst svårt att se att någon chansar på att det är safe efter alla häktningar.
Citera
2021-04-19, 14:19
Medlem
Lyrics från osläppt låt av Einar efter kidnappningen:

"Jag laddar tabben, jag ska knulla dom tillbaks,
jag sitter i ett möte med en f*cking psykopat,
bror vi diskuterar summor han ska f*cking bli betald
för att dyka upp och spreja med en f*cking automat"

https://www.youtube.com/watch?v=-XwK6AJ7_oc

I en intervju med big drippa där Einar frågas ifall han överdriver/ljuger i sina låtar:
- det du säger i dina texter, är det sant?
- vad tror du? Tror du jag sitter och skojar i mina texter eller? Varenda grej jag säger i min text stämmer.
https://www.youtube.com/watch?v=XoYEBSIU1Xo

Vad tror ni?
Citera
2021-04-19, 14:19
Medlem
Summering, för att återgå till vad som spekulerats fram hittills!!

*Einar har betalat för sitt beskydd och sin hämnd.

**Bandidos har tagit på sig rollen, vilket vi kan konstatera vara ett faktum vid detta laget

***Bandidos har även blivit nedvärderande av Haval emellertid vilket gör saken till en mer personlig sak för dem.

****parterna är efter en tids överläggning och förhandling överens om att Haval och Yasin kommer sitta en längre tid och vill ändå göra en statement och hämnas. Bästa vägen är att ge sig på Havals lillebror för att skada Haval så hårt som möjligt.

*****Så Einar åker iväg till Dubai för att inte vara i närheten medans helvetet bryter loss och planerna verkställs.

Teorin i tråden har varit att Bandidos lämnat över skit jobbet till x-team som styrs av någon sk "Lambi" Rob*n.

Skjutningen i Märsta sägs har varit på ngn som ska ha varit släkting alt. bror till Yasin.
Det har även spekulerats i om det kan ha varit en hämndauktion från Havals sida på motparten.

Kan vi snälla försöka hålla oss till ämnet nu?? Vet någon nått mer, finns det några nya uppgifter??
Citera
2021-04-19, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmi

**Bandidos har tagit på sig rollen, vilket vi kan konstatera vara ett faktum vid detta laget

***Bandidos har även blivit nedvärderande av Haval emellertid vilket gör saken till en mer personlig sak för dem.

****parterna är efter en tids överläggning och förhandling överens om att Haval och Yasin kommer sitta en längre tid och vill ändå göra en statement och hämnas. Bästa vägen är att ge sig på Havals lillebror för att skada Haval så hårt som möjligt.

*****Så Einar åker iväg till Dubai för att inte vara i närheten medans helvetet bryter loss och planerna verkställs.

Teorin i tråden har varit att Bandidos lämnat över skit jobbet till x-team som styrs av någon sk "Lambi" Rob*n.

Skjutningen i Märsta sägs har varit på ngn som ska ha varit släkting alt. bror till Yasin.
Det har även spekulerats i om det kan ha varit en hämndauktion från Havals sida på motparten.

Kan vi snälla försöka hålla oss till ämnet nu?? Vet någon nått mer, finns det några nya uppgifter??
Tack för summeringen. Har Einar alltså en koppling till Bandidos? Jag trodde de var "seriösare" än att beblanda sig med becknarväskor och "rappers". Money talks antar jag.
Citera
2021-04-19, 14:28
Medlem
För alla som är nya i tråden; INGEN POÄNG ATT BLÄDDRA IGENOM, BARA 50+ SIDOR MED TOMMA SPEKULATIONER OCH TRAMS. Fortfarande ingen som kommit med något konkret alls om vilka som ligger bakom eller hur situationen uppstod.
Citera
2021-04-19, 14:32
Medlem
Något mer om mordet på havals bror? Inga videoklipp eller något?
Citera
2021-04-19, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Njaee.. Hans föräldrar hade väl inte svenskt medborgarskap ? När han föddes. .
Spelar ingen som helst roll. Föds du i Sverige får du automatiskt medborgarskap.

https://www.migrationsverket.se/Privatpersoner/Bli-svensk-medborgare/Medborgarskap-for-barn/Automatiskt-medborgarskap.html
Citera
2021-04-19, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmi

Att Yasins släkting/lillebror var den som blev skjuten i Märsta är skitsnack. Om fallet vore så hade det redan bekräftats, det ryktet startades av någon som hade fått i sig en grogg för mycket igår.

Vad det gäller det andra så är du rätt ute, Einar har nära kontakter inom Bandidos/Bredängs grabbarna. Däremot ställer jag mig tveksam att Einar har beställt mord på Havals lillebror som någon slags hämnd. Mycket möjligt att Bandidos ligger bakom det men tror inte det är på Einars begäran
Citera
2021-04-19, 15:19
Medlem
Varför skulle Bandidos kunna ligga bakom det? Vad är det jag har missat?
Citera
2021-04-19, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelfyra
Varför skulle Bandidos kunna ligga bakom det? Vad är det jag har missat?

Bara massa snillen som tar den lilla infon de får via texter/sociala medier och tror att allt handlar om Einar.
Citera
2021-04-19, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ska tydligen vara artisten Havals bror? Har för mig med Haval har en beef med Einar. Men ni tror väl inte Einar har så tunga grabbar bakom sig så dem klipper Havals bror?

Pengar köper allt nu för tiden. Även folks död.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in