2021-04-19, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jag är fan nervös. Röstade på Tanja men kunde inte låta bli att slänga in ett par stödröster på Dompa. Har man gjort bort sig nu?
Ja, jag vågade inte riskera...Men vi får veta strax innan 22.00! 🙂
2021-04-19, 19:40
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja, det är som tvångsmässigt beteende. Har man fått veta hur alla i huset röstade sina ettor?

Jag tror att någon skrev att det kom i avsnittet efter då man fick se vilka dom satte sina 2p på men jag har inte kollat på det själv så jag vet inte.
2021-04-19, 19:41
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tror:

Tanja - Åker inte ut
Dennis - Tittarna ledsna (iallafall om han dumpar surskånskan nån jävla gång)
Madde - Grodan och Sting jätte jätte ledsna (jag med för den delen)
Jackie - Tjack-kranarna där hon kommer ifrån, blir jätte jätte glada!

Hahaha! Ok men om vi utgår från dom som är kvar i huset då?
2021-04-19, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag tror att någon skrev att det kom i avsnittet efter då man fick se vilka dom satte sina 2p på men jag har inte kollat på det själv så jag vet inte.
Ok. Såg också hur de lagt sina tvåor. 👍
2021-04-19, 19:43
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ok. Såg också hur de lagt sina tvåor. 👍

Har du kollat avsnittet som kom dagen efter? För jag tror som sagt att nån skrev här att det var då man fick se hur dom la sina 1p.
2021-04-19, 19:44
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Hahaha! Ok men om vi utgår från dom som är kvar i huset då?
Isåfall tror jag allt du har alla rätt! 🙂
2021-04-19, 19:46
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Jag tänkte skriva att Emelie skulle sakna Madde mest men jag vet faktiskt inte... Jag tror emelie kommer sakna Madde men har en känsla att Joel kommer sakna Madde för att han är inte så nära någon annan förutom nardos och även emelie men dom tjafsar en del också. Sen tror jag Joel hoppas på kontakter inom "stylist världen" från Madde 😅

Joel som gått runt halva säsongen i en julpyjamas han fick för typ 5 år sedan?? DEN Joel?? Det är så otroligt pinsamt hur han burit den i live tv i snart 70 dagar. 🥴
2021-04-19, 19:46
Medlem
Citat:
Har du kollat avsnittet som kom dagen efter? För jag tror som sagt att nån skrev här att det var då man fick se hur dom la sina 1p.
Jag såg, men minns inte mer än att man fick bara veta en av de två som de röstade på. Var mest nyfiken på om någon lagt röst otippat på någon typ mössan lagt på madde etc. Lååååångtråkigt nu här och försöker underhålla mig själv 🤣😍🤣
2021-04-19, 19:47
Medlem
Men... vibbar det inte lite mellan Mergim och Jackie?
2021-04-19, 19:48
Medlem
Citat:
Ja, det är som tvångsmässigt beteende. Har man fått veta hur alla i huset röstade sina ettor?
Finns som eget klipp i appen, heter typ ”så röstade deltagarna”. Minns tyvärr inte hur de la dem, annars hade jag såklart skrivit ut här. (I avsnittet fick man bara se hur de la dina 2or.)
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-04-19 kl. 19:50.
Medlem
Hoppas två åker: Tjacki o kaninkokerskan (Madde) !!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Joel som gått runt halva säsongen i en julpyjamas han fick för typ 5 år sedan?? DEN Joel?? Det är så otroligt pinsamt hur han burit den i live tv i snart 70 dagar. 🥴

Hahaha ja precis!
Jag förstår inte varför man bara tar med en pyjamas/mysset om man vet att man helst har sånt på sig varje dag? Om jag hade gillat att knalla runt i pyjamas varje dag så hade jag haft många olika med mig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in