Alla vita män är likadana/dåliga enligt feminism. Alla män kan mörda och våldta speciellt vita män. Om en vit man mördar en kvinna är denne en extra dålig människa och alla ska dras över en kam.
En invandrad man förstår inte samspelet mellan kvinna/man så det är därför inte den enskilda mannens fel utan religionens fel. Svarta män kan därför omvandlas till kristna snälla män tror feminister.
En vit ond man kan man däremot inte göra något åt utan bör låsas in och kasta nyckeln för gott. Vita män måste man vara extra hårda mot. En svart man förstår inte bättre då denne inte förstår den västerländska kulturen.
Lite så känns det när folk generaliserar manliga kvinnomördare.
Annie kommer inte att göra det lättare för kvinnor med låginkomst. De som vill bryta sig
loss från ett destruktivt förhållande kommer
få svårare att göra det då marknadshyror införs. Om Annie får som hon vill. Men ägna
dig du Annie åt ologiskt skrikande.
Istället för att förstöra samhället med din
högerliberalism
Senast redigerad av mangne 2021-04-19 kl. 17:37.
Jag undrar också, vilka är mördarna? Känns inte särskilt långsökt att tro att samtliga, eller åtminstone en majoritet av dessa, som vanligt är av icke europeiskt rasligt ursprung.
Feministerna och marxisterna försöker desperat att få detta till en fråga om mäns våld mot kvinnor, när det snarare handlar om ytterligare problematik till en följd av ickevit massinvandring. De pushar narrativet om att män är onda, särskilt vita män, när verkligheten är en annan.
Tyvärr lyckas de hjärntvätta många unga kvnnor - en majoritet av dessa vita - som sedan antingen hatar alla (läs: vita) män och/eller fortsätter umgås med ickevita män och därmed våldtas och mördas.
Finns det namn på gärningsmännen bakom dessa senaste mord?
Annie kommer inte att göra det lättare för kvinnor med låginkomst. De som vill bryta sig
loss från ett destruktivt förhållande kommer
få svårare att göra det då marknadshyror införs. Om Annie får som hon vill. Men ägna
dig du Annie åt ologiskt skrikande.
Istället för att förstöra samhället med din
högerliberalism
Oroa dig inte! Om tillräckligt många kvinnor mördas kommer Annie skriva ytterligare ett argt inlägg på Facebook! Det kommer få män att inte mörda sina partners!
Annie Lööf oroas av att fem kvinnor mördats i Sverige på bara tre veckor. I flera fall är den misstänkte en man som de hade en relation till. ”Var är vrålet från samhället?” undrar C-ledaren Annie Lööf på Facebook. Jag brukar inte hålla med AL, men detta övervåld är såklart svårt att förneka.
Dock undrar jag vilka männen är som dödat de fem kvinnorna. Är OK att att peka ut män i allmänhet, eller är det en marginalgrupp av män? Jag vet inget om bakgrunden, så jag ber tråden att förtydliga. Hur många av dessa mord har utförts av fru Lööfs omhuldade importmän och -pojkar? Hur många är offer för pursvenska män?
Vuxna kvinnor som lever tillsammans med våldsamma män har ändå ett VAL att lämna dom.
Något jag däremot vill vråla ut är de vidriga, vidriga , vidriga överfallsvåldtäkterna på barn.
Jag grät floder när jag hörde intervjun med mamman till den 9-åriga lilla flickan i Norrköpingstrakten som blev våldtagen av en dömd våldsman på väg hem ifrån skolan.
Han var mycket nära att döda henne.
Han slog henne, trängde in i henne, höll en kniv mot hennes hals och ströp hennes hals så hårt att det rann blod ut ur ögonen. Annie Lööf!! Jag ställer dig till svars för att du importerar dessa vidriga psykopatiska odjur och du och ditt vidriga peddoparti har förstört så många flickebarns och små pojkars trygghet! Jag tycker att du ska AVGÅ NU!!!!
Senast redigerad av karanan 2021-04-19 kl. 18:04.
Jag undrar också, vilka är mördarna? Känns inte särskilt långsökt att tro att samtliga, eller åtminstone en majoritet av dessa, som vanligt är av icke europeiskt rasligt ursprung.
Feministerna och marxisterna försöker desperat att få detta till en fråga om mäns våld mot kvinnor, när det snarare handlar om ytterligare problematik till en följd av ickevit massinvandring. De pushar narrativet om att män är onda, särskilt vita män, när verkligheten är en annan.
Tyvärr lyckas de hjärntvätta många unga kvnnor - en majoritet av dessa vita - som sedan antingen hatar alla (läs: vita) män och/eller fortsätter umgås med ickevita män och därmed våldtas och mördas.
Finns det namn på gärningsmännen bakom dessa senaste mord?
Vilka ska vi vråla åt? Vi har vrålat åt invandrare ett bra tag nu (medan Lööf välkomnat invandrarna). Eller tycker Lööf att vi ska vråla åt män som helhet? Säg bara orden Lööf, så kommer vi hem och läxar upp din man och dina söner om du har sådana, vi ska se till att dom inte våldtar och slåss.
Annie Lööf tyckte det inte var främmande att Sverige skulle ta emot 30milj invandrare från kvinnofientlig kultur. Annie Lööf får väl åka runt och föreläsa om västerländsk värdegrund på SFI.
Såg det, SDs Facebooksida delar också klippet. Förhoppnignsvis kan SD tydliggöra att det till största delen är ett invandrarproblem och inte ett mansproblem och därmed se till att regeringen inte får politisera frågan och spela bort korten.
Linköping, 15 april En kvinna attackerades på vid resecentrum och avled senare.
GM: 40-åring kosovoalban som invandrade till Sverige 2005. Kvinnan har ett stort antal barn med denne man.
Älta, 16 april: kvinna i 20-årsåldern hittades död i en lägenhet.
GM: adopterad svart ung man, ursprungligen från Eritrea. Pojkvän.
Alvesta, 17 april. Kvinna attackerades av en man i 35-årsåldern på gatan. Kvinnan dog på platsen.
GM: En 37-årig man från Mali (Afrika). Ej svensk medborgare. Någon typ av relation med kvinnan.
Det är dessa fall MP, Annie m.fl. skriker i högan sky om.
Etnicitet: en etnisk svensk, fyra icke-etniskt svenska (två svarta, en arab och en kosovoalban).
Relation: fyra av fem har nära relation (sambo/gift/gemensamma barn) med kvinnorna.
Hedersmotiv: kan misstänkas i alla fall där gärningsmännen inte är etniskt svenska (men oklart).
Hälsa: svensken har psykiska problem, oklart i övriga fall.
Vänsterpartiet rekommenderar skolundervisning i ”feministiskt självförsvar” samt arbete ”för att bryta destruktiva maskulinitetsnormer”. Tjoho. tjoho. Det verkar vara en lysande idé! Tre av fem har inte gått i svensk skola.
Så länge landet styrs av fullständiga idioter så kommer fler kvinnor att slaktas. Tragiskt.
Senast redigerad av KarlJung 2021-04-19 kl. 19:18.