2021-04-19, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vamos538
Någon som vet om det blir någon twist på veckofinalen ikväll? @phbbspoilerse på Instagram skriver att det kommer bli en. Någon som vet något ytterligare?

Adrian o Emelie är mullvader

Det vore nåt
2021-04-19, 18:49
Medlem
Svart-Skalles avatar
Vad blir twisten? Ingen åker ut ikväll, men två nästa vecka?
2021-04-19, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Årets twist kan knappast handla om att 2 st åker
Nä, jag har inte reflekterat över twister men sett spekulationerna. Den enda twist som skulle vara av intresse är om bögrim fick lämna i kväll och de andra stanna. Men den twisten lär jag inte få åtnjuta! 🤣🤣🤣🤣
2021-04-19, 18:51
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Såg tankar om twist även på supportergruppen bb på fb, men overifierat.

Åh fan! Den här måndagsfinalen känns både spännande och inte spännande på samma gång. Känns som att det kan bli nån av Madde, Dompa och Jackie som lämnar men jag vet inte vem. Olika sidor på IG och Facebook visar olika resultat. Samt att det kan bli nån twist.? Ingen lämnar? Två lämnar?

Samtidigt ospännande då man vet att Tanja går vidare och att för mig är det ingen större förlust oavsett vem av dom andra tre som lämnar.
2021-04-19, 18:52
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Nä, jag har inte reflekterat över twister men sett spekulationerna. Den enda twist som skulle vara av intresse är om bögrim fick lämna i kväll och de andra stanna. Men den twisten lär jag inte få åtnjuta! 🤣🤣🤣🤣

Men tänk om?!
2021-04-19, 18:53
Medlem
Jag vill ha in en dansk i huset!
2021-04-19, 18:55
Medlem
Twisten:
En åker + Mergim visar sig vara mullvad och tvingas lämna.
2021-04-19, 18:55
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Jag vill ha in en dansk i huset!

Jag vill ha in en burkaklädd kvinna. Det vore najs.
2021-04-19, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Åh fan! Den här måndagsfinalen känns både spännande och inte spännande på samma gång. Känns som att det kan bli nån av Madde, Dompa och Jackie som lämnar men jag vet inte vem. Olika sidor på IG och Facebook visar olika resultat. Samt att det kan bli nån twist.? Ingen lämnar? Två lämnar?

Samtidigt ospännande då man vet att Tanja går vidare och att för mig är det ingen större förlust oavsett vem av dom andra tre som lämnar.
Håller fullständigt med! MEN Tanjas röster kan tyvär fallit på Jaqui och madde då folk tar förgivet att hon har röster så det räcker. Vore en jävligt dåligt twist om hon åker ut. Då skiter jag i bb resten av denna säsong. Håller inte på någon av de andra, tyvärr...
Medlem
HALLÅ PRODUKTIONEN?! Jag är kränkt över Nardos platta hår idag. Fixa det NU!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vi har bara fått se det turkosa sovrummet en kort stund förut när Tanja och Jackie packade.

DC är i rosa 90% av tiden.

EDIT: Tanja, Pedram, Judith, Simon och Jackie kan lämna. Vi hade inte märkt något.

Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Japp.

Och så var det ju förra året också, med fullt fokus på rosa rummet, men då fanns ju Sami och Julia som DC var tvungna att ha med ibland iaf, så då balanserandes upp det ju litegrann.

Men i år är det ju heeelt sjukt!

Lika jävla bra dom plockar ner kamerorna i det andra sovrummet!
Eller vad fan, dom kan ju helt enkelt bara sätta en GPS-puck på Nardos så att ALLA kameror följer henne JÄMT.

Kikade in i turkosa när det här skrevs... total tystnad och fokus på sovande Pedram och Tanja så den här gången var det iaf befogat.
2021-04-19, 18:57
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Ok, jag köper't.

Dömde nog som sagt kanske mest pga Maddes märkliga reaktion under tiden hon visades (satt ju och stirrade ner och rodnade)

Jo, jag såg det också så kan absolut vara en släkting.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in