2021-04-19, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är ju subjektivt men Madde har mer runda drag. "Rund" uppnäsa uppnäsa t.ex mrdan Katarina har mer vass haka och örnnäsa. Madde små ögon och Katarina små osv, finns en bild på Katarina och hennes dotter på IG och hon liknar inte Madde alls.

Ok, jag köper't.

Dömde nog som sagt kanske mest pga Maddes märkliga reaktion under tiden hon visades (satt ju och stirrade ner och rodnade)
2021-04-19, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Kan ngn förklara varför man har "hauls" osv som t.ex. den här videon: https://www.youtube.com/watch?v=R7AmtcTc25g

Med endast dryga tusen följare?

Jag är jätteförvirrad?
Kanske är ett ”totalt samarbete” där de vill ha både instsgram (där har hon 30K följare) och youtube. Eller så hade hon inget eget innehåll och bjöd på lite extra reklam på sin youtube. 🤷‍♀️🤷‍♀️ Hon såg helt annorlunda på klippet, så mycket snyggare än det där tvådelade håret.
2021-04-19, 18:21
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Japp.
Och så var det ju förra året också, med fullt fokus på rosa rummet, men då fanns ju Sami och Julia som DC var tvungna att ha med ibland iaf, så då balanserandes upp det ju litegrann.

Men i år är det ju heeelt sjukt!

Lika jävla bra dom plockar ner kamerorna i det andra sovrummet! Eller vad fan dom kan ju helt enkelt bara sätta en GPS-puck på Nardos, så att ALLA kameror följer henne JÄMT.
Sami var ju en sådan tittarfavorit så produktionen var tvungna att visa honom i DC.

Men det är jävligt fult av TV4 att be folk tävla om en miljon men de låter oss bara lära känna deras favoriter.
2021-04-19, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vi har bara fått se det turkosa sovrummet en kort stund förut när Tanja och Jackie packade.

DC är i rosa 90% av tiden.

EDIT: Tanja, Pedram, Judith, Simon och Jackie kan lämna. Vi hade inte märkt något.
Ja, sista timmen har bara varit på det sovrummet och ingenting har hänt. Mer än att Emelie gnällt på precis allt!
Medlem
Zingo2s avatar
Kanske sista kvällen för Madde och Adrian ligger bredvid Nardos.😀
Tror inte det är någon blockering från Nardos sida.
AD vill inte ligga bredvid Madde, tyvärr alla er som hoppas på ngt mellan dem.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tyvärr, där har du fel! Hon sa att hon kommer ihåg allt sen hon var 2 år. Både Adrian och Dennis ifrågasatte det. Visst berättade hon lite senare om två saker hon kom ihåg. Jag ljög verkligen inte, fast du vill få mig att tro det! Kom med ngt bättre nästa gång.

Konstigt för jag kollade på exakt samma och hon sa aldrig att hon kommer ihåg ALLT sedan hon var två år. Det Adrian ifrågasatte var att hon kom ihåg något från att hon var två år. Hon berättade då om cykelturen och att hon sagt något till sin pappa då och Adrian ifrågasatte att hon kunde prata när hon var 2 år. (vilket inte alls är konstigt, de flesta barn kan det).
Så kom med ngt bättre nästa gång.

Men jag släpper det nu. Antar att du är lite lättretlig nu när emelie inte hänger löst.
2021-04-19, 18:24
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Bara för att han inte är den ENDA idioten betyder det inte att han är en MINDRE idiot

Haha så sant så sant
2021-04-19, 18:27
Medlem
Hydraulslangens avatar
JAHA!
Skär han kyckling på träskärbrädan? 🤢

Fast Simon är väl ändå lite ursäktad, han låtsas ju inte vara en "kock" som Ljugith när hon gjorde det.
2021-04-19, 18:29
Medlem
likebananass avatar
Citat:
JAHA!

Fast Simon är väl ändå lite ursäktad, han låtsas ju inte vara en "kock" som Ljugith när hon gjorde det.

Red Dwarf har ju jobbat i saluhall
2021-04-19, 18:30
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Konstigt för jag kollade på exakt samma och hon sa aldrig att hon kommer ihåg ALLT sedan hon var två år. Det Adrian ifrågasatte var att hon kom ihåg något från att hon var två år. Hon berättade då om cykelturen och att hon sagt något till sin pappa då och Adrian ifrågasatte att hon kunde prata när hon var 2 år. (vilket inte alls är konstigt, de flesta barn kan det).
Så kom med ngt bättre nästa gång.

Men jag släpper det nu. Antar att du är lite lättretlig nu när emelie inte hänger löst.
Skulle vara kul att höra hur Blaisen uppfattade det hon sa.
Att Lill Vickan inte är nominerad, kan jag inte påverka. Så det är lugnt.
2021-04-19, 18:30
Medlem
Citat:
JAHA!

Ja, men de flesta vet väl att just kyckling bör man ha egna skärbrädor till. Så äckligt att använda träskärbräda.

Sa Simon dessutom att han inte visste hur man gör en fetaostsallad till Judith? Säkert för att han inte har lust men ändå.
2021-04-19, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy007
Sjukaste ja läst att mergim är en ängel.
Oavsett sammanhang så kommer han aldrig vara en ängel.

Jämfört med, vad jag menar är du ser hela registret när han arg , ledsen, besviken, glad så visar han det och är direkt. Emelie säger en sak men gör en annan ,vilket blir falskt och skevt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in